• Anonym
    Äldre 30 Jun 15:35
    468938 visningar
    220 svar
    220
    468938

    Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...

    Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk...

  • Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...
  • jacob 43x27c­m
    Äldre 20 Feb 22:29
    HäxanSurtant skrev 2012-02-20 21:05:53 följande:
    Är du dum på riktigt eller spelar du bara för jävla bra???

    Det är olika och även bland fler av de som föredrar större än medel, skulle nog backa för din kuk. Sanningen så som jag kan se den, dock byggt på personliga kontakter är att män med väldigt stora kukar inte alls få knulla lika mkt som de vill av många olika skäl, men ändå.
    Jag vet att många killar med stora kan uppleva det som svårt att att få till det men a och o för kille som har riktigt stor kuk är att vara lyhörd, hänsynsfulla och ha rätt teknik. Allt det där har lärt mig allt efter hand och mina partner kan inte tänka sig något mindre, de villa bara ha mer och mer...älskar att tillfredsställa en kvinna utöver det vanliga.  
  • Äldre 20 Feb 22:34
    jacob 43x27cm skrev 2012-02-20 22:29:23 följande:
    Jag vet att många killar med stora kan uppleva det som svårt att att få till det men a och o för kille som har riktigt stor kuk är att vara lyhörd, hänsynsfulla och ha rätt teknik. Allt det där har lärt mig allt efter hand och mina partner kan inte tänka sig något mindre, de villa bara ha mer och mer...älskar att tillfredsställa en kvinna utöver det vanliga.  
    Jag tror faktiskt det mesta handlar om bra kemi och tillit, för att få bra sex oavsett storleken. Det viktigaste är väl att både du och partnern är nöjda
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • jacob 43x27c­m
    Äldre 20 Feb 22:36
    HäxanSurtant skrev 2012-02-20 22:34:03 följande:
    Jag tror faktiskt det mesta handlar om bra kemi och tillit, för att få bra sex oavsett storleken. Det viktigaste är väl att både du och partnern är nöjda
    Absolut, du har rätt i mycket här
  • Äldre 20 Feb 22:38
    jacob 43x27cm skrev 2012-02-20 22:36:16 följande:
    Absolut, du har rätt i mycket här
    Ibland händer det, lite som en trisslott är jag
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Etrang­ere
    Äldre 20 Feb 22:40
    HäxanSurtant skrev 2012-02-20 22:38:08 följande:
    Ibland händer det, lite som en trisslott är jag
    Får man prova att skrapa på dig då?
  • Äldre 20 Feb 22:40
    jacob 43x27cm skrev 2012-02-20 22:29:23 följande:
    Jag vet att många killar med stora kan uppleva det som svårt att att få till det men a och o för kille som har riktigt stor kuk är att vara lyhörd, hänsynsfulla och ha rätt teknik. Allt det där har lärt mig allt efter hand och mina partner kan inte tänka sig något mindre, de villa bara ha mer och mer...älskar att tillfredsställa en kvinna utöver det vanliga.  
    1. Rätt teknik är A och O oavsett storlek.

    2. Den teknik en man besitter, eller saknar, räddar inte situationen om det kvinnliga ragget med hjälp av känsel och syn anser att din storlek är fel för henne (för liten eller för stor), du riskerar ändå att inte få till det.

    3. Med högsta sannolikhet finns en övre och en lägre gräns för vilken storlek varje individuell kan finna njutbart, all den bästa tekniken en man kan uppbringa inräknat.  Ju mindre eller större organ en man har, desto mer sannolikt att denne träffar kvinnor vars preferenser ligger utanför ens egen storlek.

    4. Du kan inte komma ifrån att majoriteten kvinnor hade valt en man med god teknik och utrustning inom normalspannet före män med abnormt stor/liten oavsett teknisk förmåga.
  • jacob 43x27c­m
    Äldre 20 Feb 22:40
    HäxanSurtant skrev 2012-02-20 22:38:08 följande:
    Ibland händer det, lite som en trisslott är jag
    Men en trisslott vinner man ju aldrig på, i alla fall inte jag
  • Äldre 20 Feb 22:52
    Etrangere skrev 2012-02-20 22:40:11 följande:
    Får man prova att skrapa på dig då?
    *fick en helt sjuk vision i mitt huvud*

    Ibland hatar ja de små filmerna jag ser där inne!

    Tja såklart man kan, men de är inte alla som får bingo av ett skrap!
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Etrang­ere
    Äldre 20 Feb 22:55
    HäxanSurtant skrev 2012-02-20 22:52:45 följande:
    *fick en helt sjuk vision i mitt huvud*

    Ibland hatar ja de små filmerna jag ser där inne!

    Tja såklart man kan, men de är inte alla som får bingo av ett skrap!
    Precis vad jag fick med, just därför var jag tvungen att meddela mig...

    Plötsligt händer... Man ska vinna på var 5 säger svenska spel.
  • Äldre 20 Feb 23:00
    Etrangere skrev 2012-02-20 22:55:06 följande:
    Precis vad jag fick med, just därför var jag tvungen att meddela mig...

    Plötsligt händer... Man ska vinna på var 5 säger svenska spel.
    Gött kanske blir jackpott då efter 5 skrapningar!
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...