• Svar på tråden Maj mammor 2008 nummer 6
  • Malle85

    Ikväll så gick Amanda med sin gåvagn, åh så stolta föräldrar vi var. Hon ville inte sluta gå. :)

    Våran helg har varit så härlig, Vi var på höstmarknad på Astrid Lindgrens värld, även om Amanda ännu inte vet vilka Pippi och Emil är så tror jag hon tyckte det var kul att se på lite teater.

  • AForsström

    Härligt att hon knalar omkring;.)
    Mysigt med höstmarknad

    Vi håller på att renovera vardagsrummet, just nu målas väggarna...


    Stolt mamma till Nhea 1 år, Felicia 8 år & Jacob 10 år
  • MiaMarias

    Då blir man stolt =) härligt att det går för Amanda


    Malle85 skrev 2009-10-25 21:58:15 följande:
    Ikväll så gick Amanda med sin gåvagn, åh så stolta föräldrar vi var. Hon ville inte sluta gå. :) Våran helg har varit så härlig, Vi var på höstmarknad på Astrid Lindgrens värld, även om Amanda ännu inte vet vilka Pippi och Emil är så tror jag hon tyckte det var kul att se på lite teater.
  • Malle85

    Ja, det är så kul att se. Och man såg på henne att hon var lycklig för att äntligen kommit över en tröskel och våga.

  • MiaMarias

    Idag är jag stolt igen, men för en annan sak.

    Idag när jag lämnade Gabriel på dagis, så grät han inte när jag gick.
    Jag gav honom en kram och sen gick han och kramade sin dagisfröken, började nästan gråta av glädje, kände glädjetårarna där bakom ögonen.

    Det var allra första gången idag, få se hur det blir imorgon..

  • AForsström

    Hallo!!!
    Här var det tomt!!!


    Stolt mamma till Nhea 1 år, Felicia 8 år & Jacob 11 år
  • Babybalo

    Tjena mors!
    Någon som varit på 18-månaderskontrollen ännu? Hoppas att allt är bra med alla!

  • Malle85

    Vi ska dit den 23 nov med Amanda. Ja, vi mår så bra så, inga sjukdomar än.."peppar peppar"" hihihi

  • Bruden1

    Här är det bra!
    vi ska väl dit i slutet av månaden... Alicia blir 18 mån den 29 november.

Svar på tråden Maj mammor 2008 nummer 6