• TheDevil

    Vad har Ni för intressen

    Jag som startar denna tråd är far till 3 barn.

    Har ett enormt intresse för dykning och undrar om det finns fler pappor som delar det intresset.

  • Svar på tråden Vad har Ni för intressen
  • Wipperman

    Tyvärr, bara o inse.
    Tidsintensiva hobbies är det bara att lägga ner.
    Jag har löst det genom att engagera barnens mamma i några av de sakerna jag håller på med.
    Hon tar sin bil-racing licens i Augusti och kör sin första tävling i slutet.
    Det är ett sätt att lösa tidsproblematiken.
    Sen är hon väldigt sexig i brandsäkra underställ
    Men, tänk om/till och se till att fortsätta med det som håller dig igång.
    Annars blir det överjäkla trist.

  • lycklig pappa 1981

    jag tog mitt dyk cert på Ringvägen på Waterhouse

    och dykte första gången vid Björkviks brygga =)

  • lycklig pappa 1981

    lycklig pappa 1981 skrev 2009-07-16 22:16:31 följande:


    jag tog mitt dyk cert på Ringvägen på Waterhouse och dykte första gången vid Björkviks brygga =)
    bor i haninge
  • TheDevil

    lycklig pappa 1981 skrev 2009-07-16 22:18:08 följande:


    lycklig pappa 1981 skrev 2009-07-16 22:16:31 följande:
    bor i haninge
    Ok det blev fel kust för här på västkusten vet jag ett dykcenter som kommer att erbjuda barnpassning i samband med att pappan dyker lite. Finns det något sådant center på östkusten? Om det gör det så kommer jag över en tur nästa sommar... ;)
  • lycklig pappa 1981
    TheDevil skrev 2009-07-16 22:36:28 följande:
    lycklig pappa 1981 skrev 2009-07-16 22:18:08 följande: Ok det blev fel kust för här på västkusten vet jag ett dykcenter som kommer att erbjuda barnpassning i samband med att pappan dyker lite. Finns det något sådant center på östkusten? Om det gör det så kommer jag över en tur nästa sommar... ;)
    låter underbart =)

    men jag kommer nog till västkusten nästa år , mm älskar verkligen västkusten men det blir svårt det här året ! när jag och barnens mamma precis gått skilda vägar oss .
  • TheDevil

    lycklig pappa 1981 skrev 2009-07-16 23:34:41 följande:


    låter underbart =) men jag kommer nog till västkusten nästa år , mm älskar verkligen västkusten men det blir svårt det här året ! när jag och barnens mamma precis gått skilda vägar oss .
    Då kanske vi ses under ytan nästa år då Gött å höra....
  • Pappa06

    Är oxå dykintresserad, men har inte kommit för mig att ta cert ännu. Snorklar bara. Bor i göteborg, så det är ju nära ut till havet.
    Har även precis köpt en radiostyrd bil som jag tänkte börja köra på väst-8 med. Är oxå separerad, så har en del fritid att slå ihjäl...

  • TheDevil
    Pappa06 skrev 2009-07-18 18:48:37 följande:
    Är oxå dykintresserad, men har inte kommit för mig att ta cert ännu. Snorklar bara. Bor i göteborg, så det är ju nära ut till havet.Har även precis köpt en radiostyrd bil som jag tänkte börja köra på väst-8 med. Är oxå separerad, så har en del fritid att slå ihjäl...
    Vad blev det för en RC-bil?
    Har ett litet intresse i det oxå har även en bil 1/8 OR
  • Pappa06
    TheDevil skrev 2009-07-18 19:20:46 följande:
    Vad blev det för en RC-bil? Har ett litet intresse i det oxå har även en bil 1/8 OR
    Japp, är en 1/8 OR jag har. En Associated RC8.
  • TheDevil
    Pappa06 skrev 2009-07-18 21:33:38 följande:
    Japp, är en 1/8 OR jag har. En Associated RC8.
    låter kul jag har bara en liten kyosho ;(
Svar på tråden Vad har Ni för intressen