• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • Dolphin25
    Tessie80 skrev 2009-07-22 23:40:14 följande:
    Nämen! Ska du på´t igen dorekt? Va glad jag blir!
    ja jag kan väl inte ge upp eller hur...:)
  • Dolphin25
    Tessie80 skrev 2009-07-22 23:41:12 följande:
    That´s my girl! :-P
    ja visst. vi går ju som igenom detta tillsammans eller hur. natti natti allihop...
  • browniieee
    Dolphin25 skrev 2009-07-22 23:38:47 följande:
    nä det tror jag inte. ska inte ha någon betydelse att man har sex tidigt i graviditeten det info fick jag av läkaren iaf. hade även dom tankarna...nä bara invänta äl och hoppa upp på hästarna igen :)
    hehe rätta takterna
    Dolphin25 skrev 2009-07-22 23:40:26 följande:
    tack snälla gumman love you
    *pussis*
  • MaMaS
    Tessie80 skrev 2009-07-22 23:37:41 följande:
    Den ligger ju på en låg nivå hela tiden. Ju närmre äl den kommer så blir det ju mer och mer av hormonet i kroppen och det ger starkare och starkare utslag på stickan. Det är ju först när strecket är som starkast som det gilla skulle jag säga. När hormonerna är på topp så får dom ju ägget att släppa om 12-48 timmar. Sen går det ju ner. Det är väl så mycket hormoner att det tar nån dag för att nå toppen och för att sen återgå till det normala. Hade jag fått som jag ville så hade man stegring i en dag punkt slut! Iofs så kanske man missar att testa en dag och då är det ju bra med stegring i nån dag extra. Jag har tester i mitt galleri som jag kan ta fram så att du kan titta. Det är från dag 18-21. Där ser man verkligen hur starkt det är tillslut.
    ok. ja, för jag har hela tiden ett svagt streck när jag tar testerna, utom igår då strecket var starkare än kontrollstrecket direkt, så jag har inte haft nån stegring. Har inte tagit idag, får se vad det visar sen då. Hoppas det är över nu för nu ska vi iväg några dagar och känns lite svårt att sexa till det när man bor hos vänner =)
  • MaMaS
    Dolphin25 skrev 2009-07-22 23:40:48 följande:
    ja jag kan väl inte ge upp eller hur...:)
    det är rätt!! =) nu är vi ju några stycken ihop, håller tummarna
  • Trolltoka
    MaMaS skrev 2009-07-23 07:48:57 följande:
    ok. ja, för jag har hela tiden ett svagt streck när jag tar testerna, utom igår då strecket var starkare än kontrollstrecket direkt, så jag har inte haft nån stegring. Har inte tagit idag, får se vad det visar sen då. Hoppas det är över nu för nu ska vi iväg några dagar och känns lite svårt att sexa till det när man bor hos vänner =)
    Vadå inte haft nån stegring? Stegring/Fullt utslag/Positivt äl test har du ju haft om det var starkare än kontrollstrecket igår ju! Mer positivt än så kan inte ett äl-test bli
    trolltoka.blogg.se *~*Novah 13/3-07♥BF 23/1-10*~* novahpantera.bilddagboken.se
  • Tessie80
    MaMaS skrev 2009-07-23 07:48:57 följande:
    ok. ja, för jag har hela tiden ett svagt streck när jag tar testerna, utom igår då strecket var starkare än kontrollstrecket direkt, så jag har inte haft nån stegring. Har inte tagit idag, får se vad det visar sen då. Hoppas det är över nu för nu ska vi iväg några dagar och känns lite svårt att sexa till det när man bor hos vänner =)
    Håller med Trolltoka helt och fullt! Va strecket starkare så har du ju haft full stegring!
  • MaMaS

    så sant, så sant. vet inte hur jag tänkte . tur man har er ;)

    jag fick ett starkare streck i torsdags också men inte fullt lika starkt som i ons, och sen igår hade det gått ner till jätte svagt igen. Så svagt som det alltid varit innan så det måste väl betyda att jag haft min äl nu?

Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?