• JohanS­thlm
    Äldre 1 Sep 15:27
    309377 visningar
    125 svar
    125
    309377

    Tjejer - hur vill ni bli knullade

    Hej tjejer,

    Hur vill du bli knullad - hårt/mjukt/försiktigt/romantiskt/sensuellt och när, snabbt/länge, hur ska killen vara och göra med dig, vilka ställningar är de bästa, vad är mest upphetsande förspelet och sexet, vilket sex blir du mest upphetsad av när du tänker efteråt på när du har knullat, vilket sex fantiserar du mest om, vilka sexfantasier är överskattade, vad älskar du och vad hatar du, vad ska killen göra mer av och vad ska han inte göra alls, finns det någon typ av killar som du helst knullar med och så vidare.

    Kanske att det redan finns en sådan tråd.

    Ni killar har inte så mycket att tillföra här om du inte är väldigt insiktsfull hur tjejer vill bli knullade.

    En som vill bli bättre

  • Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade
  • Anonym (Maria­)
    Äldre 1 Jun 21:33
    #71
    JohanSthlm skrev 2009-09-01 15:27:54 följande:
    Hej tjejer,

    Hur vill du bli knullad - hårt/mjukt/försiktigt/romantiskt/sensuellt och när, snabbt/länge



    Perfekte mannen i sängen är han som kan läsa av vilka gånger det skall vara ovanstående dvs insikten av variation och när!
  • Anonym (Frida pullan­)
    Äldre 2 Jun 00:19
    #72

    Med pillesnoppen i pullan.

  • Äldre 7 Sep 10:19
    #73

    Jag är 20år och oskuld. Jag ornerar hemma och drömmer om sex men jag skulle vilja bli slagen ha en sexgunga och att killen ska leka vilt med mig och bara slå och knulla mig så hårt det går och jag ska få den högsta orgasmen som finns och jag ska vara hans sexdocka.


    Puss
  • Äldre 16 Oct 10:51
    #74
    +1

    Hej jag är en kille bor malmö /oxie och blir 15 år nästa sommar jag är lite tjock men vill Knulla en kåt snygg tjej i ungefär 14års åldern bara tjejen inte bryr sig om man är tjock

  • Anonym (Finns dom?)
    Äldre 16 Oct 11:07
    #75

    Ok killen ska minst ha en 18cm lång kuk. Sedan ska han vara grymt snygg och då menar jag inte babysnygg utan manligt snygg. Sedan ska han vara farligt aggressiv mot andra män gärna sittit inne. Och sedan ska han kunna knulla mig hårt i timmar utan att slaka eller komma. Har inte hittat någon som uppfyller detta än

  • Anonym (Kom fort.)
    Äldre 16 Oct 11:29
    #76
    +1

    Spontant, hans ska ta tag i mig som en man - inte hårt, utan visa att han gillar det han tar i på ett mjukt men bestämmt sätt.

    Slicka mig tills jag nästan får orgasm och när de nästan är pågång så ska han trycka in sin kuk i min fitta låångsamt, (då kommer jag), sen får han jätte gärna komma ganska fort, (tänder på när killen är så upphetsad av mig så han inte kan hålla tillbaka)antigen på min rygg , i min munn eller på min fitta eller såklart i min fitta) och sen fortsätta ha sex länge , passionerat, och i många olika ställningar, helst där min kropp är i centrum. (Ja min sambo klarar av att köra efter utlösning och kan även komma flera gånger under samma samlag.) han är fantastisk!

    Hårt sex ska man verkligen känna för , annars är retande och passionerat sex mer min grej numera. Har vart tvärt om innan.

    Gillar dock alltid att bli strypt och spänkad på röven, de är okej närsomhelst !! Åh vill bara att min sexiga man ska komma hem nu så man får lite redig kuk i sig.

  • Äldre 10 Jan 10:14
    #77

    Hur många män har en kuk som är 18 cm och hur tillfredställer man en kvinna. Det finns säkert dom som har kukar som är 18 cm men en sådan sak behöver inte innebära att kvinnan blir tillfredställd. Det finns betydligt bättre sätt att tillfredställa en kvinna sexuellt..

  • Anonym (..)
    Äldre 10 Jan 12:42
    #78
    +1

    Jag gillar verkligen lite variation. För att få igång allt så älskar jag när man kysser varandra intensivt och utforskar varandra.. Långa mysiga förspel som är mycket sensuella, sen vill jag att killen ska våga ta i lite.. Ett hårt grepp i mitt hår eller en hand runt halsen är antagligen det som gör mig mest kåt. För att sexet ska vara perfekt så går det inte att köra samma ställning eller samma takt och taktik hela tiden.. Äventyrligt sex med sensualiteten och hårda tag är bäst ;)

  • In troubl­e
    Äldre 10 Jan 13:27
    #79
    Anonym (Mia) skrev 2014-06-01 19:11:09 följande:

    Mitt enda krav är att den ska vara över 18 cm lång och över 12cm runt om sedan sköter jag resten.... Puss


  • Äldre 10 Jan 15:24
    #80
    Anonym (Mia) skrev 2014-06-01 19:11:09 följande:

    Mitt enda krav är att den ska vara över 18 cm lång och över 12cm runt om sedan sköter jag resten.... Puss


    Dildo!?Drömmer
Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade