• Anonym
    Äldre 30 Apr 18:00
    23973 visningar
    21 svar
    21
    23973

    Kan man se vem som besökt ens sida på Facebook?

    Jag kollade in ett par ex' hemsidor, bara för att se vad som händer i deras liv. Jag hade inte tänkt ta kontakt men nu blir jag nojig att de har sett att jag har besökt sidorna. Jag har alltså inte skrivit något, skickat meddelande eller så.
    Så hur är det med den saken?
    Inget relationsproblem men pinsamt ändå .

  • Svar på tråden Kan man se vem som besökt ens sida på Facebook?
  • Pretty­Girl
    Äldre 30 Apr 18:01
    #1

    Nästan hundra på att det inte syns, bara om man addar vänner osv.

  • Anonym
    Äldre 30 Apr 18:11
    #2

    Det tror jag inte, jag brukar gå in och kolla in vad mitt ex nya tjej pysslar med och jag kan lova att det hade jag fått höra om hon kunnat se det : )

  • MrsDee­pblue
    Äldre 30 Apr 18:51
    #3

    Nej, man kan inte se vem som har varit inne på sidan. Så du kan vara lugn. Jag kollar också runt en hel del, det är kul att se hur folk ser ut nuförtiden och så...hihi.

  • mamma2­0sthlm
    Äldre 30 Apr 18:53
    #4

    Nej det kan man inte . Man kan inte heller se om du raderar någon eller blockar någon heller!:) Det är vad FB är. Man kan surfa runt där utan någon besöklista osv

  • Tryffl­an
    Äldre 30 Apr 18:58
    #5

    Man kan ju välja vem man ska vara synlig för. Till exempel så kan man behöva lägga till en person som vän innan man kan se övrig info om personen.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 30 Apr 19:33
    #6

    Tack för svar!
    Märkligt att en del vill ha offentlig profil (som mina ex) så att vem som helst kan kolla runt på deras sidor men kul för mig .
    Jag såg att en av dem har förlovat sig. Han var ganska desperat då, ville att vi skulle flytta ihop nästan omgående, sa "jag älskar dig" alldeles för tidigt enligt mig och pratade mycket om vår framtid. Han måste ha träffat henne kort efter att jag gjorde slut. Hoppas att hon är rätt för honom iaf.
    Den andra killen saknar jag ofta fast det var jag som gick. Jag hoppades att jag skulle bli kär i honom men det blev aldrig så tyvärr. Han är en riktig guldkille och jag saknar verkligen hans sällskap så jag ville mest se om han har det bra.
    Ja ja, kul med Facebook som sagt .
    Själv måste jag adda någon som vän för att de ska kunna se min profil och där har jag knappt någon personlig info.

  • Anonym
    Äldre 30 Apr 19:54
    #7

    Jag hittade sambon till en kille jag strulade med, kunde inte låta bli att kolla hennes profil. Tänk om de visste vilka som läser deras profiler och kollar på deras foton... : )

  • MrsDee­pblue
    Äldre 30 Apr 20:26
    #8

    Jag gillar Facebook jättemycket, jag har fått kontakt med många människor som jag inte har haft koll på på jättelänge. Några gamla ex också faktiskt, jättekul!

  • Buster­78
    Äldre 30 Apr 23:10
    #9

    hmm en fråga hur gör ni för att kolla andras sidor utan att va vän med dom???

  • Hannah­74
    Äldre 30 Apr 23:13
    #10
    Buster78 skrev 2009-04-30 23:10:38 följande:
    hmm en fråga hur gör ni för att kolla andras sidor utan att va vän med dom???
    Tillhör du ex "sweden" som nätverk kan du se alla andra som tillhör samma.
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
Svar på tråden Kan man se vem som besökt ens sida på Facebook?