• Anonym
    Äldre 13 Aug 00:12
    465298 visningar
    339 svar
    +1
    339
    465298

    Tråden för oss som gilla analsex

    För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

    Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

    Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

    Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

    Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.

  • Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex
  • Äldre 13 Sep 23:10
    Anonym skrev 2009-09-13 23:07:22 följande:
    Har provat det ett par ggr, men är helt förstörd sen 1:a gången jag provade lr rättare sagt då när killen jag hade det med bara körde pang på och det gjorde sååå ont, jag vågar och kan inte slappna av. Det gör ont redan vid öppningen, jag känner smärtan sen 1:a gången :(. Vill ju att det ska funka iaf så jag får prova på det...
    Prova att sitta ovanpå...då är du ju 'trygg' i att du har kontroll....

    Så har mina ex 'lirkat in den'...
  • Bjidi
    Äldre 13 Sep 23:19

    Min förra tjej älskade analsex, hon tyckte om det mer än vaginalt sex och fick skönare och intensivare orgasmer där.

    Från början var hon helt ointresserad av analsex och jag respekterade det fullständigt, jag har sex med min tjej för hennes njutning och vill inte göra någonting hon inte tycker om. Däremot tyckte hon om att få rimmjobs (att få röven slickad) och när hon kände sig trygg med mig så ville hon prova, jag var tveksam därför att hon berättat hur hon upplevt det tidigare då det vart på killarnas initiativ och önskemål. Men vi provade och hon älskade det, även om det var trångt och vi fick ta det mycket långsamt och försiktigt. Då ville hon bara ha den där inne och själv styra små små gnuggningar.

    När vi hade haft analsex ett par veckor så gick det mycket enklare. Det gick bara att köra in den där utan glidmedel och då var det inte snack om att hon ville gnugga lite försiktigt själv utan det skulle vara hårt och snabbt för att vara skönast. Riktig hårdporr style...

    Den tjejen förvånade mig mycket i hur hon gick från att vara helt ointresserad av analsex till att vilja ha det hela tiden, dessutom att det skulle vara hårt och snabbt...

    Det fortsatte med att hon började fantisera om en DP och tillsist fick hon sin fantasi uppfylld, bland det häftigaste jag gjort i sängen och hon kom så snart vi båda hade kommit in i henne.

    Jag är fortfarande bara intresserad av analsex om min tjej tycker om det, men visst hoppas jag att nästa tjej gillar det lika mycket som min förra för det är riktigt nasty, porrigt och jävligt kul :)

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Nov 00:02

    Hitta till denna gamla tråd igen...

  • Jim80
    Äldre 19 May 05:27

    Det är inte fel att tycka så det är  ganska normalt bland tjejer/Kvinnor , att ha just den typ av fantasi/Lust ..   men just under gravtiden kan kvinnan bli sexuellttriggad/överkänslig.  ett tips är att oskyldigt dra in han i en dildo act med dig där han får leka med den i dig , sen kanske han självgår och börjar massera upp dig för något så kan du typ säga att det känns som du öppnar dig mer när han leker med dildo i dig  samtidigt (är för vissa saning också)


    Så länge fantasin sträcker sig till partnern.. är det helt okej att tänka hur man vill
    hoppas att mitt svar var av någon hjälp , ..
    Men tala för egen ärfarenhet har själv en son på 1½år så det var inte så längesen.
  • Anonym
    Äldre 19 Dec 12:08

    bumpar upp tråden, den var väldigt intressant och har gett flera bra tips till mig och min fru

  • Äldre 19 Dec 23:54

    Särskilt ofta blir d inte. När d blir så är det oftast på slutet av samlaget liksom. Skönast e då att rida lr ligga på rygg...

  • weeken­dgirl
    Äldre 21 Dec 21:48

    Tänkte bara höra om det är fler än jag  som upplever att anus är mer "vältränat" nu efter att ha börjat med analsex?

    Förr så trodde att jag att jag skulle ha problem med detta, då jag har haft återkommande sprickor ibland. Det härrörde dessutom från en obehaglig upplevelse i ungdomen, dåligt "analsex" ett rikspucko som bara körde in den. Dock kändes allt så bra med min nuvarande, jag litar på honom och kan verkligen slappna av, så det tog inte lång tid innan jag ville prova analsex ändå. Och det gick som en dans, och är så himla skönt!! Vi har det inte hela tiden, en nån gång i veckan kanske. Beroende på humör. Och dessutom, det jag tog upp i början, så har jag sen dess inte haft några sprickor eller dylikt. Nästan som om sexet vore massage för musklerna där liksom, så att det även blir mindre problem att trycka ut stora saker åt andra hållet, haha!!

  • Anonym (Funde­rsam)
    Äldre 23 Dec 23:36

    Har haft analsex gallant med tidigare tjejer, men har nu träffat en tjej som är ganska liten till växten (asiatiskt ursprung).

    Vi provade en gång och vi vämde upp med tunga och fingrar där bak i säkert 45 minuter, hon var riktigt upphetsad och så, men ändå fick vi inte till själva sexbiten. Fick in halva men sen tog det stopp. Ska tillägga att vi använde någon form av lotion hon hade, då glidmedel var en bristvara.

    Är ingen jätte på något vis, 17 cm och aningen bredare än medel (inte mätt bredd, utan enligt tidigare tjejer), men ändå inte jättehängd så att det normalt ska vara ett problem.

    Är det någon som har något tips? Funkar glidmedel mycket bättre? Har aldrig använt det tidigare och det har gått bra då. Eller kan en tjej helt enkelt vara för liten/trång?

    Trodde jag var erfaren, men det här fick mig att känna mig som nybörjare igen. :)

    Är tacksam för svar då vi båda vill och säkerligen kommer prova det igen.

  • 100kgp­appa
    Äldre 24 Dec 10:54

    Skaffa riktigt glidmedel till att börja med, så ska det nog gå vägen!


    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Äldre 20 Oct 01:36

    Apotekets Glidmedel är perfekt till nybörjare..Massera ANUS..Ta det lugnt!! Försiktigt vänta till tjejen verkligen ber om Kuk.. Börja med att jucka med Ollonet i RövMynningen.. Då väl Ollonet kommer in glider hela Kuken in hur lätt som helst !! Fantastiskt att kunna Knulla kvinnorna i båda hålen. Detta har gjort Mitt sexliv ännu häftigare efter ungdomsåren.. Än har jag inte fått Knulla min Fru samtidigt som en annan Man men jag frågar henne ofta under sexanten. Hon svarar inte rent ut att hon vill men jag misstänker hon är nyfiken på det! Jag skriver detta en dryg timma efter ett fantastiskt RövKnull med min Fru. Jag låg bakom henne på sidan.. Fingrade med med halva handen i Fittan samtidigt som jag körde in Kuken i Fittan! Jag spottade saliv i handen och smorde in Kuken.. Körde in den i Röven utan problem. Jag tvingade upp henne på min mage samtidigt som Kuken var kvar i Röven.. Hon älskade ställningen samtidigt som jag pillar Klittan eller kör in 3-4 fingrar i Fittan.. Till slut tryckte jag upp henne sittandes på min Kuk!! Fantastiskt då hon inte klagade utan bara njöt! Hon sa att jag skulle spruta i Röven på henne så skulle hon komma Samtidigt!!

    Gud Vad Skönt!! Efter ett 20-årigt förhållande har vi haft AnalSex de senaste 12-13 åren!! En DubbelMacka vill jag gärna vara med om med henne . Jag har erfarenhet av det med andra par.. Så häftigt att känna den andra Kuken i det andra hålet .. Eller T.o.m i samma hål!!!

Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex