• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 12 Jul 09:13
    3597 visningar
    2 svar
    2
    3597

    Symtom på Tvillinggraviditet?

    Undrar om symtomen skiljer sig åt när man väntar tvillingar eller om det är samma som när man väntar en bebis, ni som väntat/väntar tvillingar hur kände ni i början med symtom och sug på saker och liknande??

  • Svar på tråden Symtom på Tvillinggraviditet?
  • Mini Söderl­ing
    Äldre 12 Jul 10:35
    #1

    Jag har en flicka på 11år och tvillingar på 5år skillnaden var att det var mer av allt , allt kom tidigare tröttheten, illamåendet magen ........
    jag hade flera små blödningar med tvillingarna och även större blödningar då jag trodde jag skulle förlora dom för det bara rann ur mig men allt växer så fort så det var ett blodkärl hos mig som hade brustit.
    Misstänker du att du väntar tvillingar ?

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 12 Jul 19:39
    #2

    Jag har två barn och väntar barn igen nu och mår så konstigt illamåendet är tjockt och tungt (mådde illa med ena dotter och med den andra mådde jag hur bra som helst) så detta är så olikt allt och så känns det som magen redan finns där och jag är bara i vecka 7, Plus att min hjärna är helt urkopplad lr nått sånt är så himla glömsk och förvirrad, därför undrade jag om man kanske är gravid med tvillingar eftersom det är så annorlunda..
    Kanske ska åka och begära ett VUL nästa vecka så får man ju veta, om dom kan se så tidigt?!

Svar på tråden Symtom på Tvillinggraviditet?