• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • Tessie80

    Fan, va sur jag är! Jag hittade ett jättefint skåp på blocket som jag ville ha. Mailade henne och sa det. Jag ville bara se så att bilden stämde med hur den såg ut i verkligheten. Men ser det ut som på bilderna så vill jag ha det skrev jag. Nu fick jag ett mail tillbaka att hon lovat bort det till en annan tjej som kommer och hämtar det i övermorgon!! GRRR!!!!!!

  • browniieee
    Tessie80 skrev 2009-07-14 11:20:51 följande:
    Fan, va sur jag är! Jag hittade ett jättefint skåp på blocket som jag ville ha. Mailade henne och sa det. Jag ville bara se så att bilden stämde med hur den såg ut i verkligheten. Men ser det ut som på bilderna så vill jag ha det skrev jag. Nu fick jag ett mail tillbaka att hon lovat bort det till en annan tjej som kommer och hämtar det i övermorgon!! GRRR!!!!!!
    ahh fan vad surt.. samma sak jag fick höra från en jag svarade annons för... en angående en katt och en annan angående en lägenhet på min studieort... BAJS på sånna människor.. man blir så förbannad.. varför lägga upp annons liksom
  • Tessie80
    browniieee skrev 2009-07-14 11:23:06 följande:
    ahh fan vad surt.. samma sak jag fick höra från en jag svarade annons för... en angående en katt och en annan angående en lägenhet på min studieort... BAJS på sånna människor.. man blir så förbannad.. varför lägga upp annons liksom
    Ja, eller hur! Tror nog att jag var först att höra av mig och eftersom bilderna borde ju visa hur skåpet ser ut och det betyder ju att jag skulle köpt det. Varför fick inte jag det? Det var ju såå fint och skulle passa så bra i vårt kök!
  • MaMaS

    hej alla!

    Gud vad länge sen det var jag var här inne!! Har varit på semester på cypern och lite annat så tiden har runnit iväg. Vad har hänt här då? Verkar som några blivit gravida iallafall ;) Stort GRATTIS till er!!! Själv försöker jag fortfarande =(
    min mens är konstigt och kommer lite då och då när den inte ska, så jag vet inte alls när jag ska ha nästa äl...suck....

  • browniieee
    Tessie80 skrev 2009-07-14 11:25:40 följande:
    Ja, eller hur! Tror nog att jag var först att höra av mig och eftersom bilderna borde ju visa hur skåpet ser ut och det betyder ju att jag skulle köpt det. Varför fick inte jag det? Det var ju såå fint och skulle passa så bra i vårt kök!
    hoppas du hittar ett annat gumman....
    MaMaS skrev 2009-07-14 11:26:41 följande:
    hej alla!Gud vad länge sen det var jag var här inne!! Har varit på semester på cypern och lite annat så tiden har runnit iväg. Vad har hänt här då? Verkar som några blivit gravida iallafall ;) Stort GRATTIS till er!!! Själv försöker jag fortfarande =( min mens är konstigt och kommer lite då och då när den inte ska, så jag vet inte alls när jag ska ha nästa äl...suck....
    tre blev gravida och en utav de fick missfall... dessutom så försöker jag fortfarande så vi e väl 3 som försöker och 3 som e gravida eller nått
    Härligt d lät med semester på cypern
  • Tessie80
    MaMaS skrev 2009-07-14 11:26:41 följande:
    hej alla! Gud vad länge sen det var jag var här inne!! Har varit på semester på cypern och lite annat så tiden har runnit iväg. Vad har hänt här då? Verkar som några blivit gravida iallafall ;) Stort GRATTIS till er!!! Själv försöker jag fortfarande =( min mens är konstigt och kommer lite då och då när den inte ska, så jag vet inte alls när jag ska ha nästa äl...suck....
    Använder du äl-stickor? Har inte heller nån koll på min mens känns det som men det hjälper ju lite med stickor att få koll på äl i alla fall.
  • 3 barns mamma84
    browniieee skrev 2009-07-14 10:45:54 följande:
    ne d e ju JAG som e här hela tiden alla överger mig ju... *buhuu*

    ja precis!!3 barns mamma84 skrev 2009-07-14 10:43:41 följande:
    vem är "hon"??
    du hihi
  • MaMaS

    Tack för uppdatering!!
    Vad roligt att det är så många som blivit gravida, det ger ju lite hopp!!! Jag tänkte ringa gyn och boka tid för att kolla allt allt är ok, men alla har ju semesterstängt nu =(

    ja, Cypern var inte helt fel, varmt och skönt!!

    Hoppas att vi alla plussar nu snart då!!! =)

  • browniieee
    3 barns mamma84 skrev 2009-07-14 11:30:55 följande:
    du hihi
    hehe naaw sötis då.. jag e ju här
    MaMaS skrev 2009-07-14 11:31:02 följande:
    Tack för uppdatering!!Vad roligt att det är så många som blivit gravida, det ger ju lite hopp!!! Jag tänkte ringa gyn och boka tid för att kolla allt allt är ok, men alla har ju semesterstängt nu =( ja, Cypern var inte helt fel, varmt och skönt!!Hoppas att vi alla plussar nu snart då!!! =)
    ja d e inte lätt att få tid nu under sommaren men hoppas du lyckas få någon tid snart ändå..
Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?