• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • MaMaS

    ja, eller hur. Så jag kan inte vara gravid, fattar bara inte varför kroppen är så konstig. ibland får jag liksom ungefär mensvärk då och då, bara för en liten stund känns som det drar ihop sig (svårt att förklara).

  • Anna24

    Hallå nu är jag tillbaka. gick och la mig och vilade somnade till ganska hårt. doktorn gjorde bara ett grav test som visade negativt. men när jag berättade hur jag mådde med illamående och allt så då tyckte hon det lät som att jag kunde vara men att jag skulle vänta en vecka innan jag testade igen. hihi berätta någon man egentligen inte visste.

  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-17 15:07:44 följande:
    Välkommen tillbaks Trist att det visade negativt, men ärju fortfarande tidigt så hoppet är ju inte ute ännu
    nä. jag vet inte har börjat att känna att blir det så blir det kan ändå inte göra något åt om det visar negativt. men som du säger mitt bim är ju den 25 så det är ju inget att lita på. tänkte att jag ska vänta med att testa till den 21 iaf.
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-17 15:17:23 följande:
    Ja det går ju liksom inte å göra så mycket utom att vänta tyvärr.
    exakt och blir det inge plus så får man göra ett nytt försök. man blir ju knäpp av att hela tiden hålla på och ska testa
  • Anna24
    Trolltoka skrev 2009-06-17 15:21:52 följande:
    japp. därför jag hela tiden sagt 10 dagar som tidigast efter ägglossning
    hihi jag vet :) men man blir som dålig på att lyssna på kloka råd när man så gärna vill veta... 10 dagar alltså på fradag då :)
Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?