• JohanS­thlm
    Äldre 1 Sep 15:27
    309416 visningar
    125 svar
    125
    309416

    Tjejer - hur vill ni bli knullade

    Hej tjejer,

    Hur vill du bli knullad - hårt/mjukt/försiktigt/romantiskt/sensuellt och när, snabbt/länge, hur ska killen vara och göra med dig, vilka ställningar är de bästa, vad är mest upphetsande förspelet och sexet, vilket sex blir du mest upphetsad av när du tänker efteråt på när du har knullat, vilket sex fantiserar du mest om, vilka sexfantasier är överskattade, vad älskar du och vad hatar du, vad ska killen göra mer av och vad ska han inte göra alls, finns det någon typ av killar som du helst knullar med och så vidare.

    Kanske att det redan finns en sådan tråd.

    Ni killar har inte så mycket att tillföra här om du inte är väldigt insiktsfull hur tjejer vill bli knullade.

    En som vill bli bättre

  • Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade
  • Anonym (A)
    Äldre 12 Jul 18:29

    Hade jag inte gjort ändå förrän klimax uppnåtts. Ni är skönaste tjejerna!

  • Äldre 12 Jul 18:31
    Anonym (A) skrev 2016-07-12 18:29:28 följande:

    Hade jag inte gjort ändå förrän klimax uppnåtts. Ni är skönaste tjejerna!


    Haha är du en man som behandlar mig som jag beskrivit är du säkert en jävligt skön man också ;)
  • Anonym (A)
    Äldre 12 Jul 18:35
    hejnina skrev 2016-07-12 18:31:51 följande:

    Haha är du en man som behandlar mig som jag beskrivit är du säkert en jävligt skön man också ;)


    Vi hade ju haft störtkul du och jag ;)
  • Anonym (What)
    Äldre 19 Aug 17:19
    Anonym (Finns dom?) skrev 2014-10-16 11:07:24 följande:

    Ok killen ska minst ha en 18cm lång kuk. Sedan ska han vara grymt snygg och då menar jag inte babysnygg utan manligt snygg. Sedan ska han vara farligt aggressiv mot andra män gärna sittit inne. Och sedan ska han kunna knulla mig hårt i timmar utan att slaka eller komma. Har inte hittat någon som uppfyller detta än


    Väx upp för fan.
  • Anonym (Önska­r)
    Äldre 19 Aug 21:08

    Jag vill förföra. Kåta upp honom. Och sedan ha sex ömsom mjukt och fint, och ömsom hårt och djuriskt.

    Jag rider rytmiskt och sensuellt, och sedan tar han mig hårt.

    Smeker och slickar mina bröst, min hals och nacke. Visar mig hur han vill att jag ska göra, och jag gör det.

  • Äldre 19 Aug 21:48

    Omöjligt att svara på, det beror helt på vilket humör jag är på.

    Ibland hårt ibland mjukt, ibland försiktigt, mjukt romantiskt och sensuellt. Ibland snabb ibland långsamt, ibland kort ibland länge och ibland inte alls.

    Vill helt enkelt inte välja. :)

  • Äldre 19 Aug 23:44
    JohanSthlm skrev 2009-09-01 15:27:54 följande:

    Hej tjejer,

    Hur vill du bli knullad - hårt/mjukt/försiktigt/romantiskt/sensuellt och när, snabbt/länge, hur ska killen vara och göra med dig, vilka ställningar är de bästa, vad är mest upphetsande förspelet och sexet, vilket sex blir du mest upphetsad av när du tänker efteråt på när du har knullat, vilket sex fantiserar du mest om, vilka sexfantasier är överskattade, vad älskar du och vad hatar du, vad ska killen göra mer av och vad ska han inte göra alls, finns det någon typ av killar som du helst knullar med och så vidare.

    Kanske att det redan finns en sådan tråd.

    Ni killar har inte så mycket att tillföra här om du inte är väldigt insiktsfull hur tjejer vill bli knullade.

    En som vill bli bättre


    Hårt och bestämt! Han bestämmer, jag lägger upp mig och får kuk - han knäpper med fingrarna och pekar neråt och jag går ner på knä och suger honom osv. Älskar att bli dominerad, påsatt, gärna piskad på rumpan och ryggen.
  • Anonym (L)
    Äldre 21 Aug 21:07

    Det beror som andra redan påpekat på sinnesstämningen, ibland vill jag älska mjukt och känslosamt men ofta rätt hårt.

    Jag tror min absoluta favorit är hårt bakifrån när mannen drar mig i håret och smiskar mig eller när jag rider honom, han suger på mina bröst och kanske har ett finger där bak på mig, brukar bli sköna orgasmer av det.

    En man jag dejtade var väldigt vältränad och stark så han brukade sitta på knä med mig ovanpå med ryggen mot honom och ta mig hårt medan han smekte mig, rätt underbart det med. Fast bakifrån vinner nog, även över ett bord eller mot en vägg. Det är vad jag fantiserar mest om när jag tänker tillbaka på ex, det och när jag suger av en man, jag blir upphetsad av det själv. 

    Jag gillar när mannen är bestämd och lite hårdhänt med inslag av dominans, han får gärna ge mig snuskiga order. Jag gillar också att bygga upp stämningen under dagen, han ska visa att han "äger" mig och ta på mig när ingen ser, kanske känna efter om jag är våt, föra min hand till hans hårda kuk och viska vad han tänker göra med mig sedan.

    Är det något som funkar på mig så är det när mannen ställer sig bakom mig och kysser min hals medan han pressar ett stenhårt stånd mot mig. Då får han gärna dra upp kjolen/ner byxorna och tränga in i mig direkt.  
     
    (Jobbigt att vara singel när man skriver sådant här, saknar en man nu. Skrattande)       

  • Äldre 11 Jun 17:04

    Jag har ett stor kuk.jag är 12 år gamal. Jag vill ha en bra tjej att knulla med mig jag bor i motala

  • Anonym (Jag)
    Äldre 13 Jun 16:50

    Tycker om att bli knullad hårt. Men också mysigt där mannen ligger ovan på

Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade