• Anonym
    Äldre 14 Jun 23:20
    8706 visningar
    48 svar
    48
    8706

    hur blir jag snyggare? jag är så ful

    Jag känner mig så ful... fulaste i världen... jag platsar på uglypeople-sajten...
    jag har haft massor o åter massor av killar o flörtar... jag kollar mig i spegeln o undrar vad de såg? Jag som är så ful..

    Jag har försökt göra nåt åt det... gått ner i vikt.. känner mej fet ändå.. köpt en massa smink... ser väl aningen bättre ut i det men vem orkar sminka sig varenda eviga dag... alltså sminka ALLT i ansiktet.. köper fina kläder men jag är ful ändå...
    Har en sambo som anses snygg... ibörjan sa jag åt han att han var alldeles för snygg för mig... han tyckte jag var löjlig.. det gjorde inte jag, jag menade det på fullaste, blodigaste allvar

    har massa produkter för håret... håret är glansigt, välvårdat och långt.. och anses fint av andra.. men jag tycker inte om det...

    Tips på att göra en snyggare?????? plastik kanske men det är så hiskelikt dyrt.. suck...

  • Svar på tråden hur blir jag snyggare? jag är så ful
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 14 Jun 23:28
    #1

    18 klick men inget svar....

  • Domess­a
    Äldre 14 Jun 23:29
    #2

    Du har nog bara fått en knäpp. Och är säkert skit snygg!

  • Baabyl­ove
    Äldre 14 Jun 23:29
    #3

    Du måste helt enkelt lära dig att tycka om dig själv, sluta leta en massa fel. Ingen människa är perfekt, alla har sina brister och dom måste man lära sig att acceptera.

  • Bebisl­ängtan­82
    Äldre 14 Jun 23:30
    #4

    Är nog ditt självförtroende du behöver jobba med verkar det som. Jag var som dig i början men det är jag inte längre tack vare min sambo,han har hjälpt mig massor.

    Hur lång är du och väger? eftersom du anser att du är fet


    Är 2010 vårt år
  • Elyse
    Äldre 14 Jun 23:31
    #5

    helt apropå, kan detta vara någonting som har med din situation att göra?
    www.svd.se/nyheter/idagsidan/halsa/artikel_3041829.svd

    Det är svårt att svara på ett sådant inlägg om man inte faktiskt VET hur personen ser ut

  • Äldre 14 Jun 23:31
    #6

    Du kanske är som jag var: Ful i huvudet? Dvs besatt av en felaktig självuppfattning. Det går att träna, men det kommer inte gratis och är inte utan smärta.

  • Anonym (M)
    Äldre 14 Jun 23:32
    #7

    Det handlar nog mycket om din inställning. Kan du inte tänka tvärtom.. Att du är snygg, för då blir man glad. Och glada tjejjer är ju sött!

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 14 Jun 23:32
    #8

    Jag är INTE skitsnygg... jag är vrålful... tyvärr

    Ja men jag är så ful så jag är inte värd att bli omtyckt...

    Jag är 170 lång o väger 60... men jag är degig... fött barn för 1 år sen o har degig mage än... visar mej inte för sambon.. sover med kläderna på

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 14 Jun 23:33
    #9

    Men även om jag visade mej så skulle väl ingen sitta här o säga: Ja du har rätt, fan va ful du är!

  • La Lola
    Äldre 14 Jun 23:36
    #10

    Det spelar nog ingen som helst roll vad vi skriver Ts.

    För du har bestämt dig; du är ful o inte värd att älskas.

    Men jag hoppas att du nånstans o nån dag inser att det är ditt inre som är problemet.
    Att du har ett jättedåligt självförtroende.

    Det finns inget som vi skriver som kan ändra på din inställning till dig själv.
    Det måste komma från dig.
    Jag hoppas för din skull att du snart förstår ditt egna värde.


    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
Svar på tråden hur blir jag snyggare? jag är så ful