• Gisse the one and only

    Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

    Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

    Gisse

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

    Välkomna!!!

    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

  • Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Tintomara

    Godkväll ladies!

    Calcio: Grattis till sambons körkort! Det kommer du att ha mycket nytta av

    Petunia: Vilken händig och pysslig familj ni verka vara! Härligt att ha ett bra utrymme att kunna stå och snickra och svarva

    Gislöv: Hälsa tillbaka! Hoppas att öronen är lite bättre nu.

    Madge: Finns det ingen bra Stockholms turistsida som man kan hitta länkar till teatrar etc?

  • Madge

    Jag ska ju upp hälsa på mina föräldrar första veckan i november (hoppas jag på) och då tyckte mamma att vi skulle gå på teater . De bor i Uppsala, men Stockholm är ju inte så långt bort

  • Björkeli

    Gokvällen tjejer!

    Vet ni.... idag fick jag en känsla i kroppen av att jag snart ville träffa er igen! Så vi bara måste träffas runt jul!!

    Har en sjukling hemma, så imon o på fredag blir det VAB... O just nu står hon o underhåller oss med någon form av teater... vet inte, men troligtvis en teater som man helst ska vara 1½år för att förstå...

    Hur är det med er?

    O finns det någon kunnig här?
    www.familjeliv.se/Forum-5-70/m5026639.html

    *Kramar om er länge*

  • Björkeli

    Hmm, vill ni veta vad jag just gjorde?

    Skickade in en ansökan till Borås Högskola... Sjuksköterskeprogrammet... *hjälp*

    En dum fråga bara... Jag ska skicka in betygen för sig, men det står att om jag skickar in kopior på dokumenten, så måste det finnas 2 underskrifter som tyder på att dokumenten är riktigt. Så min fråga, gäller det själva dokumentet eller kopian? Känns ju konstigt om jag måste ragga upp 2 st som ska skriva på mina kopior... På betygsdokumenten finns det 2 underskrifter.... har jag för mig...

  • Petunia

    God morgon Girls!

    Madge:
    Kom lite annat i mellan igår så jag lägger ut bilderna i kväll

    Ha en bra dag

  • Petunia

    Björkeli:
    Ser att det blev EKO i tråden igår kväll. Det var ju LPA kväll

  • Petunia

    Tinto:
    Ja, vi är en familj som alltid håller på och grejar

  • yohanna

    hello ladies, igår låg jag nästan hela dagenm i migärn och somnade 21.

  • calcioaddict

    Madge: Min mamma bor också i Uppsala!

    Björkeli: Du måste ha påskrifter på kopiorna. Knäppt, men sant! Det har jag suttit och lurat på länge, du är ju så otroligt smart och kompetent, du borde vidareutbilda dig!

    Godmorgon, Petunia!

    yohanna: Stackars gumman, det är inte roligt! Och så din fibromyalgi på detta!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D