• JohanS­thlm
    Äldre 1 Sep 15:27
    309347 visningar
    125 svar
    125
    309347

    Tjejer - hur vill ni bli knullade

    Hej tjejer,

    Hur vill du bli knullad - hårt/mjukt/försiktigt/romantiskt/sensuellt och när, snabbt/länge, hur ska killen vara och göra med dig, vilka ställningar är de bästa, vad är mest upphetsande förspelet och sexet, vilket sex blir du mest upphetsad av när du tänker efteråt på när du har knullat, vilket sex fantiserar du mest om, vilka sexfantasier är överskattade, vad älskar du och vad hatar du, vad ska killen göra mer av och vad ska han inte göra alls, finns det någon typ av killar som du helst knullar med och så vidare.

    Kanske att det redan finns en sådan tråd.

    Ni killar har inte så mycket att tillföra här om du inte är väldigt insiktsfull hur tjejer vill bli knullade.

    En som vill bli bättre

  • Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade
  • Äldre 5 Oct 21:39
    #91

    Jag älskade att knulla tjejer i fittan långsamt och varsamt men nu har jag jätte mycket problem med glans så min sambo gjorde slut när vi skulle ha sex och hon såg min snopp som var alldeles infekterad. Kan inte hitta någon bra doktor till mitt problem snälla hjälp!

  • Anonym (hihi)
    Äldre 21 Oct 18:00
    #92
    +1

    Länge, hårt, varvning mellan långsamt och snabbt och jag vill vara undergiven. Mina sexfantasier är att få smisk hårt, bli fastbunden och inte kunna röra sig, att få huvudet nedtryckt i kudden och bli dragen i håren och att jag stretar emot och han följer efter ännu hårdare. Smaskigt värre.. Nu blev jag kåt!

  • Äldre 22 Oct 14:43
    #93

    Jag både vill och älskar att bli knullad djupt och hårt inne i fittan.

  • Äldre 12 Jul 01:28
    #94
    elimo skrev 2015-10-22 14:43:06 följande:

    Jag både vill och älskar att bli knullad djupt och hårt inne i fittan.


    med min långa lär det gå ;D <3
  • Anonym (Mr Mr)
    Äldre 12 Jul 01:31
    #95
    Anonym (Slynan) skrev 2015-01-11 13:09:11 följande:

    Vill bli knullad av en man som vet vad han vill och tar för sig :D

    Tycker om att bli dragen i håret, bli smiskad, tagen hårt speciellt bakifrån,Rollspel, Bunden och framförallt så tycker denna kåta slyna om att suga kuk så den får gärna tryckas ner i halsen på mig :D

    Vet inte vart min gräns går ännu men skulle aldrig få för mig å göra något äckligt med andra kroppsvätskor, och jag sväljer inte sperma. Annars så är jag väldigt öppen av mig :)


    Låter som min fru! ;)
  • Äldre 12 Jul 17:33
    #96

    Jag gillar en man som tar kommando och bestämmer. Typ om vi sitter i soffan och han bara säger "sug" eller om jag står och diskar och han kommer fram o drar ner mina byxor och trosor. Jag blir sjukt våt när jag blir dragen i håret och jag älskar att säga kuk, tar den gärna i halsen. Älskar sperma och vill helst bli sprutade i mig - i munnen så jag får svälja eller i fitta/röv så jag får känns hur det rinner ur mig senare. Älskar den känslan. Bakifrån är en favorit, både analt och vaginalt. Gärna hårt. Vid analsex dock får man ju va försiktig i början. Förspel kan jag tycka är ganska segt och tråkigt. För min del behövs det inte, blir ändå jävligt våt jävligt snabbt. Men man får gärna vara lite hårdhänt med mina bröst!

  • Anonym (A)
    Äldre 12 Jul 17:41
    #97
    hejnina skrev 2016-07-12 17:33:24 följande:

    Jag gillar en man som tar kommando och bestämmer. Typ om vi sitter i soffan och han bara säger "sug" eller om jag står och diskar och han kommer fram o drar ner mina byxor och trosor. Jag blir sjukt våt när jag blir dragen i håret och jag älskar att säga kuk, tar den gärna i halsen. Älskar sperma och vill helst bli sprutade i mig - i munnen så jag får svälja eller i fitta/röv så jag får känns hur det rinner ur mig senare. Älskar den känslan. Bakifrån är en favorit, både analt och vaginalt. Gärna hårt. Vid analsex dock får man ju va försiktig i början. Förspel kan jag tycka är ganska segt och tråkigt. För min del behövs det inte, blir ändå jävligt våt jävligt snabbt. Men man får gärna vara lite hårdhänt med mina bröst!


    Låter precis som mitt senaste sällskap. Exakt så, varje punkt. Det är möjligen inte du?
  • Äldre 12 Jul 18:04
    #98
    Anonym (A) skrev 2016-07-12 17:41:28 följande:

    Låter precis som mitt senaste sällskap. Exakt så, varje punkt. Det är möjligen inte du?


    Haha kanske, kanske inte.. vem vet!
  • Anonym (A)
    Äldre 12 Jul 18:14
    #99

    Spännande. Låt mig gissa, gillar du när ena handen trycker ner huvudet en aning, den andra smiskar rumpan samtidigt som han är i dig?

  • Äldre 12 Jul 18:21
    Anonym (A) skrev 2016-07-12 18:14:31 följande:

    Spännande. Låt mig gissa, gillar du när ena handen trycker ner huvudet en aning, den andra smiskar rumpan samtidigt som han är i dig?


    Hade ju inte bett honom sluta direkt!
Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade