• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • Dolphin25
    Trolltoka skrev 2009-06-20 22:22:31 följande:
    Men himlarns så ni har skrivit idag! Här har man varit borta en dag och har hur många sidor som helst att läsa ikapp! Instämmer till fullo! Dottern blev till under rejäl fylla, sen restrerande gånger har jag också druckit vid tillfället även nu senast! Anna - RFSU testerna är enligt många ganska mysko! Skulle inte lita på dom till fullo! Har du fått ett GRAVID på ett digitaltest så skulle jag hellre litat på det och prova med nå annat apotekstest istället typ CB eller PREG. Tessie - Ang. det där knasiga med min dotter glömde du ju även att hon är född 13 dagar före sin mammas 20 årsdag Så 13/3, kl 13.00, 13 dagar före mamma. Ganska coolt
    ja fattar ingenting. men sen så kan det bero på att jag hade kissat för inte så länge sedan ska pröva ett nytt imorgon bitti.- litar inte på dem. men har alltid kört cb två ggr tidigare men för att jag bara har behövt testa en gång också nu blir man sparsam då man har testat så många gånger. kram kram
  • LyckligtSlut

    Jag fattar inte heller det där. Min pojkvän fattar det. Det är rätt pinsamt. Han känner skillnad och fattar men jag fattar inget. Det är inte precis som att jag aldrig tar på mig själv, men jag ser/känner ingen skillnad! Tur att en av oss förstår, bara knepigt att det är HAN som förstår och inte jag.

  • Tessie80
    Trolltoka skrev 2009-06-20 22:22:31 följande:
    Men himlarns så ni har skrivit idag! Här har man varit borta en dag och har hur många sidor som helst att läsa ikapp! Instämmer till fullo! Dottern blev till under rejäl fylla, sen restrerande gånger har jag också druckit vid tillfället även nu senast! Anna - RFSU testerna är enligt många ganska mysko! Skulle inte lita på dom till fullo! Har du fått ett GRAVID på ett digitaltest så skulle jag hellre litat på det och prova med nå annat apotekstest istället typ CB eller PREG. Tessie - Ang. det där knasiga med min dotter glömde du ju även att hon är född 13 dagar före sin mammas 20 årsdag Så 13/3, kl 13.00, 13 dagar före mamma. Ganska coolt
    Just ja, glömde den sista detaljen!

    Faktum är att jag och sambon hade sex den 6:e efter jag kom hem från krogen. Lite på lyset, haha! Kanske ligger nåt idet. Brukar inte ha sex när jag kommer hem från krogen i vanliga fall, men nu så...
  • Dolphin25
    Trolltoka skrev 2009-06-21 11:53:32 följande:
    God förmiddag på dig å
    vaknade typ nu är helt knäckt
  • Dolphin25
    Trolltoka skrev 2009-06-21 11:56:54 följande:
    Haha kan vara behövligt att sova länge ibland Vi sov ju bort hela midsommarafton. Gjorde inte dag förens kl 19!
    ja jag är helt förstörd men har inte rikigt fått bort febern heller
  • Tessie80
    Dolphin25 skrev 2009-06-21 11:59:44 följande:
    ja jag är helt förstörd men har inte rikigt fått bort febern heller
    Du behöver väl sova. Både grav. hormoner och en förkylning i kroppen. Jag har också fått nån förkylning nu, inte kul... Man känner sig helt sänkt ju.
  • Dolphin25
    Tessie80 skrev 2009-06-21 12:13:49 följande:
    Du behöver väl sova. Både grav. hormoner och en förkylning i kroppen. Jag har också fått nån förkylning nu, inte kul... Man känner sig helt sänkt ju.
    ja exakt. tycker jag inte gör annat än sover. är fundersam på om jag ska jobba imorgon el inte. känner mej inge kry
Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?