• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • MaMaS

    sådär nu är jag tillbaka och har druckit ett glas med citron+vatten och nu pimplar jag tranbärsjuice så hoppas jag att det går över snart. Men det känns som det är precis i början så detta ska nog hjälpa.

    Men som sagt, om jag känner att det blir bättre idag behöver jag väl inte gå till läkaren och få tabletter, eller?

  • MaMaS

    nä, man tycker ju inte det. känner man inget borde ju bakterierna vara borta. tror jag ska äta lite lunch nu, men vi hörs säkert igen =)

    Tack för era tips och vad roligt att du Trolltoka börjar få lite mage =) vad mysigt!!!

  • Trolltoka

    Jennsans - japp 12 veckor förtidigt med urakut snitt få timmar efter tillväxtultraljud (kort berättelse finns på pressen). Är också livrädd för att behöva gå igenom samma procedur en gång till. Som tur är får jag medicin för att motverka att det blir samma sak igen


    trolltoka.blogg.se *~*Novah 13/3-07♥BF 23/1-10*~* novahpantera.bilddagboken.se
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-15 13:26:45 följande:
    Jennsans - japp 12 veckor förtidigt med urakut snitt få timmar efter tillväxtultraljud (kort berättelse finns på pressen). Är också livrädd för att behöva gå igenom samma procedur en gång till. Som tur är får jag medicin för att motverka att det blir samma sak igen
    när man gör ett graviditets test är det meningen att man ska kunna urskila vad strecket blir då även om det är negativt?
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-15 13:33:18 följande:
    olika. ibland kan man göra det. är det ett äkta streck har det färg. är det ett falskt streck är det grått/lila. Antar att du just tagit ett test? Har du någon bild?
    okey har gjort med tre olika sorter hihi. man kan se en svag tendens till att det skulle kunna bli ett streck men inget som syns om man fotar. nä har ingen bild tyvär. knappt så det syns med blotta ögat. testade med rfsu som man kan kolla sex dagar efter befruktning och enligt äl test hade jag äl förra tisdagen
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-15 13:39:14 följande:
    ja man kan kolla då, men är inget säkert att man får utslag. allt hänger som redan nämnt på när ägget fäster. Fäster ägget på dag 10 efter ägglossning är det omöjligt att få utslag innan dess hem.bredband.net/b452637/2-streck/bilder.htm här kan du ju titta och jämföra.
    knepigt om man skulle se spök streck på tre olika test
Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?