• banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:36
    11970 visningar
    55 svar
    55
    11970

    Scouter - töntarnas elit!

    Om min dotter någon gång kommer fram och säger att hon vill gå med i scouterna så kommer jag överväga att lämna över henne till en fosterfamilj. Vilken skam det skulle vara! Hur sexiga är scouter på en skala? Fan de är så töntiga och osexiga att de hamnar utanför skalan.

    Scouter är den gruppen människor som man har rätt att peka på medan man hånskrattar, de är de nördigaste av nördar!

    Ett ex till mig avslöjade att han varit med i scouterna som barn. Det var så han blev ett ex.

    Värst av allt är scouter som inte vet sin plats i samhället, som är kaxiga! Nej, de bör vara ödmjuka och försynta, och inte käftas med oss normala människor!

  • Svar på tråden Scouter - töntarnas elit!
  • drea
    Äldre 3 May 16:37
    #1

    men har du problem eller... scouter är ju varken töntigt eller kaxiga. de är helt vanliga människor. de hjälper inte tanter över gatan

  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:41
    #2
    drea skrev 2009-05-03 16:37:53 följande:
    men har du problem eller... scouter är ju varken töntigt eller kaxiga. de är helt vanliga människor. de hjälper inte tanter över gatan
    NEJ! De är inte normala!

    Jag stötte idag på ett gäng scouter, de var sådär som nördar/töntar brukar vara! De såg NER på vanlight folk, som mig. Jag var lite trött och bakfull, och de började med sin nedlåtande attityd att påpeka att "så går det när man dricker" och så hånskrattade de! USCH!

    Tur att scouter är så töntiga att de aldrig får ligga, då förs deras gener iallafall inte vidare!
  • drea
    Äldre 3 May 16:42
    #3

    men scouter är ju oftast tillsammans med varandra, så de får nog ligga med varandra de med. och de dricker alkolhol också.

  • Äldre 3 May 16:43
    #4

    Men herregud,var tvungen o kolla om tråden låg i sandlådan,men förvånade nog nej det gjorde den inte...
    Barn älskar ju i regel sånt o du tycker det är töntigt?? VÄX UPP!

  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:43
    #5
    drea skrev 2009-05-03 16:42:31 följande:
    men scouter är ju oftast tillsammans med varandra, så de får nog ligga med varandra de med. och de dricker alkolhol också.
    Usch hemska tanke. Skulle jag kunna göra en spy-smiley skulle jag göra den nu.
  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:43
    #6
    drea skrev 2009-05-03 16:42:31 följande:
    men scouter är ju oftast tillsammans med varandra, så de får nog ligga med varandra de med. och de dricker alkolhol också.
    Usch hemska tanke. Skulle jag kunna göra en spy-smiley skulle jag göra den nu.
  • Äldre 3 May 16:43
    #7

    Är du seriös eller?? hoppas då verkligen inte det, du får o andra sidan tycka vad du vill om scouter men jag själv är scout och det är då inte töntigt!!

    och vadå inte får ligga... konstigt att jag har barn och ett till på g då..

  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:44
    #8
    mion skrev 2009-05-03 16:43:07 följande:
    Men herregud,var tvungen o kolla om tråden låg i sandlådan,men förvånade nog nej det gjorde den inte... Barn älskar ju i regel sånt o du tycker det är töntigt?? VÄX UPP!
    Newsflash: Det finns vuxna scouter! Fatta va perverst.
  • Äldre 3 May 16:45
    #9

    Men vad är det för fel på scouter?

    Jag förstår inte ditt synsett alls. Det är ju bara en förening man är med i och umgås och gör trevliga saker som läger osv. Jättebra för barn!

    precis samma sak som man kan vara med i andra föreningar och spela fotboll!.

  • banane­r är gula
    Äldre 3 May 16:46
    #10

    Dom klär sig som Hitler Jugend, det finns inget normalt med det!

Svar på tråden Scouter - töntarnas elit!