• JohanS­thlm
    Äldre 1 Sep 15:27
    309420 visningar
    125 svar
    125
    309420

    Tjejer - hur vill ni bli knullade

    Hej tjejer,

    Hur vill du bli knullad - hårt/mjukt/försiktigt/romantiskt/sensuellt och när, snabbt/länge, hur ska killen vara och göra med dig, vilka ställningar är de bästa, vad är mest upphetsande förspelet och sexet, vilket sex blir du mest upphetsad av när du tänker efteråt på när du har knullat, vilket sex fantiserar du mest om, vilka sexfantasier är överskattade, vad älskar du och vad hatar du, vad ska killen göra mer av och vad ska han inte göra alls, finns det någon typ av killar som du helst knullar med och så vidare.

    Kanske att det redan finns en sådan tråd.

    Ni killar har inte så mycket att tillföra här om du inte är väldigt insiktsfull hur tjejer vill bli knullade.

    En som vill bli bättre

  • Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade
  • Äldre 10 Apr 07:02
    #61

    när får man ha sex första gången

  • Anonym (...)
    Äldre 10 Apr 09:59
    #62

    vill bli lagd över hans vänstra knä, han hållar fast mina ben med sitt högra så jag inte kan komma loss och sprattla med benen, sen smiskar han mig mjukt till en början och trappar upp och smiskar hårt. jag har en hööög smärttröskel när det kommer till smisk, så gärna att han verkligen tar i. Sen vill jag kyssas mjukt till en början och sedan mer intensivt, jag suger honom, han slickar mig. Sen att jag rider honom tills jag får orgasm, sen tar han mig hårt bakifrån, samtidigt som han smiskar mig och drar mig i håret. Sen avslutas det med missionären, hårt därockså naturligtvist ;) Ibland vill jag även ligga på sidan så att han tränger in analt.
    Älskar att få smisk med mattpiska, läderbälte, rotting och hårdare saker. Älskar den smärtblandade njutningen smisk ger...

  • Äldre 5 May 15:00
    #63

    Jag vill bli hårdknullade, och ha spermer på hela mig, sen vill jag att han ska smiska mig hur mycket som hälst han ska tvinga mig han ska bara knulla mig suga min fitta och bara klämma mina tuttar han ska göra så jag håppar

  • Äldre 5 May 15:59
    #64

    hårda tag. stryptag, fingrar i halsen, bli dragen i håret, tagen i röven, gärna buttplug i röven samtidigt som killen tar mig i fittan. Hårt ska det vara!

  • Anonym (Lär dig!)
    Äldre 5 May 16:02
    #65
    Hejhej123456kukminfitta skrev 2014-05-05 15:00:22 följande:
    Jag vill bli hårdknullade, och ha spermer på hela mig, sen vill jag att han ska smiska mig hur mycket som hälst han ska tvinga mig han ska bara knulla mig suga min fitta och bara klämma mina tuttar han ska göra så jag håppar
    Lär dig skriva innan du tänker på sex! Sex är för vuxna som kan ta ansvar! Inte för barn...
  • Anonym (Linne­a)
    Äldre 5 May 16:06
    #66

    Här funkar inte hårt...
    Det gör fan bara ont. Är jag den enda som känner så?
    Det där hårda dunkandet gör att jag t.om blöder efteråt. Kanske är min man väldigt välutrustad?? Förvånad

    Annars olika takter. Snabbt ibland, långsamt emellanåt. Lite retande och eggande

  • Anonym (28 årig tjej)
    Äldre 5 May 16:13
    #67

    Jag börjar gärna med att min kille suger och slickar på mina bröstvårtor, samtidigt som han smeker mig till orgasm. Sen kan ag suga på hans kuk innan vi ligger. Då börjar jag helst med missionären, då jag håller mina ben över hans axlar och sen avslutar vi med bakifrån. Inte mesigt, inte hårt utan lagom.

  • Anonym (28 årig tjej)
    Äldre 5 May 16:15
    #68
    Anonym (Linnea) skrev 2014-05-05 16:06:54 följande:
    Här funkar inte hårt...
    Det gör fan bara ont. Är jag den enda som känner så?
    Det där hårda dunkandet gör att jag t.om blöder efteråt. Kanske är min man väldigt välutrustad?? Förvånad

    Annars olika takter. Snabbt ibland, långsamt emellanåt. Lite retande och eggande
    Jag vill inte heller ha hårt, blir avtänd av det. Blir faktiskt lite förvånad över att så många tjejer gillar smisk och hårda tag, trodde inte det...
  • Äldre 1 Jun 18:46
    #69

    "What do you call yourselves?"

    "The Aristocrats!!!"

  • Anonym (Mia)
    Äldre 1 Jun 19:11
    #70

    Mitt enda krav är att den ska vara över 18 cm lång och över 12cm runt om sedan sköter jag resten.... Puss

Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade