• Anonym (förvi­rrad idiot)
    Äldre 24 Jul 12:14
    21827 visningar
    65 svar
    65
    21827

    Gift otrogen kvinna.

    Ush jag har ställt till det väldigt mycket runt omkring mig.
    Är en relativt så nygift tjej på 25 år. har världens finaste man vid min sida som verkligen gör ALLT för mig men jag har gjort det jag lovade mig själv att aldrig göra.

    Jag har avrit OTROGEN!

    Jag är förälskad i en kille som även har visat sig vara förälskad i mig.
    Vi har varit ute och spontanfikat några gånger och kysstes sista gången som vi sågs.
    Vad ska man göra med alla känslor som helt plötsligt har stormat in i mitt liv?
    Jag känner mig sååå kluven och så hemsk mot min man. Hur kudne det bli så?
    Borde man inte vara nykär och glad?

    Mycket har hänt alldles för fort i mitt liv och det känns bara som att jag "inte har levt fördigt än".

    Någon med lite goda råd?

    Allt godtas.

  • Svar på tråden Gift otrogen kvinna.
  • Anonym (förvi­rrad idiot) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 14:12
    #1

    puff

  • Anonym
    Äldre 24 Jul 14:17
    #2

    När du känner att du inte levt färdigt ännu, menar du då att du känner att giftermål och det där innebär att livet är slut?

    Du ska inte tro att du kan leva färdig och bli nöjd, för att därefter göra "det där man ska" eller nåt.

  • Anonym (förvi­rrad idiot) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 14:31
    #3

    Jag känner att jag har vuxit upp för fort och alltid följt alla andras önskemål.
    Både när det kommer till bostad, relationer, utbildning och vänskap.
    Jag tror inte heller att man komemr att veta exakt när man "har levt färdigt" men ibland känns det som att jag haft på en mask för att tillfredställa alla andra.

    Denna förälskelse känns som någon slags kris eller ett rop efter något annat...

  • Miss Skywal­ker
    Äldre 24 Jul 14:35
    #4

    Du är helt enkelt inte kär i din man och skulle inte ha gift dig med honom. Vänta med relationer tills du är känslomässigt mogen att veta vad du vill och känner. Vissa mognar senare..

  • Äldre 24 Jul 14:36
    #5

    Har du kvar känslor även för din man?

  • Anonym (vet!)
    Äldre 24 Jul 14:55
    #6

    Hej söta du!

    Jag vet precis vad du går igenom... jag har gått igenom precis samma sak och det e inget kul!

    vi hade varit gifta i ett o ett halvt år! och helt plötsligt kommer denna kille in i mitt liv o jag faller pladask!
    Jag älskade min man och vi har en son tillsammans som vid den tiden va 2,5 år!!

    Jag vet inte riktigt vad som hände... o jag förälskade mig i denna kille med... vi hade ett litet äventyr på nästan en månad till jag vakna upp en dag o kom på mig själv! Va fan höll jag på med?!!
    Tur som f*n att den dagen kom..... för det va då jag kom på att jag verkligen älskade min man.... och jag hade nog inte kunnat lämna honom.. och om jag hade gjortt det hade jag ångrat mig för resten av mitt liv... Det är inte lätt att hitta bra män... o denna killen va en fantasii som jag VERKLIGEN gillade, men i verkligeheten hade det aldrig funkat!
    Ta en bra tid för dig själv och överväg situationen! Du vet den gamla vanliga vågen.... Kram o tryck inte ner dig själv! Första åren i ett äktenskap e skit svåra!

  • Anonym (förvi­rrad idiot) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 14:57
    #7
    Etay skrev 2009-07-24 14:36:50 följande:
    Har du kvar känslor även för din man?
    Jag är fruktansvärt kär i min man och kan inte leva utan honom.
    Men kan samtidigt inte släppa denna nya stormande förälskelse...
  • Anonym (vet!)
    Äldre 24 Jul 14:58
    #8

    Anonym (förvirrad idiot) skrev 2009-07-24 14:57:06 följande:


    Jag är fruktansvärt kär i min man och kan inte leva utan honom.Men kan samtidigt inte släppa denna nya stormande förälskelse...
    Det kommer ta tid!! men man kan!! För mig tog det säker upp till ett år!
  • Anonym (förvi­rrad idiot) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 14:59
    #9

    Anonym (vet!) skrev 2009-07-24 14:55:22 följande:


    Hej söta du!Jag vet precis vad du går igenom... jag har gått igenom precis samma sak och det e inget kul!vi hade varit gifta i ett o ett halvt år! och helt plötsligt kommer denna kille in i mitt liv o jag faller pladask! Jag älskade min man och vi har en son tillsammans som vid den tiden va 2,5 år!!Jag vet inte riktigt vad som hände... o jag förälskade mig i denna kille med... vi hade ett litet äventyr på nästan en månad till jag vakna upp en dag o kom på mig själv! Va fan höll jag på med?!!Tur som f*n att den dagen kom..... för det va då jag kom på att jag verkligen älskade min man.... och jag hade nog inte kunnat lämna honom.. och om jag hade gjortt det hade jag ångrat mig för resten av mitt liv... Det är inte lätt att hitta bra män... o denna killen va en fantasii som jag VERKLIGEN gillade, men i verkligeheten hade det aldrig funkat!Ta en bra tid för dig själv och överväg situationen! Du vet den gamla vanliga vågen.... Kram o tryck inte ner dig själv! Första åren i ett äktenskap e skit svåra!
    Ohhh tack så hemskt mycket för de värmande orden.
    Äktenskap är verkligen inte lätt speciellt inte närman har lovat varandra alla dessa fina ord!!! Ännu svårare är det om man har barn ihop kan jag tänka mig.

    Vad härligt för dig att det till slut fixade sig med alltihopa och att du tog ett beslut som gjorde dig glad i slutändan.
    Jag ska försöka att inte träffa denna nya kille för att kunna tänka igenom saker och ting.
    Undrar dock hur han tar det?

    kram
  • Anonym (vet!)
    Äldre 24 Jul 15:10
    #10

    Anonym (förvirrad idiot) skrev 2009-07-24 14:59:28 följande:


    Anonym (vet!) skrev 2009-07-24 14:55:22 följande:
    Ohhh tack så hemskt mycket för de värmande orden.Äktenskap är verkligen inte lätt speciellt inte närman har lovat varandra alla dessa fina ord!!! Ännu svårare är det om man har barn ihop kan jag tänka mig.Vad härligt för dig att det till slut fixade sig med alltihopa och att du tog ett beslut som gjorde dig glad i slutändan.Jag ska försöka att inte träffa denna nya kille för att kunna tänka igenom saker och ting.Undrar dock hur han tar det?kram
    Tänk på dig själv o inte på honom!

    Duuuu jag går fortfarande igenom detta..... min man är latinsk o du kanske vet hur dom är... haha..... jag trodde att han aldrig hade accepterat vad jag hade gjort så jag höll käften istället... o bestämmer mig för att berätta för att kunna forsätta mitt liv med honom och skaffa fler barn och det va bara för 5 månader sen.. för jag klarade inte av att hålla tyst om det längre, mådde så dåligt.. för 5 månader sen hade det gått 3,5 år!
    Nöt man är......
    Jag lovar dig om du vill berätta det, gör det direkt och om du kan acceptera att leva med det! Gör det för alltid! Berätta det för nån som du har välldigt mkt förtroende för och behåll det mellan er och när du behöver prata med nån prata med denna person.
    Jag har haft ett helvete dessa månaderna.. men tillslut verkar det som att det börja lösa sig.. han har väll börjat acceptera att det har hänt och vill fortsätta sitt liv tillsammans med mig!
    Stå på dig!! O igen tryck INTE ner dig själv! ALLA kan begå misstag!!
Svar på tråden Gift otrogen kvinna.