• Anonym
    Äldre 13 Aug 00:12
    465296 visningar
    339 svar
    +1
    339
    465296

    Tråden för oss som gilla analsex

    För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

    Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

    Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

    Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

    Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.

  • Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex
  • Anonym (anal kåt)
    Äldre 20 Oct 07:03

    Har inte gillat analsex förr..men nu med min sambo. .ååh..heelt underbart. .går inte att beskriva känslan av något såå skönt!! Skönast är att stå på alla fyra och han riktigt pumpar den känslan är helt underbar. nu längtar jag tills att han kommer hem. .damn..

  • Anonym (kvinn­a)
    Äldre 20 Oct 07:06

    jodå analsex är nice, om det är jag som får vara givaren.

  • Äldre 21 Oct 01:55
    Anonym (kvinna) skrev 2014-10-20 07:06:53 följande:

    jodå analsex är nice, om det är jag som får vara givaren.


    är det ett riktigt intresse du har? för jag har alltid haft en fantasi att bli anal knullad med en strapon Skäms
  • Äldre 2 Nov 21:07
    +2

    Jag märker ett speciellt ansiktsuttryck hos min tjej när vi har analsex. Hon ser alltid så kåt ut när hon har min kuk i sin röv. Dessutom är det bara när vi har analsex som hon vill grovhångla. Bra analsex är verkligen en känsla av att komma varandra nära. Jag vill uppmana alla att prova och säger grattis till alla par som njuter av skönt analsex tillsammans. Är det nån som känner igen detta?

  • 100kgp­appa
    Äldre 2 Nov 21:44
    Gräsmattan skrev 2015-11-02 21:07:14 följande:

    Jag märker ett speciellt ansiktsuttryck hos min tjej när vi har analsex. Hon ser alltid så kåt ut när hon har min kuk i sin röv. Dessutom är det bara när vi har analsex som hon vill grovhångla. Bra analsex är verkligen en känsla av att komma varandra nära. Jag vill uppmana alla att prova och säger grattis till alla par som njuter av skönt analsex tillsammans. Är det nån som känner igen detta?


    Grovhångla vill hon alltid oavsett, men den speciella kåtheten i blicken och stönen vid analsex är oslagbar, ska bli en skön omgång i baken ikväll hade vi tänkt.
  • Anonym (Funni­t min sexfrä­nde)
    Äldre 2 Nov 22:30
    +1

    Jag (kvinna) och min särbo gillar analt bägge två. Båda gillar att ge och få. Det är helt galet upphetsande att fylla upp honom med en dildo, samtidigt som jag suger av honom. Han njuter så det inte går att beskriva. Vi har även en strapon och analpluggar mm.. Ännu mer upphetsande är de gånger nån binder den andre..

  • 100kgp­appa
    Äldre 3 Nov 09:55
    Anonym (Funnit min sexfrände) skrev 2015-11-02 22:30:37 följande:

    Jag (kvinna) och min särbo gillar analt bägge två. Båda gillar att ge och få. Det är helt galet upphetsande att fylla upp honom med en dildo, samtidigt som jag suger av honom. Han njuter så det inte går att beskriva. Vi har även en strapon och analpluggar mm.. Ännu mer upphetsande är de gånger nån binder den andre..


    Band ihop frugan igår så hon låg på mage med särade ben, och sen tog jag henne ordentligt analt och avslutade med att spruta satsen där också.

    Sjukt upphetsande för oss båda.
  • Anonym (Ledse­n)
    Äldre 3 Nov 11:22
    +1

    Blir så avundsjuk när jag läser här! Älskar anal sex, men inget min man kan tänka sig ( en gång på 15 år). Men med en tidigare partner så var det ofta. Vi började alltid bakifrån. Efter en stund när det gick lättare vände han på mig. Så körde vi missionären fast analt. Sjukt upphetsande då vi ändå kunde se varandra. Men sedan avancerade vi till hålet som inte fick något. Man måste vara rättvis, så då hade vi en dildo till fittan o en till klittan. O jävlar vilka orgasmer, bara ylade rakt ut. Men tyvärr är det historia nu.

  • Anonym (Sexig­)
    Äldre 3 Nov 13:38
    Anonym (Funnit min sexfrände) skrev 2015-11-02 22:30:37 följande:

    Jag (kvinna) och min särbo gillar analt bägge två. Båda gillar att ge och få. Det är helt galet upphetsande att fylla upp honom med en dildo, samtidigt som jag suger av honom. Han njuter så det inte går att beskriva. Vi har även en strapon och analpluggar mm.. Ännu mer upphetsande är de gånger nån binder den andre..


    Låter som mig och min "flickvän" Tungan ute

    Vi använder våra leksaker på varandra och experimenterar Glad
  • Anonym (Klä)
    Äldre 3 Nov 17:40

    Hos oss är det min tjej som ger mig????super skönt med en stripe-on där

Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex