• Anonym
    Äldre 30 Jun 15:35
    469667 visningar
    220 svar
    220
    469667

    Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...

    Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk...

  • Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...
  • Anonym (kukst­orlek)
    Äldre 30 Jun 16:06
    #1

    Kan bara tala för mig själv, men tycker att oavsett hur bra sex man har med en man med mindre kuk så saknar man den där känslan av att bli rejält uppfylld.

    Plus att vissa ställningar funkar bara inte med en liten kuk....

  • Anonym
    Äldre 30 Jun 17:18
    #2

    jag har åxå försökt att vara ihop med en kille som har liten snopp...jag försökte verkligen, men till sist orkade jag inte längre så jag ringde upp min gamla kille...jag grät och berättade allt....han sa, var inte ledsen, så kom han över till mig, helt utan förspel så körde han in den (20 cm)...jag skrek rätt ut, det gick för mig på en gång...nu är vi gifta och har två barn....jag säger bara, liten snopp...aldrig mer, no way

  • Äldre 30 Jun 18:13
    #3

    förmodligen anpassar den sig, dvs om man ska tro alla experter.

  • Anonym (sant)
    Äldre 30 Jun 20:37
    #4

    Man vänjer sig och anpassar sig... men tyvärr så är alltid en liten kuk, en liten kuk... Kör med dildo om du vill bli uppfylld mellan varven?

  • Anonym
    Äldre 30 Jun 20:45
    #5

    Mitt ex hade en väldigt stor kuk men killen jag är tillsammans med nu hans kuk är mindre. I början så tyckte jag det va skönt att knulla med min nuvarande pojkvän men att det kändes mindre. Idag tycker jag hans kuk känns mer, kan nästan göra lite ont ibland....tror fittan har anpassat sig en aning

  • Anonym (Fru)
    Äldre 30 Jun 22:30
    #6

    Mitt ex hade STOR kuk och vi hade ganska bra sex(då tyckte jag att vi hade riktigt bra sex) Sen träffade jag min make, han har ganska lite kuk. Med honom har jag i jämnförelse gudomligt sex. Han är så skön på alla sätt. Var lite orolig i början att jag skulle kännas slapp och att han knappt skulle kännas för att han har så liten. Men kan säga att det var helt ogrundat. Han känns, mycket och att jag skulle vara slapp har vi också mot bevisat

    Jag tror att fittan anpassar sig en hel del också.

  • Anonym (Undra­nde Man)
    Äldre 30 Jun 23:14
    #7

    Anonym (Fru) skrev 2009-06-30 22:30:58 följande:


    Mitt ex hade STOR kuk och vi hade ganska bra sex(då tyckte jag att vi hade riktigt bra sex) Sen träffade jag min make, han har ganska lite kuk. Med honom har jag i jämnförelse gudomligt sex. Han är så skön på alla sätt. Var lite orolig i början att jag skulle kännas slapp och att han knappt skulle kännas för att han har så liten. Men kan säga att det var helt ogrundat. Han känns, mycket och att jag skulle vara slapp har vi också mot bevisat Jag tror att fittan anpassar sig en hel del också.
    Men om du varit orolig för att vara slapp varför inte knipövningar?
    Har du födit barn som gör att du kännt dig slapp`?
  • keis
    Äldre 30 Jun 23:21
    #8

    Mitt ex hade DD tuttar, silikon, det var inte lätt att gå från henne till min nuvarande med B tuttar då jag älskar stora bröst och djupa urringningar, men man vänjer sig :)

  • Anonym (LiiLo­o)
    Äldre 30 Jun 23:27
    #9

    Ni som klagar på kukstorleken, problemet är nog att ni helt enkelt är förslappade. Gör knipövningar...

  • Anonym (Fru)
    Äldre 30 Jun 23:32
    #10

    Anonym (Undrande Man) skrev 2009-06-30 23:14:24 följande:


    Anonym (Fru) skrev 2009-06-30 22:30:58 följande: Men om du varit orolig för att vara slapp varför inte knipövningar? Har du födit barn som gör att du kännt dig slapp`?
    Jag har inga barn än och jag är inte slapp, det var bara nått jag hade fått för mig av någon outgrundlig anledning. Det är tydligen helt tvärtom enligt männen jag varit med.
Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...