• Anonym (ruset­)
    Äldre 4 Jul 20:13
    58718 visningar
    584 svar
    584
    58718

    Missbruka stilnoct...?

    Finns det fler än jag...?
    Jag tar gärna min tablett när barnen sover men jag går inte och lägger mig utan gillar den känsla som tabletten ger mig {#lang_emotions_undecided} Numer är den känslan inte så stark längre tryvärr och jag antar att det är för att jag blivit tolerant och beroende både fysiskt och psykiskt Har försökt ta två i stället men mår jäkligt illa bara så det gör jag inte mer... Skäms för mitt sätt, undrar om det finns fler....?
    Jag är en person där jag tror omgivningen i sista hand skulle ens ana att jag missbrukar lkm Jobbar dessutom i vården... Fan vad svårt detta blev....

  • Svar på tråden Missbruka stilnoct...?
  • Äldre 1 Oct 19:13

    hej på er hur mår ni alla? nån som har fått influensan? Jag har men fya så drygt. Jo ni snackar om lyrika jag undrar vad den e bra för? Jag skulle få den för nervsmärtor. Ha så gott

  • Äldre 1 Oct 22:24

    chivasregal jag har den för nervsmärtor + ångestdämpande

  • Äldre 2 Oct 08:09
    Maddisen80 skrev 2009-10-01 22:24:50 följande:
    chivasregal jag har den för nervsmärtor + ångestdämpande
    Okey men är den bra? Min bror sa den är nästan som en drog. Funkar den på dig?
  • Anonym (ruset­) Trådstartaren
    Äldre 3 Oct 13:51

    Denna tråd stängs vilken dag som helst och jag har däför startat upp en andra trd där vi kan fortsätta ventilera och stötta varandra i olika svårigheter när det gäller piller av olika slag.

    http://www.familjeliv.se/Forum-4-0/?hidelist=1

    Välkomna dit alla som känner att det finns behov
    Kram till er allla!!!

  • Anonym (ruset­) Trådstartaren
    Äldre 3 Oct 13:57

    Länken funka inte så bra men jag hoppas ni hittar den andra tråden ändå.... Samma namn, samma ts samt att det står tråd 2. välomna över!

  • Äldre 3 Oct 16:02

    Tack men jag hittar den inte

  • Anonym (oxå fast)
    Äldre 3 Oct 19:40
    Maddisen80 skrev 2009-10-01 16:34:56 följande:
    oxå fast ,fluoxetin antidepressiva och seroqeul för ångest . Tråkigt att du inte känner dig bättre, men hur mycket lyrica tar du ?
    fre-sön 50 mg mån-ons 100 mg o nu tor-lör 150 mg i morgon är det meningen jag ska öka på ytterligare då jag inte känner ngn som helst bättring alls. :/
  • Äldre 3 Oct 20:09

    chivasregal dem flesta är som en drog ju ,dem fungera rätt så bra för mig iaf.

  • Äldre 3 Oct 20:11

    oxå fast hur länge har du haft dem ? kan ta 3 veckor innan de blir en bättring

  • Äldre 3 Oct 20:14

    här är länken till nya tråden

    www.familjeliv.se/Forum-4-120/m47747560.html

  • Äldre 3 Oct 20:15
    Maddisen80 skrev 2009-10-03 20:09:54 följande:
    chivasregal dem flesta är som en drog ju ,dem fungera rätt så bra för mig iaf.
    Jo så e de jue men jag tänkte mest på om man blir påtänd eller hur jag ska förklara
  • Äldre 3 Oct 20:15

    chivasregal jag blev bara lite yr och extremt trött annars inget .

  • Äldre 3 Oct 20:18
    Maddisen80 skrev 2009-10-03 20:15:33 följande:
    chivasregal jag blev bara lite yr och extremt trött annars inget .
    Ok ja jag hade sånt på recept men har vissa i min familj som är ute efter dem så jag strutade i det å då sa min bror det är som nån drog. Usch bli man yr å trött då vill jag inte ha dem. men vi fortsätter på den andra tråden?
  • Äldre 3 Oct 20:20

    chivasregal jag har med dem på recept . Sobril har jag mot ångestdämpande med och de är narkotikaklassad. Japp vi fortsätter på andra tråden .

Svar på tråden Missbruka stilnoct...?