• OlaPer­sson
    Äldre 4 Aug 08:15
    13363 visningar
    42 svar
    42
    13363

    G pungts orgasm tjejer?

    ja har försökt ge min älskling en sån men så fort ja kännner att fan det kanske fungerar nu så avbryter hon o säger att hon blir så himla kissnödig.... kan inte det va ett tecken på att det är på gång eller gör ja helt fel....?

  • Svar på tråden G pungts orgasm tjejer?
  • Me o Mike
    Äldre 4 Aug 08:22
    #1

    Ja ofta blir man "kissnödig"! Det betyder att du är på rätt place!!

  • Ximona­1981
    Äldre 4 Aug 08:28
    #2

    ja för fasen kör på !!!!!!!!!!!!!

  • Me o Mike
    Äldre 4 Aug 08:30
    #3

    Idag borde min nya leksak komma som jag har beställt! En liten G-punktsmanick!!

  • Anonym (jag)
    Äldre 4 Aug 08:32
    #4

    Risken är ju ganska liten att hon kan få orgasm så, är hon under 30år är det väl bara bara ca 10% av alla tjejer som "kan". Är hon äldre är det bara ca 25% av alla som kan..övriga 75% av oss tjejer får ALDRIG en G-punkts orgasm i hela vårt liv. G-punkten är förövrigt den punkt i slidan där nerver från klitoris når ner. Det är med andra ord en form av klitoris orgasm man får och i början kan det hjälpa att stimulera både klitoris och G-punkten samtidigt och när hon nästan kommer övergår till att bara stimulera G-punkten för att "lära" kroppen. Men en del av oss (antagligen de där 10% som kan tidigt) bara får dem utan att behöva jobba så mycket för det...tex vid samlag.

    Jag känner mig aldrig kissnödig innan, men däremot kan jag känna mig kissnödig när G-punkten stimuleras precis efter att jag kommit. Så för mig låter det som att hon "tappat" upphetsningen och därför känner sig kissnödig istället...G-punkts massage innebär ju oxå att du trycker upp mot blåsan. När jag var yngre och hade sex fick jag inte orgasm via G-punkten alls...men det var skönt en stund vid samlag just där. Efter en stund avtog det sköna och man kände sig kissnödig, efter ngr år med min nuvarande sambo fick jag orgasm när jag red honom via G-punkten och nu kan jag även få det i andra ställningar ibland och när han fingerpullar. Men det är alltså ngt som kommit med åren och så brukar det vara för de få som kan. Jag är dock inte 30år.

    Men som sagt kissnödig känner jag mig först efteråt, inte innan...

  • OlaPer­sson
    Äldre 4 Aug 08:49
    #5

    Zack o Bella skrev 2009-08-04 08:30:48 följande:


    Idag borde min nya leksak komma som jag har beställt! En liten G-punktsmanick!!
    heheh trvligt...
    ja fick hem min Lelo nea igår som va en liten överraskning till min kära:) den fungera bra... hahaha
  • Me o Mike
    Äldre 4 Aug 08:50
    #6

    Jag har själv aldrig haft en G-punktsorgasm.. Ska bli kul att se om det funkar!

  • OlaPer­sson
    Äldre 4 Aug 08:59
    #7

    Zack o Bella skrev 2009-08-04 08:50:10 följande:


    Jag har själv aldrig haft en G-punktsorgasm.. Ska bli kul att se om det funkar!
    det får vi hoppas att det fungerar... :) du får jätter gärna återkomma o säga om den fungera.. och vad den heter isf:)
  • Me o Mike
    Äldre 4 Aug 09:00
    #8

    Ja ok! Jag ska meddela sen om livet blev i gungning!! (som hemsidan lovade vid beställning) haha

  • Anonym (Linda­)
    Äldre 4 Aug 09:05
    #9

    Anonym (jag) skrev 2009-08-04 08:32:26 följande:


    Risken är ju ganska liten att hon kan få orgasm så, är hon under 30år är det väl bara bara ca 10% av alla tjejer som "kan". Är hon äldre är det bara ca 25% av alla som kan..övriga 75% av oss tjejer får ALDRIG en G-punkts orgasm i hela vårt liv. G-punkten är förövrigt den punkt i slidan där nerver från klitoris når ner. Det är med andra ord en form av klitoris orgasm man får och i början kan det hjälpa att stimulera både klitoris och G-punkten samtidigt och när hon nästan kommer övergår till att bara stimulera G-punkten för att "lära" kroppen. Men en del av oss (antagligen de där 10% som kan tidigt) bara får dem utan att behöva jobba så mycket för det...tex vid samlag.Jag känner mig aldrig kissnödig innan, men däremot kan jag känna mig kissnödig när G-punkten stimuleras precis efter att jag kommit. Så för mig låter det som att hon "tappat" upphetsningen och därför känner sig kissnödig istället...G-punkts massage innebär ju oxå att du trycker upp mot blåsan. När jag var yngre och hade sex fick jag inte orgasm via G-punkten alls...men det var skönt en stund vid samlag just där. Efter en stund avtog det sköna och man kände sig kissnödig, efter ngr år med min nuvarande sambo fick jag orgasm när jag red honom via G-punkten och nu kan jag även få det i andra ställningar ibland och när han fingerpullar. Men det är alltså ngt som kommit med åren och så brukar det vara för de få som kan. Jag är dock inte 30år. Men som sagt kissnödig känner jag mig först efteråt, inte innan...
    Jag har själv en gång fått en G-punktsorgasm men den kändes inte superhäftig utan det kom en himlans massa sekret å var häftig...

    däremot så kan man ju få sprut orgasmer å det är ju inte samma som G-punktsorgasm...
  • Me o Mike
    Äldre 4 Aug 09:10
    #10

    Ja DET har jag fått ett par gånger! haha mannen blev galet glad!! Vet itne varför..
    Anonym (Linda) skrev 2009-08-04 09:05:24 följande:


    Anonym (jag) skrev 2009-08-04 08:32:26 följande:
    Jag har själv en gång fått en G-punktsorgasm men den kändes inte superhäftig utan det kom en himlans massa sekret å var häftig... däremot så kan man ju få sprut orgasmer å det är ju inte samma som G-punktsorgasm...
Svar på tråden G pungts orgasm tjejer?