• Anonym
    Äldre 30 Apr 18:00
    23972 visningar
    21 svar
    21
    23972

    Kan man se vem som besökt ens sida på Facebook?

    Jag kollade in ett par ex' hemsidor, bara för att se vad som händer i deras liv. Jag hade inte tänkt ta kontakt men nu blir jag nojig att de har sett att jag har besökt sidorna. Jag har alltså inte skrivit något, skickat meddelande eller så.
    Så hur är det med den saken?
    Inget relationsproblem men pinsamt ändå .

  • Svar på tråden Kan man se vem som besökt ens sida på Facebook?
  • Anonym (moral­kärrin­g)
    Äldre 30 Apr 23:14
    #11

    Herregud.. har ni inget bättre för er än att snoka runt i andras liv?

  • Hannah­74
    Äldre 30 Apr 23:16
    #12
    Anonym (moralkärring) skrev 2009-04-30 23:14:36 följande:
    Herregud.. har ni inget bättre för er än att snoka runt i andras liv?
    Nope
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Anonym (moral­kärrin­g)
    Äldre 30 Apr 23:21
    #13
    Hannah74 skrev 2009-04-30 23:16:52 följande:
    Nope
    tragiskt..
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 30 Apr 23:25
    #14

    (Moralkärring), men det underlättar ju när jag skriver anteckningar till alla foton som jag har tagit av mina ex med teleobjektiv.

  • Anonym (moral­kärrin­g)
    Äldre 30 Apr 23:27
    #15
    Anonym skrev 2009-04-30 23:25:13 följande:
    (Moralkärring), men det underlättar ju när jag skriver anteckningar till alla foton som jag har tagit av mina ex med teleobjektiv.
    Ja men då gör det ju det hela mycket mer förståligt!
  • Anonym
    Äldre 30 Apr 23:28
    #16

    Ha ha, kan ju undra hur kul ditt liv är eftersom du känner sånt behov av att se ner på folk som surfar på FB... Du behöver iofs inte svara - din bitterhet lyser igenom lång väg.

    Anonym (moralkärring) skrev 2009-04-30 23:21:51 följande:


    tragiskt..
  • Anonym (moral­kärrin­g)
    Äldre 30 Apr 23:35
    #17
    Anonym skrev 2009-04-30 23:28:08 följande:
    Ha ha, kan ju undra hur kul ditt liv är eftersom du känner sånt behov av att se ner på folk som surfar på FB... Du behöver iofs inte svara - din bitterhet lyser igenom lång väg.Anonym (moralkärring) skrev 2009-04-30 23:21:51 följande:
    Mitt liv är hur kul som hellst, jag får ju möjlighet att se ner på folk som du så fint säger det.
    Min bitterhet ja, den ska vi inte tala om, blir bara deppigt då. Och det är ju dumt när det är valborg och allt.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 30 Apr 23:41
    #18

    Kom igen nu, surfa runt lite på FB så ska du se att det blir roligare .
    Jag använder FB till att hålla kontakten med gamla vänner, eftersom jag är ensamstående och inte har så mycket egentid.
    Det där med exen var mer en bieffekt.
    Trevlig Valborg trots allt .

  • Anonym
    Äldre 30 Apr 23:44
    #19

    Men det finns väl grejer man kan ladda ned som man kan installera så att man kan se det? T ex Skunk har ju inte heller någon besökslista men man kan ju installera det själv.
    Vilket jag iofs själv struntar i då jag snokar runt bland mina ex, deras nya tjejer och annat löst folk

  • Anonym (mo)
    Äldre 31 Mar 19:45
    #20

    hej baby

  • Anonym
    Äldre 31 Mar 21:57
    #21

    Ser man fortfarande inte vilka som har besökt ens sida, inte ens nu när dom har gjort om det till tidslinjen?

Svar på tråden Kan man se vem som besökt ens sida på Facebook?