• Gisse the one and only

    Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

    Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

    Gisse

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

    Välkomna!!!

    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

  • Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

    För jag har tagit placering, för jag har tagit placeing, för jag har tagit placeeeeering! Fy faan vad jag är bra!

  • fru bengtsson

    Madge: Var inne och kikade på länken, fy tusan vad ledsamt!

    Nallen: Det beror på... Får jag behålla honom när han tillfrisknat och om han är duktig på att sköta hushållet, så nog kan jag tänka mig att bjuda en tjuga eller två!

  • Junija

    Godmorgon!!!

    Idag är jag ledig
    Hoppas alla mår bra. Ska skumma igenom tråden när jag får tid
    Stort lass kramar, morgonfika och nybakade frukostbullar till allihop!!

  • yohanna
    Godmorgon tjejer!
    Idag skyllde jag på feber, orkade faktiskt helt enkelt inte gå till jobbet. det är min vanliga höstsvacka. blir alltid deppig och nere och orkeslös i okotber och november.
    junija: vad har du för planer för din lediga dag?
  • Tintomara

    Godmorgon! Hoppas att ni alla har haft en bra helg

    Junija: Tack för härlig frukost! Som alltid bjuds det på bättre frukost i tråden än på vårt köksbord

    Yohanna: Hösten som är så vacker! Själv kan jag bli lite deppig på vintern/våren när allt är grått och fult, men hösten får mig att leva upp! Så fina färger på löven, fortfarande lite varmt i luften, snart jul - ja hösten är toppen

    Den här veckan börjar Sarah gå tre dagar på dagis istället för två. Det blev liksom för lite med två, hon kom inte riktigt in i rutinerna där. Jag har så dåligt samvete för jag tycker hon är så liten och har ingen alls lust att ha henne på dagis egentligen. Samtidigt behöver jag kunna jobba och det är bara faktum att det går lättare att göra det när hon är på dagis. Så det känns bara trist och jobbigt just nu. Macke är ju större och älskar att vara på dagis där han har alla sina kompisar så det är en helt annan grej...

  • Madge

    Åhh, jag köpte Mio min Mio som ljudbok på Ica Maxi, det var rea. Vad den är härlig att lyssna på!

  • yohanna
    Tinto: jag förstår att det känns jobbigt. men tänk vad kul för lillan när hon kommit in i rutinerna. då blir det ju som en säker plats.
    magde: ja den är underbar.
    idag har jag fått mina Roisin bilder. ska ladda upp ett par snart.
  • Petunia

    Hej tjejer!

    Här är jag

    Och sticker igen

    LUNCH !!!!!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D