• Anonym

    Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...

    Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk...

  • Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...
  • turksnillet2

    Din fitta kommer bli plaskvåt av den lilla micro kuken som penetrerar din fuktiga bich vagina.
    Du kommer älska micro penisar i framtiden å hata alla stora äckliga fula bög kukar.


    fittslem
  • turksnillet2
    Anonym skrev 2009-06-30 15:35:56 följande:

    Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk...


    Nähdå jag föreslår att du går å köper dej en falukorv å kör den in å ut i fettan på toan när inte killen ser på sen kan du ju alltid fejka att det va jätte skönt att få en normal stor kuk i sej (för jag antar att den troligen var normalstor).
    Å räcker inte falun till så är det fel på din fetta eftersom den inte beter sej som normala kvinnors fettor (alltså anpassar sej efter vad som kommer in.
    De flesta normala kvinnor kan exempelvis onanera med fingrarna å njuta.
    Fingrar är inte så stora.
    bögbajs
  • Anonym (mediciner)
    turksnillet2 skrev 2016-03-07 17:42:01 följande:
    Nähdå jag föreslår att du går å köper dej en falukorv å kör den in å ut i fettan på toan när inte killen ser på sen kan du ju alltid fejka att det va jätte skönt att få en normal stor kuk i sej (för jag antar att den troligen var normalstor).
    Å räcker inte falun till så är det fel på din fetta eftersom den inte beter sej som normala kvinnors fettor (alltså anpassar sej efter vad som kommer in.
    De flesta normala kvinnor kan exempelvis onanera med fingrarna å njuta.
    Fingrar är inte så stora.
    Du glömde nog ta dina mediciner....
  • Anonym (nyfiken inte i en strut)
    Anonym skrev 2009-06-30 15:35:56 följande:

    Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk...


    En sak jag kan säga allmänt sett är att det inte är så ovanligt att män som i slakt tillstånd har ganska lång penis (så kallad shower) relativt sett får mindre längdökning när de får stånd medan en del som har kortare i slakt tillstånd får ganska mycket längdökning när de får stånd. (så kallad grower)Ofta är skillnader mindre i erigerat tillstånd.

    Sedan finns ju andra mått-tex tjockleken

    Är det inte så också att kvinnor inte har känsel på alla djup i slidan?

    Sedan finns ju andra faktorer än storleken. inte bara storlek utan "the way he swings it" t.ex. + att kvinnor är ju inte "hur djupa som helst".


  • Anonym (Frustration)
    Anonym (Lillemor) skrev 2009-07-01 00:38:26 följande:

    Är jag den enda som träffat på minipenisar på vuxna karlar?! Av de jag träffat genom åren har tre stycken penisar utan att över(under-?)driva varit max 10 cm i erigerat tillstånd. Kan tänka mig att omkretsen varit cirka 3-4 cm. Tänk er ett smalt långfinger och ni får säkert en bild av hur jag menar.

    ÄR JAG DEN ENDA?!


    Nej, du är inte den enda. Det är inte kul...
  • Anonyma sexknarkare

    Kul tråd.. :) jag har en normal enligt era undersökningar.. 16cm i färdriktning idag, typ 17- 18 om jag deffar lite... ???? jämngrov typ fast tjockare på mitten så man knappt når med runt.. typ 14 cm omkrets skulle jag tro.. jag stal min tjej från hennes ex, som har en riktigt tjock och stor kuk.. hon älskade hans kuk säger hon, men min är skönare och ger henne fontänorgasmer... vårt sexliv är varierat och fantasifullt och börjar bli hämningslöst.. ???? hon är en sådan som tycker det är sexigt med stora kukar och såklart tycker hon det är skönt som fan, men hon har aldrig kommit som hon gör med mig.. för om man bara fokuserar på kuk storleken och inte tänder på annat så har man andra priblem skulle jag säga.. sexet blir skönare ju mer kåt man blir, och är man ärliga till fullo och upplyller varandras fantasier och drömmar så ökar ju kåtheten med tryggheten..

    Köpte en riktigt stor dildo som ska ha en väldigt naturlig känsla och den kommer hon hårt av, när jag sedan kör in min sprutar hon!!

    Om man ändå inte är nöjd så fantiserar många män om trekant där kvinnan får en större. Läste en rolig vetenskaplig artikel om det och fick mig en aha-upplevelse:)

  • Lindamedkatten99

    För mig var det hopplöst. Är van med rätt stora penisar och behöver en rejäl för att komma.

    Träffade min nuvarande kille för fyra år sedan och han har en ganska liten. Gav mig verkligen ingenting hur mycket han än försökte. Vi har fortfarande sex ändå på andra sätt och jag älskar honom och vill verkligen leva med honom.

    Men för två år sedan bestämde vi oss för att jag skulle börja ligga med andra vid sidan av. Han tänder på det och ibland tittar han på. Det är något vi planerar och genomför tillsammans som ett spännande äventyr även om det oftast bara är jag som får ligga. Det finns ingen svartsjuka inblandad eftersom vi litar på varandra och är öppna mot varandra. För den som klarar av det så rekommenderar jag det starkt. Min kille får leva ut sina fantasier och jag får mycket bättre sex.

  • silvergirl

    Hur många av de som svarar och låtsas vara tjejer är egentligen killar? Allt för att jävlas.

    Varje kvinna vet ju redan att att underlivet är töjbart. Annars hade man ju kunnat sluta med sex när man fött de barn man vill ha... Alla mina bra ligg har varit av medelstorlek. De stora är sällan bra. Rabarbersvaj eller smärtsamt i alla ställningar och omöjliga att ge oralsex. Du ska vara tacksam

Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...