• Gisse the one and only

    Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

    Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

    Gisse

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

    Välkomna!!!

    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

  • Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

    Så...

    Nu säger jag GODNATT för mig!

    Ska stoppa om de stora barnen och ladda upp för Parlamentet och "den där svenska serien" (Persbrant) som kommer efter det.

    Cornelia verkar vara riktigt hängig så kanske blir det att vara hemma med henne imorgon, men vi får se Kollar in här i vilket fall som helst

    Ha det fint tjejer!!
    Mimmi

  • fru bengtsson

    Hon som t o m var tvungen att fuska för att Glassträffen inföll på en SPA!

  • Björkeli

    Å göstanes!

    Tack för att ni finns!

    Godnatt Piaf!

  • yohanna

    *slänger in ett par skålar med chokladglass så det räcker till alla*

  • fru bengtsson

    Yohanna: Vilken ängel du är. Tack så mycket! Hur går det för dig? Känns allt OK, och hur är det med förkylningen?

  • yohanna

    fb: förkylningen kvarstår. lite bättre nu dock. annars e det inte speciellt bra. själv?

  • fru bengtsson

    Yohanna: Snacka om dubbelotur med förkylning mitt upp i det tråkiga att behöva vara ifrån varandra! Har du pratat med tjejen något? Det är ju förstås lättare för henne som är borta än för dig som väntar hemma antar jag? Men visst har det snart gått en vecka nu, då är det ju en vecka mindre till ni ses igen! Det gäller att tänka positivt, även om jag förstår att det inte är så himla lätt...
    Här är allt så lugnt det kan vara med en underbar, men trotsig, 3-åring med mycket spring i benen och 1000 "varför då?"-frågor om dagen! Tack gode Gud för förskolan så hon får utlopp för sin energi där på förmiddagarna åtminstone....

  • yohanna
    fb: haha, jag e 19 och säger fortfarande 1000 varför då om dagen.
    jag har pratat med henne en stund på internet igår och idag ringde hon en snabbis. men det blir nästan bara värre när man pratat med varandra. kan inte trycka undan allt då. ja du har så rätt. jag försöker tänka postitivt men det e bra med påminnelser.
  • yohanna

    fb: ja du har helt rätt. hon har massa roligt, får se och uppleva massor och jag, ja jag e bara här.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D