• Anonym (hmm)
    Äldre 22 Jun 06:14
    5941 visningar
    6 svar
    6
    5941

    för liten kondom

    hur vet man vad för storlek det ska vara på kondomen ?
    nu är längden på kondomen 180 mm och bredden 52 mm
    är den storleken standardmått, för dom är på tok för små =/

    jag är en tjej som inte vet ett dugg om kondomer..

  • Svar på tråden för liten kondom
  • Anonym (Mola)
    Äldre 22 Jun 07:46
    #1

    Tror att black Jack är den största. Min sambo har en medel snopp 17-18cm kanske. Men black jack satt som ett aldeles för stort tält på honnom. Mitt ex däremot hadde lång och bred kuk ca 22 cm lång och grov. och på honnom satt black jack toppenbra. Vet dock ej om dom finns längre då vi inte använder kondom längre.

  • Anonym
    Äldre 22 Jun 07:56
    #2

    Black Jack lanserades som "kondomen som kramas" när den kom. dvs passar bra för dem som är lite mindre utrustade. Det finns väl någon som heter XL och den är ju lite större i måtten

  • Anonym (Mola)
    Äldre 22 Jun 08:01
    #3
    Anonym skrev 2009-06-22 07:56:43 följande:
    Black Jack lanserades som "kondomen som kramas" när den kom. dvs passar bra för dem som är lite mindre utrustade. Det finns väl någon som heter XL och den är ju lite större i måtten
    Aha jaha ja då vet jag inte. Vet bara att den som jag menar är svart.
  • Anonym
    Äldre 22 Jun 08:05
    #4

    Hittade dessa på www.kondomer.se

    RFSU Kondomer Okeido
    Okeido är något längre, bredare och tjockare än våra andra kondomer. Kondomen är tillverkad av latex, som är ett naturgummi.

    Durex Comfort XL
    Durex Comfort Xl easy-on kondomer är längre än standardkondomer. Den extra längden kombinerad med en easy-on-form ger bättre komfort och passform.

  • Anonym
    Äldre 22 Jun 18:36
    #5

    Det finns att beställa stora kondomer på Kondomkungen också. Jag såg att man kunde köpa blandade paket där så att man kan prova sig fram vilken sort med stora kondomer som man gillar mest. Okeido heter numera Grande och är inte lite tjock som Okeido var.

  • Anonym (hmm) Trådstartaren
    Äldre 22 Jun 19:10
    #6

    tack så mycket för svar =)
    beställde en sån där mix =)

Svar på tråden för liten kondom