• Anonym (inte hemmaf­ru)
    Äldre 18 Sep 10:25
    145510 visningar
    572 svar
    +1
    572
    145510

    Anna Ankas avsugningar

    Anna Anka ger alla kvinnor tipset av att ge sin man en avsugning varje morgon.

    Jag tror det är det är ett jättebra tips. Skulle fler göra likadant skulle vi ha mindre otrohet och mindre skilsmässor.

    Jag suger gärna min mans kuk. Däremot får han stryka sina skjortor själv och dela lika på allt annat hemma. Han är väldigt nöjd med hur vi har det.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-21 16:32
    Herregud, 300 inlägg. Har haft annat för mig i helgen som ni vet har inte läst allt men det finns ju en del saker som jag bara måste kommentera.

    Nej, alla ni som är oroliga, min man "hotar" inte att vara otrogen om jag inte suger av honom, han skulle aldrig säga eller göra något sådant. Däremot ser jag ju runt om mig hur många förhållanden som kraschar och ofta pga dåligt sex. Jag tror därför bra sex (och många avsugningar) är en bra liten investering i förhållandet

    Nej, vi har inte ett schema där jag ska suga varje dag kl 7.15. Men våra vi har ändå små rutiner, och ofta vaknar vi tillsammans ganska tidigt, och innan de är dags att springa till jobb och dagis brukar jag ta hand om hans morgonstånd och ge honom en skön start på dagen

    Och nej, han tycker inte att det är tjatigt med sex för att det blir för ofta. Jag gör det väl bra och varierat antar jag

    Väldigt många säger att ok jag kan göra något för honom OM har gör något för mig. Min man gör massor för mig, men det är inte därför jag gör saker för honom. Jag älskar honom, vill att han ska må bra, och vet att han behöver mycket sex. Fattar inte att det är så upprörande att jag ger det till honom även dagar då jag inte får något i gengäld.

    Kan bara säga at jag älskar min man, hans kuk, vårt liv tillsammans. Ville bara ge ett enkelt praktiskt tips till hur andra också kan få det bättre, men det märks ju att det finns många kvinnor därute som verkar ha svårt med att ge.

    Synd för er, och synd för era män. Ni skulle väldigt enkelt kunna göra era egna och era mäns liv så mycket bättre

    Puss på er från en hemmafru som mår som en prinsessa efter en härlig helg och som mer än någonsin längtar hem så jag får fortsätta ta bästa hand om min man!

  • Svar på tråden Anna Ankas avsugningar
  • JLL
    Äldre 18 Sep 10:26
    #1

    Haha! Good one...

  • Äldre 18 Sep 10:27
    #2

    Haha, nej du. Inte med tanke på vilka arbetstider min man har. Dessutom så vill jag ha en avslickning i såna fall varje morgon!


    ♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
  • Anonym (inte hemmaf­ru) Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 10:28
    #3
    Shorona skrev 2009-09-18 10:27:36 följande:
    Haha, nej du. Inte med tanke på vilka arbetstider min man har. Dessutom så vill jag ha en avslickning i såna fall varje morgon!
    Det får jag på köpet
  • Anonym (Jämst­ällt?)
    Äldre 18 Sep 10:28
    #4

    Morgonsex då? Så att båda får ut nåt av det?

  • Anonym
    Äldre 18 Sep 10:29
    #5

    Kanske man kan köra varannan dag? Slick ena och sug andra. Då tror jag alla skulle vara riktigt nöjda! Hmm..ska införa detta hemma.

  • Anonym
    Äldre 18 Sep 10:29
    #6

    Jag suger också gärna av min man, varje morgon om han så vill. Vad gäller herr Anka dock, så får han nog se till att hålla kuken rätt i munnen, med tanke på de hajgaddarna hans broskätande hustru har. Annars kan det bli aj aj.

  • linjes
    Äldre 18 Sep 10:29
    #7

    Anonym (inte hemmafru) skrev 2009-09-18 10:25:17 följande:


    Anna Anka ger alla kvinnor tipset av att ge sin man en avsugning varje morgon. Jag tror det är det är ett jättebra tips. Skulle fler göra likadant skulle vi ha mindre otrohet och mindre skilsmässor. Jag suger gärna min mans kuk. Däremot får han stryka sina skjortor själv och dela lika på allt annat hemma. Han är väldigt nöjd med hur vi har det.
    Hahaha va? tror du på allvar att det minskar otrohet? Mohahahahaha
  • Anonym (inte hemmaf­ru) Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 10:32
    #8

    Anonym (Jämställt?) skrev 2009-09-18 10:28:55 följande:


    Morgonsex då? Så att båda får ut nåt av det?
    Tycker det är sexigt att bara ge ibland. Gå ner på honom i hallen innan han går ut genom dörren... Män behöver bli lite ompysslade, dom rackarna
  • Anonym (inte hemmaf­ru) Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 10:33
    #9
    linjes skrev 2009-09-18 10:29:35 följande:
    Anonym (inte hemmafru) skrev 2009-09-18 10:25:17 följande:
    Hahaha va? tror du på allvar att det minskar otrohet? Mohahahahaha
    Ja, är man nöjd hemma så tar man inte så gärna risken att förlora det
  • Äldre 18 Sep 10:33
    #10

    Nej fy fan. Maken har så ojämna arbetstider året runt. På sommaren kan han börja jobba mellan 4-7 och på vintern kan han börja jobba närsom på dygnet. Sover jag så vill jag sova! Herregud, jag kommer snart att ha 2 barn att ta hand om, hushåll plus 3 djur.

    Han vet att jag älskar allt med honom och uppskattar honom ändå.


    ♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
Svar på tråden Anna Ankas avsugningar