• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • Tessie80
    MaMaS skrev 2009-06-17 09:22:42 följande:
    hur har det gått Anna? E nyfiken =) själv har jag också börjat må illa sen igår. Får nästan inte i mig nån mat och mår jätte illa efter jag ätit. Vad är det för fel på mig?
    Anna skulle vara hos läkaren halv 10 Så vi får väl se hur det går!

    Orkar inte gå tillbaka och läsa, när har du BIM? Vad har du för symptom?
  • MaMaS

    ok, vad spännande!
    Förstår att du inte orkar gå tillbaka, börjar bli långt här nu =)
    Nä, jag tror inte att jag är gravid, eller borde inte vara det, men kroppen är konstig denna månaden. hade först små blödningar ca 1 v efter äl, sen kom mensen (eller vad det nu var) förra ons men bara en dag sen helt borta och jag brukar ha mens 4-5 dag...men har tagit test och är negativt. men fattar inte varför jag mår illa, har varit ganska yr också förra veckan.

  • Tessie80
    MaMaS skrev 2009-06-17 09:39:28 följande:
    ok, vad spännande! Förstår att du inte orkar gå tillbaka, börjar bli långt här nu =) Nä, jag tror inte att jag är gravid, eller borde inte vara det, men kroppen är konstig denna månaden. hade först små blödningar ca 1 v efter äl, sen kom mensen (eller vad det nu var) förra ons men bara en dag sen helt borta och jag brukar ha mens 4-5 dag...men har tagit test och är negativt. men fattar inte varför jag mår illa, har varit ganska yr också förra veckan.
    Men det var väl konstigt! Du hade alltså BIM förra onsdagen eller är jag helt ute och cyklar?
  • MaMaS

    ja visst är det. Ja precis BIM den 10. men det är väl bara kroppen som spelar en ett spratt....

  • MaMaS

    nä, den var ju inte det. den kom som den skulle förra ons men var bara en dag. dagen efter var det som jag aldrig hade haft mens. Jag brukar alltid ha mens 4-5 dagar och att det liksom blir mindre och mindre, men nu bara en dag och slutade helt tvärt. + att jag hade små blödningar ca 1 vecka efter äl i ca 3 dagar men bara på morgonen. vet inte om jag ska räkna det som mens då?? ja, jag fattar ingenting.

  • MaMaS

    ja, jag tog faktiskt ett test igår för att vara säker, men nope, blev negativt och då var det ju ändå BIM+6 så då borde det ju visat nåt om man var gravid.

Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?