• Anonym
    Äldre 30 Jun 15:35
    468918 visningar
    220 svar
    220
    468918

    Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...

    Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk...

  • Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...
  • Äldre 4 Jun 21:18

    Gör som jag, variera lite och lev ett gladare liv;)

  • Äldre 31 Jan 01:28

    27 cm....hahahah det var roligt   jag är 47 och har 29 cm 
    så väx upp lite och ta dessa seriösa jobbiga frågeställningar med en nypa
    sunt förnuft och en 30 cm tesked med salt :)

  • Anonym (cm)
    Äldre 31 Jan 15:10

    Hej!

    Orkade faktisk bara lästa dom fem första sidorna så det är möjligt att det jag nu skriver redan har tagits upp i tråden.

    Jag tror, som kille, att dom flesta kvinnor absolut kan ha lika bra sex med en kuk på 13cm som en kuk på 23cm. Alltså att själva sexet blir lika skönt.

    Men jag tror att det är mer tändande att kolla på en rejäl kuk. Liksom en stake som är majestätisk i sin framhållning.

    Så man får väl skilja lite på att tända på en stor kuk och att ha lika bra sex med en mindre om ni förstår vad jag menar.

    Som sagt detta kanske redan har varit uppe på tapeten i tråden men jag orkade bara läsa igenom de fem första sidorna.

  • kmar
    Äldre 15 Jul 12:12

    Jag e en kille snart 25 år, och min kuke nästan lika stor som åldern, 24 cm iaf... nån tjej som känner sig träffad/sugen? :-P

  • Anonym (hemsk­a tanke)
    Äldre 15 Jul 12:40

    Tänk er vad hemskt att vara kring 190cm lång med en penis som bara är kring 16-18 cm kort jag skulle ta livet av mig direkt....

  • Celine­s Essenc­e
    Äldre 15 Jul 23:14

    Träna knipövingar.


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Äldre 16 Jul 00:03
    Anonym (hemska tanke) skrev 2014-07-15 12:40:31 följande:
    Tänk er vad hemskt att vara kring 190cm lång med en penis som bara är kring 16-18 cm kort jag skulle ta livet av mig direkt....
    hahahah

    och med den logiken vore det tragisk att vara 165 och ha en kuk på 25 cm. Missfoster varning där då eller?
    Canis meus id comedit
  • Äldre 24 Sep 00:49

    alla har sagt  bläää bläää bläää men efter mycket alkohol och mycket läsande så försvor jag en sak att fråga olle är skit jo så det
    storlek ätr = ? att komma samtidigt år =0
    storlek skall spekae roll ock man skall komma som man efter minst 1 sekund eftaer

  • Äldre 24 Sep 01:14
    HäckHäxan skrev 2012-02-20 21:05:53 följande:
    Är du dum på riktigt eller spelar du bara för jävla bra??? smile5.gif

    Det är olika och även bland fler av de som föredrar större än medel, skulle nog backa för din kuk. Sanningen så som jag kan se den, dock byggt på personliga kontakter är att män med väldigt stora kukar inte alls få knulla lika mkt som de vill av många olika skäl, men ändå.
    Det gäller de flesta män oavsett kukstorlek, iaf periodvis under livet ;)
  • Äldre 28 Nov 00:39

    Har ju ingen aning eftersom jag är man och anser att min kuk är normalstor. MEN jag använder "Viagerex" och det har gett mig lite större kuk, men framförallt mer uthållighet (fler knull på raken). Den kvinna jag var senast tillsammans med var mycket nöjd! Är 68 år ung och knullar hela tiden, får aldrig nog!!!

Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...