• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • EnormLängtan
    browniieee skrev 2009-07-09 23:14:08 följande:
    japp d e väldigt individuellt.. 4 dagars ÄL optimerar bara dina chanser ju så var glad
    Jasså? Jag som trodde det betydde att man kanske inte ens har ÄL. Läst någonstans i en tråd här på FL. Men jag har ju testat efter det och då har jag inte fått stegring så någon gång måste väl ägget ha släppt :)

    Vi hade sex:

    - Natten till 30
    - Natten till 2
    - Natten till 3
    - Natten till 4
    - Natten till 6

    Den 2 juli fick jag stegringen och fjärde dagen med stegring var 5 juli.

    Soo maybe :) Hoppas!!
  • browniieee
    EnormLängtan skrev 2009-07-09 23:50:24 följande:
    Jasså? Jag som trodde det betydde att man kanske inte ens har ÄL. Läst någonstans i en tråd här på FL. Men jag har ju testat efter det och då har jag inte fått stegring så någon gång måste väl ägget ha släppt :)Vi hade sex:- Natten till 30- Natten till 2- Natten till 3- Natten till 4- Natten till 6Den 2 juli fick jag stegringen och fjärde dagen med stegring var 5 juli.Soo maybe :) Hoppas!!
    känt nått på tappen?
  • EnormLängtan
    browniieee skrev 2009-07-09 23:54:40 följande:
    känt nått på tappen?
    Nej där har jag aldrig varit och pillat. Vet inte hur den ska kännas och jag är alldeles för feg för det :)
  • browniieee
    EnormLängtan skrev 2009-07-10 00:01:32 följande:
    Nej där har jag aldrig varit och pillat. Vet inte hur den ska kännas och jag är alldeles för feg för det :)
    hehe okej...
  • browniieee
    Tessie80 skrev 2009-07-10 19:39:59 följande:
    Hmm... Jag har haft typ som lite molvärk idag... Undra varför...
    livmodern som kanske drar ihop sig igen...?
  • Tessie80
    browniieee skrev 2009-07-10 23:58:01 följande:
    livmodern som kanske drar ihop sig igen...?
    Jaha, ja det kan det ju vara! Blev lite funedrsam och lite orolig men tänkte aldrig så långt...
  • 3 barns mamma84

    Hur vanligt är det att ha molvärk och som sätter sig i svanken ryggen har BIM ca 19-20 juli

  • Tessie80
    3 barns mamma84 skrev 2009-07-11 10:24:33 följande:
    Hur vanligt är det att ha molvärk och som sätter sig i svanken ryggen har BIM ca 19-20 juli
    Men om du blivit gravid så kan man väl börja känna molvärk hyfsat tidigt tror jag. När hade du äl?
  • browniieee
    Tessie80 skrev 2009-07-11 10:12:29 följande:
    Jaha, ja det kan det ju vara! Blev lite funedrsam och lite orolig men tänkte aldrig så långt...
    hehe d behöver du inte vara gumman... vet att jag hade d så flera gånger ibland
    3 barns mamma84 skrev 2009-07-11 10:24:33 följande:
    Hur vanligt är det att ha molvärk och som sätter sig i svanken ryggen har BIM ca 19-20 juli
    jag började ha molvärk 4 dagar efter ÄL..
Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?