• JohanS­thlm
    Äldre 1 Sep 15:27
    309371 visningar
    125 svar
    125
    309371

    Tjejer - hur vill ni bli knullade

    Hej tjejer,

    Hur vill du bli knullad - hårt/mjukt/försiktigt/romantiskt/sensuellt och när, snabbt/länge, hur ska killen vara och göra med dig, vilka ställningar är de bästa, vad är mest upphetsande förspelet och sexet, vilket sex blir du mest upphetsad av när du tänker efteråt på när du har knullat, vilket sex fantiserar du mest om, vilka sexfantasier är överskattade, vad älskar du och vad hatar du, vad ska killen göra mer av och vad ska han inte göra alls, finns det någon typ av killar som du helst knullar med och så vidare.

    Kanske att det redan finns en sådan tråd.

    Ni killar har inte så mycket att tillföra här om du inte är väldigt insiktsfull hur tjejer vill bli knullade.

    En som vill bli bättre

  • Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade
  • Anonym (Troll­karl)
    Äldre 11 Jan 01:46
    #81
    Anonym (Lär dig!) skrev 2014-05-05 16:02:26 följande:
    Lär dig skriva innan du tänker på sex! Sex är för vuxna som kan ta ansvar! Inte för barn...
    Du anar inte troll?
  • Anonym (Troll­karl)
    Äldre 11 Jan 01:49
    #82
    Hejhej123456kukminfitta skrev 2014-05-05 15:00:22 följande:

    Jag vill bli hårdknullade, och ha spermer på hela mig, sen vill jag att han ska smiska mig hur mycket som hälst han ska tvinga mig han ska bara knulla mig suga min fitta och bara klämma mina tuttar han ska göra så jag håppar


    Jag vill ha snåppen mot min bandymössa, han måste ha sin ståra pillesnårre för mitt snår är stort att ta sig igenom va. Sen han pylla min pulla kanske några minuter fan innan vi spela sig schack.
  • Gnaget­mange
    Äldre 11 Jan 01:52
    #83
    Anonym (Frida pullan) skrev 2014-06-02 00:19:38 följande:

    Med pillesnoppen i pullan.


    Hästen i ledning pullade aningen för mycket för att trava i mål som vinnare!
  • Äldre 11 Jan 12:13
    #84
    Anonym (Maria) skrev 2014-06-01 21:33:21 följande:



    Perfekte mannen i sängen är han som kan läsa av vilka gånger det skall vara ovanstående dvs insikten av variation och när!
    Så sjukt svårt!
  • Anonym (Slyna­n)
    Äldre 11 Jan 13:09
    #85
    +1

    Vill bli knullad av en man som vet vad han vill och tar för sig :D

    Tycker om att bli dragen i håret, bli smiskad, tagen hårt speciellt bakifrån,Rollspel, Bunden och framförallt så tycker denna kåta slyna om att suga kuk så den får gärna tryckas ner i halsen på mig :D

    Vet inte vart min gräns går ännu men skulle aldrig få för mig å göra något äckligt med andra kroppsvätskor, och jag sväljer inte sperma. Annars så är jag väldigt öppen av mig :)

  • Anonym (ful som stryk)
    Äldre 11 Jan 13:16
    #86

    Varför är det sånt j...a fokus på hur tjejer vill bli knullade? Vi killar då? Är det bara vi som ska se till att tjejen blir tillfredställd?

  • Äldre 11 Jan 13:22
    #87
    Anonym (Slynan) skrev 2015-01-11 13:09:11 följande:

    Vill bli knullad av en man som vet vad han vill och tar för sig :D

    Tycker om att bli dragen i håret, bli smiskad, tagen hårt speciellt bakifrån,Rollspel, Bunden och framförallt så tycker denna kåta slyna om att suga kuk så den får gärna tryckas ner i halsen på mig :D

    Vet inte vart min gräns går ännu men skulle aldrig få för mig å göra något äckligt med andra kroppsvätskor, och jag sväljer inte sperma. Annars så är jag väldigt öppen av mig :)


    Du låter som en härlig kvinna som bejakar din sexualitet fullt ut.

    Jag personligen föredrar dock att hon även kan svälja.
  • Äldre 11 Jan 13:47
    #88
    Anonym (Slynan) skrev 2015-01-11 13:09:11 följande:

    Vill bli knullad av en man som vet vad han vill och tar för sig :D

    Tycker om att bli dragen i håret, bli smiskad, tagen hårt speciellt bakifrån,Rollspel, Bunden och framförallt så tycker denna kåta slyna om att suga kuk så den får gärna tryckas ner i halsen på mig :D

    Vet inte vart min gräns går ännu men skulle aldrig få för mig å göra något äckligt med andra kroppsvätskor, och jag sväljer inte sperma. Annars så är jag väldigt öppen av mig :)


    Hör av dig så ska jag ställa upp och tillfredsställa dig... ;-*
  • Äldre 11 Jan 17:23
    #89

    En definition av vaniljsex jag har är att man har den i sängen, ingen annanstans. På sin höjd lite sexuellt smek i duschen, där går gränsen.

  • Äldre 5 Oct 21:29
    #90

    Jag vill gärna dra snoppen på någonting innan jag trycker in den i fittan men jag vill helst kulla i anuset för att jag gillar känslan när man trycker in den så hårt och långt att man känner av bajset sen vill jag gärna att det ska vara i grupp typ 5 killar 5 tjejer och förstås bara bisexuella så att man kan knulla alla och alla kan knulla en. Sen är det jävligt najs när man gör det i ett tält i trädgården så när grannen går förbi så hör han allt och blir kåt som fan. Jag älskar också När någon suger äns kuk. Folk brukar kalla mig för "borrmaskinen" bara för att jag är så snabb fram och tillbaks du vet. Det va allt för mig hoppas ni blev kåta som fan.

Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade