• JohanS­thlm
    Äldre 1 Sep 15:27
    309352 visningar
    125 svar
    125
    309352

    Tjejer - hur vill ni bli knullade

    Hej tjejer,

    Hur vill du bli knullad - hårt/mjukt/försiktigt/romantiskt/sensuellt och när, snabbt/länge, hur ska killen vara och göra med dig, vilka ställningar är de bästa, vad är mest upphetsande förspelet och sexet, vilket sex blir du mest upphetsad av när du tänker efteråt på när du har knullat, vilket sex fantiserar du mest om, vilka sexfantasier är överskattade, vad älskar du och vad hatar du, vad ska killen göra mer av och vad ska han inte göra alls, finns det någon typ av killar som du helst knullar med och så vidare.

    Kanske att det redan finns en sådan tråd.

    Ni killar har inte så mycket att tillföra här om du inte är väldigt insiktsfull hur tjejer vill bli knullade.

    En som vill bli bättre

  • Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade
  • mammaN­ena
    Äldre 1 Sep 15:29
    #1

    eller en som vill pilla på sig själv i brist på annat att göra!?!

  • Stårsc­han
    Äldre 1 Sep 15:30
    #2

    Det finns nog lika många svar som det finns tjejer, misstänker jag. Själv vill jag att det ska gå långsamt hela vägen, framförallt under förspelsfasen, så att jag hinner bli ordentligt upphetsad. Bäst är det när jag nästan får be honom om att ta mig innan jag blir vansinnig. Om han bara går rakt på brösten och börjar köra upp fingrar mellan benen blir jag mest arg, och definitivt inte upphetsad.

  • Anonym (monke­ysex)
    Äldre 1 Sep 18:08
    #3

    Lagom långt förspel med mycket hångel, oralt och smek, sedan vill jag bli hårt och bestämt knullad, inget vaniljsex, hett och snuskigt och nära.

    Efteråt tänker jag mest på förspelet faktiskt.

  • Anonym (växla­r)
    Äldre 1 Sep 18:10
    #4

    Beror på, ibland vill man bara ha hett hårt sex, andra dagar mjuk och försiktig älskog. Men alltid viktigt med förspel gärna långt. Snabbisar är också mysigt ibland men det är när man har långt förspel man får de bästa orgasmerna.

  • Anonym (bara jag)
    Äldre 1 Sep 18:15
    #5

    oftast hårt, vilt och djuriskt.. Förspel är överskattat i min värld.. Men nångång ibland är det trevligt med lite hederligt myssex med massa förspel

  • Anonym
    Äldre 1 Sep 18:18
    #6

    Oj, vilka frågor.
    Hur vi vill ha det i sängen beror alldeles på humöret vi är på. Ibland vill man ha det romantiskt och mysigt, andra tillfällen hårt och snabbt. Jag tror nog att du känner hur fort hon vill ha det, när ni håller på. tex hennes hand på din rumpa som visar takten hon vill ha.

    Men når som kan vara väldigt eggende är att tex om man är sugen på lite snabbare sex så kör man fort ett tag, sen tar du som kille över och kör långsammare. Väldigt långsamt(!) och retar din partner. Det är väldigt upphetsande och skönt. men sen får man självklart öka takten igen

  • Anonym (wow)
    Äldre 1 Sep 19:07
    #7

    vacker tråd , mer!

  • Anonym (bara jag)
    Äldre 1 Sep 19:10
    #8
    Anonym skrev 2009-09-01 18:18:14 följande:
    Oj, vilka frågor.Hur vi vill ha det i sängen beror alldeles på humöret vi är på. Ibland vill man ha det romantiskt och mysigt, andra tillfällen hårt och snabbt. Jag tror nog att du känner hur fort hon vill ha det, när ni håller på. tex hennes hand på din rumpa som visar takten hon vill ha. Men når som kan vara väldigt eggende är att tex om man är sugen på lite snabbare sex så kör man fort ett tag, sen tar du som kille över och kör långsammare. Väldigt långsamt(!) och retar din partner. Det är väldigt upphetsande och skönt. men sen får man självklart öka takten igen
    Det värsta som finns e ju när dom saktar ner, dom lyckas alltid tajma in det så att det är precis innan orgasmen och sen kör dom på det byggs upp, saktar ner orgasmen saktar ner.. Då brukar det bli att jag inte får komma iaf.. bättre om dom kört på utav bara fan, om dom då hade kommit och inte jag, hade det inte gjort nått.. Men när dom saktar ner-ökar.saktar ner-ökar blir man bara lurad på konfekten..
  • linjes
    Äldre 1 Sep 19:17
    #9

    Hårt och vilt tack

  • Anonym (Riv)
    Äldre 1 Sep 20:02
    #10

    Riv. Jag vill ha riv.
    Killar som mesar och ligger som en död sill är lika avtändande som när en tjej gör det. Jag uppskattar när killen gör ett försök att tolka signaler. Om jag tex ridit en stund och tycker det är dags att byta ställning brukar jag kanske luta mig fram åt sidan lite, i ett försök att "välta" över honom. Funkar alldeles utmärkt ibland o killen fattar direkt att de är dags för nåt nytt. Andra bara ligger där o glor...men hallåååå!!! jag har ridit i fan en evighet snart...nu gör vi nåt nytt!!!

    Och nåt som undanbedes är duracellkaninen. Juckandet som går i 300 km i timmen. Finns inte en chans att hinna med och det enda JAG får är skavsår.

    Sen är det så olika på hur jag vill ha det med ONS och med fast förhållande. Med ONS vill jag slippa intensiv ögonkontakt och sammanflätade fingrar. Det är nåt jag förknippar me KÄRLEK.

    Blev mycket vad jag vill slippa haha. Vad vill jag ha då? Mycket smek och gärna uppskattande ord, finns inget bättre bränsle om man vill ha en tjej som ska ta för sig. Nu orkar jag inte skriva mer. Ska tänka lite och kanske återkomma

Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade