• Anonym
    Äldre 13 Aug 00:12
    465292 visningar
    339 svar
    +1
    339
    465292

    Tråden för oss som gilla analsex

    För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

    Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

    Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

    Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

    Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.

  • Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex
  • Anonym
    Äldre 11 Sep 13:02

    A Andersson skrev 2009-09-11 13:01:09 följande:


    Anonym (nybörjare) skrev 2009-09-11 12:53:24 följande: vasselin är det dummaste man kan använda istölet för glidmedel.
    Varför?
  • A Anders­son
    Äldre 11 Sep 13:03
    Anonym skrev 2009-09-11 13:02:04 följande:
    A Andersson skrev 2009-09-11 13:01:09 följande: Varför?
    för att vaselin inte ger nåt glidsubstan. vasselin är inget substitut för glidmedel.
  • A Anders­son
    Äldre 11 Sep 13:03

    men vist vill du förstöra analen så är ju det ditt problem.

  • Anonym
    Äldre 11 Sep 15:50

    A Andersson skrev 2009-09-11 13:03:42 följande:


    men vist vill du förstöra analen så är ju det ditt problem.
    Jag är inte samme anonyme, så du behöver inte vara spydig. Du gjorde ett påstående utan någon som helst förklaring så jag undrade varför, ditt första svar hade räckt. Jag använder inte ens glidmedel, behöver det inte, jag bara undarde varför.
  • Anonym (nybör­jare)
    Äldre 11 Sep 16:06

    Tycker kanske inte att man behölver vara otrevlig...förklara istället varför! Bara kränga ur sig nåt sånt känns ju ganska otrevligt, när det inte ens var samma anonym som frågade.

  • A Anders­son
    Äldre 11 Sep 16:15
    Anonym skrev 2009-09-11 15:50:04 följande:
    A Andersson skrev 2009-09-11 13:03:42 följande: Jag är inte samme anonyme, så du behöver inte vara spydig. Du gjorde ett påstående utan någon som helst förklaring så jag undrade varför, ditt första svar hade räckt. Jag använder inte ens glidmedel, behöver det inte, jag bara undarde varför.
    at inte använda glidmedel är ju oxå otroligt dumt eftersom analen inte producerar eget sekret som slidan gör.
  • Anonym (omvän­d)
    Äldre 11 Sep 17:02

    A Andersson skrev 2009-09-11 16:15:16 följande:


    at inte använda glidmedel är ju oxå otroligt dumt eftersom analen inte producerar eget sekret som slidan gör.
    Analsex är ju inget man börjar med utan brukar snarare följa efter att man haft vaginalt sex och det därmed kommit lite 'glid på maskineriet' redan. Och är ringmuskeln avslappnad och 'låter det ske' istället för att hålla emot så finns det ju inget som kan gå sönder heller.

    Skador uppstår om ringmuskeln inte är medgörlig eller om det är för torrt.
    Slappnar man av och njuter av det som händer samt har lite naturligt glid från 'andra hål(l)' så klarar man sig utan extra glidmedel.
    Och vaselin kanske inte är det bästa alternativet för alla vad gäller glid, men det funkar uppenbarligen för en del.

    Fast glidmedel är naturligtvis att rekommendera för nybörjare och nyfikna.
    Man måste ta det försiktigt i början och verkligen verkligen Vilja (som mottagare) för att det överhuvudtaget ska ha en möjlighet att kännas bra.

    Kan tillägga att jag inte heller har några men av att ha analsex utan en tub glidmedel till hands varje gång det skett. Det har räckt bra med det 'naturliga glidet' som finns till hands, och ringmuskeln är inte så svårövertalad att spela med när det blir dags - plus att min partner inte pressar på om det inte är 'öppet' s.a.s.
  • Anonym
    Äldre 11 Sep 18:54

    A Andersson skrev 2009-09-11 16:15:16 följande:


    at inte använda glidmedel är ju oxå otroligt dumt eftersom analen inte producerar eget sekret som slidan gör.
    Nu kommer du med ditt "dumma" igen. Jag skulle inte säga åt nån att bara köra på men om jag haft a6 i 15 år utan ett enda problem eller skada o aldrig använt glidmedel e väl d upp till mig. Vad e så otroligt dumt me det. Jag har ju aldrig skadat mig.
  • Anonym
    Äldre 12 Sep 01:12

    Anonym (dildon) skrev 2009-08-13 09:31:31 följande:


    Åh, jag har provat med min dildo flera gånger och vill gärna göra detta med min kille men är så rädd för de gånger jag haft dildon har den ju luktat lite bajs efteråt, FAST jag tvättat mig supernoga innan...Vill ju inte att killen ska få bajs på snoppen! Läser överallt att "jag är så ren, har aldrig blivit bajs nånstans" men det blir det på dildon när jag gör...
    Jag brukar spola rent, alltså spruta upp vatten i analen innan vi kör, det gör risken för bajs mindre.
  • Anonym
    Äldre 13 Sep 23:07

    Har provat det ett par ggr, men är helt förstörd sen 1:a gången jag provade lr rättare sagt då när killen jag hade det med bara körde pang på och det gjorde sååå ont, jag vågar och kan inte slappna av. Det gör ont redan vid öppningen, jag känner smärtan sen 1:a gången :(. Vill ju att det ska funka iaf så jag får prova på det...

Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex