• Anonym (våga 3?)
    Äldre 30 Jul 22:33
    54093 visningar
    50 svar
    50
    54093

    Svartsjuka vid trekant?

    Ni par som älskar varandra och utövar trekant nångång (par plus extra tjej), har ni råkat ut för svartsjuka? Hur hanterar ni det? Hur var diskussionerna innan första trekanten? Jag är så kär i min partner och är livrädd för att bli svartsjuk om vi skulle ta in en extra tjej. Extra kille vill han inte ha.

  • Svar på tråden Svartsjuka vid trekant?
  • Anonym (funde­ra lite!)
    Äldre 30 Jul 22:40
    #1

    Jag har inget svar på dina funderingar men jag hade aldrig genomfört en trekant på dom premisserna. Ska det vara en extra tjej, så ska det vara en extra kille också om det är vad du vill. Annars blir man ju lite brydd på killens motiv! Du ska väl också få knulla någon annan "lagligt"

  • Anonym (våga 3?) Trådstartaren
    Äldre 30 Jul 22:44
    #2

    Jag ska fundera mycket, och att ställa frågor här är ett steg på vägen. Det lär dröja innan det blir verklighet av hans önskan, om det ens kommer att hända. Som singel provade jag trekant, men var ju inte kär då. Stor skillnad för mig tror jag. Just det....en extra kille skulle jag inte bli svartsjuk på...haha...men förmodligen min partner. Han måste ju förstå mina tankar också. Jag ska fundera läääänge!

  • Anonym (har haft 3)
    Äldre 31 Jul 14:58
    #3

    Jag har haft trekant. det var då jag och min kille + en tjejkompis.
    jag blev svartsjuk och fick avbryta. inte kul för ngn av oss.

    det bästa är att ha trekant när alla är singlar och inga kärlekskänslor finns i bilden.

  • Anonym
    Äldre 31 Jul 15:01
    #4

    Jag skulle inte klara av det!

  • Anonym
    Äldre 31 Jul 15:04
    #5

    ush nej det hade jag aldrig klarat av heller!

  • Anonym (också nyfike­n)
    Äldre 31 Jul 15:06
    #6

    Ingen aning! Jag funderar också i de banorna. Min kille kan tänka sig att ha ett annat par med, men jag vet inte om det skulle hjälpa mot den eventuella svartsjukan att det fanns en annan kille... Dessutom skulle jag vara så jäkla skraj att det på något sätt skulle komma ut till någon som jag inte vill ska veta, t ex på jobbet... TS: Hur hade ni tänkt välja ut tjejen i så fall?

  • Anonym (våga 3?) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 17:27
    #7

    Skönt att få lite svar, jag vill verkligen ta reda på så mycket som möjligt innan eventuell eskapad. Min kille har haft en kk som han föreslog.....men det tänker jag inte acceptera. Det måste vara en okänd tjej och även från annan stad, aldrig i livet nån från vår stad. Kontakt får man väl googla om, eller få tips härifrån?
    Jag har fantiserat mycket nu...går igång på det, men är som sagt livrädd för att bli svartsjuk. Jag misstänker att det får stanna vid fantasier, men är ju även så nyfiken på hur det skulle kännas med trekant när man är grymt kär i sin kille.
    Önskar få läsa fler åsikter.

  • Anonym (morsa­n)
    Äldre 31 Jul 17:46
    #8

    vi vill ha en till kille med.tjej skulle jag blåvägra=) skulle bli för sotis.sånt där är skitsvårt att veta i förväg.man vill ju inte riskera något heller.tänk om man skulle bli helt tagen av den tredje parten.än så länge är det en fantasi för oss.

  • Anonym (konst­ig)
    Äldre 31 Jul 19:24
    #9

    Jag hade inte klarat en tjej till, men en kille hade varit ok. Och då inte bara för min skull.. Hade gärna sett killen bli påsatt :/

  • jedi
    Äldre 31 Jul 19:27
    #10

    Varning utfärdas!

    Lek inte med känslor, absolut finns det risk för att du känner obehag av situationen, det finns även risk för att känslorna gentemot varandra förändras.

    Dont do it är min rekommendation.

Svar på tråden Svartsjuka vid trekant?