• Gisse the one and only

    Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

    Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

    Gisse

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

    Välkomna!!!

    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

  • Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

    Hej igen alla! Tänk vad lite sömn kan göra gott....

    Yohanna: Pling i inboxen!

  • yohanna
    fan tjejer. idag e jag så ledsen. för allt som hänt och allmänt. har messat min tjej säker 5 gånger. utan ett enda svar. känns aldrig som om att detta kommer funka om hon inte tänker ge mig mer än såhär.
    de senaste dagarna har hon betett sig jättekonstigt mot mig och min intuition säger mig att det finns någon annan i hennes tankar, men hon nekar.
    åh nu e jag så himla ledsen.
  • Lalune2

    Nej men Yohanna!! Du ska se att det bara är för att hon är upptagen med något och inte kan komma ifrån. Tror du inte det? Jag vet själv hur jag kan bli när jag har supermycket att göra och man hela tiden ska göra något med andra människor, då kan det lätt hända att man missar att svara på sms.

    På hur vad sätt har hon betett sig konstigt? Förstår att du känner dig jätteledsen, det hade jag med gjort! Man vill ju att de ska höra av sig när man är ledsen. Bamsekram till dig!!

  • Madge

    Åhh, vi skulle också behöva få en del saker sålda. Men det är svårt att få saker sålda. Har lite möbler som vi ska bli av med. Inget bråttom visserligen, men de får inte följa med när vi flyttar nästa år. Men det är ingen som vill köpa dem .

    Hoppas du hittar någon bra köpare Soleil!

  • Madge

    Jag testade på Blocket och Tradera, sen har den suttit uppe på lite anslagstavlor. Iaf, en möbel Men det är nog ingen som vill ha den helt enkelt.

  • fru bengtsson

    Yohanna: Har du pratat med henne idag? Vet hon vad som hänt och att du är ledsen? Hoppas att hon hör av sig snart och att det finns en helt logisk förklaring till varför hon inte svarat dig.

    Madge: Vad är det ni ska sälja då?

  • yohanna
    nu fick jag ett sms, ett sånt där vanligt hur är det gullet? sms. jag svarade argt att jag fortfarande mår piss o grinar men att hon inte brydde sig för tre timmar sen så varför bry sig nu.
    jag kanske va hård men det känns som om det jag känner inte kommer fram.
    fb: ditt mail gjorde mig så glad.
  • Gisse the one and only

    Yohanna

    Är du den svartsjuka typen, känslig lite osäker? Jag tror att du överdriver din oro just för att du känner så jävla mycket för din tjeje. Ta det lite lugnt och jag hade inte heller svarat på sms om man bara får surt tillbaka. Var dig själv och låt henne vara det samma, så ska du se att det blir lättare. Kram Gisse

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D