• sugarp­iehone­y
    Äldre 28 May 19:16
    37358 visningar
    100 svar
    100
    37358

    Vill ALDRIG mer jobba!

    Någon mer som känner så?
    Jag vill alltid vara hemmamamma !

    vårdnadsbidrag borde införas till skoldags

  • Svar på tråden Vill ALDRIG mer jobba!
  • lindal­ag
    Äldre 28 May 19:17
    #1

    Håller med dig!!

  • lunken­tuss
    Äldre 28 May 19:19
    #2

    Jag har inte ens börjat jobba, men känner som du

  • Mizz Gravid
    Äldre 28 May 19:19
    #3

    Oooooojaaaaaa....skulle vara underbart...finns inget bättre än att vara hemma med sitt lilla troll!!!
    Tänk om man skulle vinna ortoligt mycket pengar och bli hemmafru...jag drömmer mig bort...{#lang_emotions_laughing}

  • Äldre 28 May 19:23
    #4

    Haha.. jag har visserligen inte fått min bebis ännu men känner redan att jag kommer inte vilja tillbaka till jobbet. Har aldrig i hela mitt liv varit så produktiv som nu när jag får göra vad jag vill på dagarna. Får en massa saker gjorda och jag tycker om att vara hemma och inte göra något speciellt Ingen stress och inga måsten...

  • Äldre 28 May 19:31
    #5

    Jag älskar också att vara hemma med mina fina pojkar!

  • Lilla krabat
    Äldre 28 May 23:20
    #6

    Jag med! Med min första var jag hemma i 2 år och 4 mån och jag vill vara hemma minst lika länge den här gången! =)

  • Mizz Gravid
    Äldre 28 May 23:31
    #7

    åå...tänk om man hade råd med det {#lang_emotions_laughing}

  • Lilla krabat
    Äldre 28 May 23:33
    #8

    Och när jag började jobba igen så var min man hemma i ett år. Men så bor vi fyra personer i en tvåa på 55 kvadrat... Så har vi prioriterat.

  • Eka80
    Äldre 28 May 23:34
    #9

    Ja här är en till som aldrig mer vill jobba. Vårdnadsbidraget borde vara såpas högt att alla klarade av att vara hemma med enbart det som inkomst. Det kan ju knappast alla som det är idag.

  • lindal­ag
    Äldre 29 May 02:38
    #10

    Min dotter är 3 nu och jag är hemma i minst 1 år till. Hon börjar dessutom "skolan" 3 dagar i veckan till hösten och då kommer jag att ha ännu mer tid att göra kul saker!!

Svar på tråden Vill ALDRIG mer jobba!