• Anonym

    Tråden för oss som gilla analsex

    För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

    Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

    Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

    Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

    Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.

  • Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex
  • 100kgpappa
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-11-03 11:22:43 följande:

    Blir så avundsjuk när jag läser här! Älskar anal sex, men inget min man kan tänka sig ( en gång på 15 år). Men med en tidigare partner så var det ofta. Vi började alltid bakifrån. Efter en stund när det gick lättare vände han på mig. Så körde vi missionären fast analt. Sjukt upphetsande då vi ändå kunde se varandra. Men sedan avancerade vi till hålet som inte fick något. Man måste vara rättvis, så då hade vi en dildo till fittan o en till klittan. O jävlar vilka orgasmer, bara ylade rakt ut. Men tyvärr är det historia nu.


    Det där måste kännas riktigt surt, men tanke på hur många män det finns som gillar analsex men vars sambo/fru inte gillar det...

    Men kan ni inte köra med dildo analt då, bättre än inget iallafall.
  • Anonym (Kille 34)

    Har analsex någon gång i månaden men både jag och tjejen har sagt att vi bör ha det mer ofta. Hon kommer ofta när vi har analsex och ibland enbart via penetration. Det har aldrig hänt när vi har vaginalt sex, att hon kommer enbart av penetration dvs.

    Jag känner dock att det krävs lite mera för att kunna komma in i henne. Vi använder glid och fingrar till att börja med men det känns ändå som jag är för kort ( kuken alltså trots 18cm) eller att vinkeln blir fel. Vad har ni för tips på hur själva inträngandet ska ske? Ska hon göra något speciellt? Kan jag göra något? Ibland drar vi oss för att det har hänt att vi inte lyckas genomföra ett samlag även om vi båda vill. Jag spänner mig och får någon form av prestationsångest och slaknar lite och då blir det svårt att genomföra ett samlag.

    Tips mottages tacksamt. :)

  • 100kgpappa

    Absolut bästa ställning för att få bra kontroll på inträngandet är tjejen liggandes på rygg på ett bord, killen ståendes. Då både ser man bra och får en bra vinkel.

    Vår favoritställning är tjejen liggandes på mage med putande rumpa, och jag ligger över henne. Inte smidigast att komma in i, men småsår skönt när man väl är igång.

    18cm är inte för kort, men däremot kanske tjejen din måste träna på att slappna av så du kommer in lite lättare.

    Ett annat tips är att du placerar tummen framför ollonet, och låter den komma in först, då brukar set gå smidigt. Men man måste vara rejält hård, annars blir det svårt.

  • Anonym (Hetro man)

    Min tjej är så mentalt blockerad för analsex pga fördommar. Jag kan inte släppa tanken på detta och vill även själv bli penetrerad och nu tar jag steget till att leka med en kille för att utforska detta. Har lekt själv där bak en tid och nu har jag fått kontakt med en likasinnad snubbe för att bli av med min oskuld på tisdag.

  • Anonym (FA)

    Jag brukar massera rumpan med olja på min kvinna, och föra ner tummarna mot analen,efter en stund så för jag in hela tummen i öppningen och fingrarna in i fittan, och masserar grundligt och lite hårdare. Jag låter henne komma, sen mun knullar jag sambon innan vi har analsex . Hon kommer efter en stund igen. Vi tycker om det. Men på hennes villkor ????

  • svenskitelge

    Jag och min fru har analsex minst en gång i veckan, i perioder varje gång vi har sex. Framförallt vill hon ha analsex när hon är riktigt upphetsad och då har hon en vibrator på klittan och jösses vilka orgasmer hon får.
    På senare tid har vi även börjat swinga och nu har hon haft dp några gånger och hon älskar det! 

  • Anonym (69"-man)

    Tjejen fick orgasm av ren penetration i baken, här om dagen. Visst hade jag slickat henne under förspelet men sista biten kom hon av att jag bara knullade henne där bak. Det var inte första gången men det har aldrig hänt när vi kör vaginalt.

    Det är inget som jag lägger någon större prestige i egentligen, men samtidigt blir man lite stolt på något konstigt vis. Att hon sedan blir glad som en lärka i dagar efter en sådan orgasm gör ju inte saken sämre.

  • LionQueen88

    Jag brukar oftast köra doggy eller missionären. Missionären är favoriten då jag får fontäner då.

Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex