• Anonym
    Äldre 13 Aug 00:12
    465726 visningar
    339 svar
    +1
    339
    465726

    Tråden för oss som gilla analsex

    För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

    Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

    Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

    Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

    Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.

  • Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex
  • Anonym (mmm..­.)
    Äldre 13 Aug 01:05
    #1

    Det är ju inte fel att rida! ;)

    Börja lite lugnt först på mage & killen bakom då tjejen lättare slappnar av i hela kroppen.

    När man väl kommit igång så är det bara att testa sig fram på alla sätt & vis! ;)

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 13 Aug 01:41
    #2
    +1

    Jo det var på mage som jag kände att det var som skönast. Killen trodde att det gjorde ont eftersom jag blev tårögd, han är världens finaste med o ta det lugnt och frågar om det gör ont och han ska ta ut den.

    Tänk att jag i nästan 8år (sen jag blev av med oskulden) har gått och tänkt att "nä analsex är inget för mig" och sen blir det perfekt. Imorgon ska vi köra på igen när han kommer h igen.

  • Thaley­a
    Äldre 13 Aug 01:51
    #3

    Det var trevligt att höra TS. Jag brukar köra liggandes på mage oftast eftersom det känns minst intensivt så. Annars på alla fyra eller ridandes, de flesta ställningar funkar.

  • Äldre 13 Aug 08:45
    #4
    Anonym skrev 2009-08-13 01:41:38 följande:
    Tänk att jag i nästan 8år (sen jag blev av med oskulden) har gått och tänkt att "nä analsex är inget för mig" och sen blir det perfekt. Imorgon ska vi köra på igen när han kommer h igen.
    Det är väl trevligt att upptäcka att man gillar något som man inte trodde man gillar. Det finns kanske mer du inte tror du gillar som du kanske gör. Experimentera mera

    Jag tror att de flesta som inte gillar analsex antingen aldrig har provat för de tycker det verkar äckligt. Eller så har de provat men var för spända eller att killen gjorde fel (för ovarsam, för lite glidmedel etc) och bara tyckt det gör ont.
  • Anonym
    Äldre 13 Aug 09:23
    #5

    provade för första gången igår jag med.
    Har alltid trott det är äckligt men var så himmla skönt och lite småporrigt liksom

  • Anonym (Tjej som vill)
    Äldre 13 Aug 09:27
    #6

    Jag vill att det ska funka men har dåliga erfarenheter av första gångerna tyvärr.
    Kanske körde vi för snabbt. Han körde in den utan att ge mig tid att slappna av.
    Vi får testa igen.

  • Anonym (dildo­n)
    Äldre 13 Aug 09:31
    #7

    Åh, jag har provat med min dildo flera gånger och vill gärna göra detta med min kille men är så rädd för de gånger jag haft dildon har den ju luktat lite bajs efteråt,
    FAST jag tvättat mig supernoga innan...
    Vill ju inte att killen ska få bajs på snoppen!

    Läser överallt att "jag är så ren, har aldrig blivit bajs nånstans" men det blir det på dildon när jag gör...

  • Anonym (anals­kökan)
    Äldre 13 Aug 09:45
    #8

    Ansluter mig med glädje här!
    Finns inget som får mig att komma så fort som lite skön bakvägsex...

    Förr tyckte jag det var lite pinsamt att erkänna både för mig själv och för min sambo, men nu pratar vi mer öppet om vad vi verkligen gillar och inte och det är härligt!

    Jag oroade mig också en del för att det skulle komma "bajs på snoppen" som nån uttryckte det, men om det nu skulle göra det är det ju inte hela världen! Det är ju inga mängder det rör sig om isåfall och det är ju enkelt att tvätta av, så gör vi iallafall!

  • Äldre 13 Aug 09:49
    #9

    Anonym (dildon) skrev 2009-08-13 09:31:31 följande:


    Åh, jag har provat med min dildo flera gånger och vill gärna göra detta med min kille men är så rädd för de gånger jag haft dildon har den ju luktat lite bajs efteråt, FAST jag tvättat mig supernoga innan...Vill ju inte att killen ska få bajs på snoppen! Läser överallt att "jag är så ren, har aldrig blivit bajs nånstans" men det blir det på dildon när jag gör...
    Det går ju att tvätta bort. Eller kör med kondom så är det bara att dra av den efteråt om man inte vill hoppa ur sängen och tvätta sig direkt efteråt, vilket kan vara lite "mood-killer".
  • Anonym (dildo­n)
    Äldre 13 Aug 09:49
    #10

    Nä, det är kanske inte hela världen men ändå... vill inte att det ska lukta skit liksom..

Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex