• Anonym (mr1on­e)
    Äldre 11 Jul 17:59
    55507 visningar
    34 svar
    34
    55507

    Är det några tjejer som gillar piss sex?

    Hur vanligt är det att tjejer gillar det eller fantiserar om detta?

  • Svar på tråden Är det några tjejer som gillar piss sex?
  • Anonym (bulle­gull)
    Äldre 11 Jul 23:43
    #1
    +1

    yes, jag kan gå igång som fan på det :)

    jag kan tända på lite olika saker, dels folk som (medvetet då, jag ser inget erotiskt i olyckor) kissar på sig.. tex en tjej i jeans skyndar sig hem, inser snabbt att hon har glömt nyckeln och försöker hålla sig till hennes kille kommer hem. misslyckas fatalt och kissar på sig, sedan kommer pojkvännen och ser henne.

    gillar även tanken på att binda fast min älskare, sätta mig på hans bröst och kissa på honom. eller kissa på hans kuk medan han runkar.
    eller varför inte bli pissad på fittan medan man onanerar...?

    jag vill inte ha det i munnen, och jag föredrar "vattnigt" kiss :p

  • Anonym (kissa­n)
    Äldre 11 Jul 23:51
    #2

    Jag skulle vilja bli kissad på av en eller flera män som har förnedrat mig hela kvällen=)

  • Living­Easy
    Äldre 12 Jul 01:13
    #3

    Anonym (bullegull) skrev 2009-07-11 23:43:46 följande:


    yes, jag kan gå igång som fan på det :)jag kan tända på lite olika saker, dels folk som (medvetet då, jag ser inget erotiskt i olyckor) kissar på sig.. tex en tjej i jeans skyndar sig hem, inser snabbt att hon har glömt nyckeln och försöker hålla sig till hennes kille kommer hem. misslyckas fatalt och kissar på sig, sedan kommer pojkvännen och ser henne.gillar även tanken på att binda fast min älskare, sätta mig på hans bröst och kissa på honom. eller kissa på hans kuk medan han runkar.eller varför inte bli pissad på fittan medan man onanerar...?jag vill inte ha det i munnen, och jag föredrar "vattnigt" kiss :p
    Dessa fantasier är väl ungefär där jag är oxå. Har försökt leda in nån tjej på det spåret men vi pratade bara om det, fick lite fyllekiss på handen 1 gång.
    Hade ett erbjudande en gång men avböjde då...
  • Anonym (kli)
    Äldre 12 Jul 01:14
    #4

    Är ni seriösa?

  • Anonym
    Äldre 12 Jul 01:25
    #5

    inte min grej alls.
    Hade det varit min sambos hde jag kunnat testa men inte varit lite rädd för att väcka en sovande drake.

  • Anonym (kli)
    Äldre 12 Jul 01:30
    #6

    Alltså vill ni allvarligt att folk ska pissa på er? hahaha... herregud alltså.... Hur kan man bli kåt av det? Är det förnedringen? lukten? vad?

  • kaji78
    Äldre 12 Jul 10:47
    #7

    kan uppskatta det ibland på något sätt...

    vet inte riktigt varför och hur men det är något på gränsen till förnedrande, känslan att vara helt utlämnad, ett tecken på att han kan göra vad han vill med mig men ändå otrolig närhet. har aldrig riktigt kunnat reda ut de där känslorna.

    stå på knä framför maken, se honom i ögonen hela tiden, ta emot hans kiss, helst med munnen...ja, kan fantisera om det men det är inte så upphetsande utan känns bara rätt...

    har alltid sex efteråt men sådant där lungt, stilla, kärleksfullt sex.

  • Äldre 12 Jul 11:14
    #8

    men fyy va äckligt!

  • Anonym (?????­??)
    Äldre 12 Jul 11:59
    #9

    Kanske blir nästa modegrej i sänghalmen. Fast det låter inget vidare.

  • kaji78
    Äldre 12 Jul 12:33
    #10

    Anonym (???????) skrev 2009-07-12 11:59:29 följande:


    Kanske blir nästa modegrej i sänghalmen. Fast det låter inget vidare.
    bättre i badkaret faktiskt, blir så bökigt annars:)
Svar på tråden Är det några tjejer som gillar piss sex?