• Anonym (inte hemmafru)

    Anna Ankas avsugningar

    Anna Anka ger alla kvinnor tipset av att ge sin man en avsugning varje morgon.

    Jag tror det är det är ett jättebra tips. Skulle fler göra likadant skulle vi ha mindre otrohet och mindre skilsmässor.

    Jag suger gärna min mans kuk. Däremot får han stryka sina skjortor själv och dela lika på allt annat hemma. Han är väldigt nöjd med hur vi har det.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-21 16:32
    Herregud, 300 inlägg. Har haft annat för mig i helgen som ni vet har inte läst allt men det finns ju en del saker som jag bara måste kommentera.

    Nej, alla ni som är oroliga, min man "hotar" inte att vara otrogen om jag inte suger av honom, han skulle aldrig säga eller göra något sådant. Däremot ser jag ju runt om mig hur många förhållanden som kraschar och ofta pga dåligt sex. Jag tror därför bra sex (och många avsugningar) är en bra liten investering i förhållandet

    Nej, vi har inte ett schema där jag ska suga varje dag kl 7.15. Men våra vi har ändå små rutiner, och ofta vaknar vi tillsammans ganska tidigt, och innan de är dags att springa till jobb och dagis brukar jag ta hand om hans morgonstånd och ge honom en skön start på dagen

    Och nej, han tycker inte att det är tjatigt med sex för att det blir för ofta. Jag gör det väl bra och varierat antar jag

    Väldigt många säger att ok jag kan göra något för honom OM har gör något för mig. Min man gör massor för mig, men det är inte därför jag gör saker för honom. Jag älskar honom, vill att han ska må bra, och vet att han behöver mycket sex. Fattar inte att det är så upprörande att jag ger det till honom även dagar då jag inte får något i gengäld.

    Kan bara säga at jag älskar min man, hans kuk, vårt liv tillsammans. Ville bara ge ett enkelt praktiskt tips till hur andra också kan få det bättre, men det märks ju att det finns många kvinnor därute som verkar ha svårt med att ge.

    Synd för er, och synd för era män. Ni skulle väldigt enkelt kunna göra era egna och era mäns liv så mycket bättre

    Puss på er från en hemmafru som mår som en prinsessa efter en härlig helg och som mer än någonsin längtar hem så jag får fortsätta ta bästa hand om min man!

  • Svar på tråden Anna Ankas avsugningar
  • Anonym

    Anonym (inte hemmafru) skrev 2009-09-18 10:25:17 följande:


    Anna Anka ger alla kvinnor tipset av att ge sin man en avsugning varje morgon.
    Jag vet väl inte vad man ska säga om Anna Anka rent generellt, men ovanstående uttalande visar dock på en betydande kunskap om mäns sexuella preferenser. Skulle även tro att det är en visshet sprungen ur en kulturell åtskillnad - U.S är i mång och mycket ett mer macho-samhälle där kvinnornas fokus inte enbart ligger på att hitta brister hos sina män. En generalisering som säkert inte alla gillar - men inte dessto mindre sann, vilket både jag och min fru konstaterat efter att bott i N.Y under ett par år.
  • Anonym

    Anonym (puh) skrev 2009-10-14 13:26:07 följande:


    Självklart kan man suga av sin man varje morgon, om bägge vill. Men tror man att det skulle förhindra otrohet så är man rätt naiv. Den som vill vara otrogen ÄR det. Det går alltid att finna en anledning.
    Är man sexuellt tillfreds är risken för impulsiv sexuell otrohet obefintlig.
  • Anonym (inte hemmafru)

    Tydligen var det ingen 100 procentig garanti ändå . Eller så sög hon inte lika ofta och bra som jag

  • TWAT Officer

    Så tråkigt med kvinnor som inte förstår vad att ge en avsugning och att bjuda på sig själv, vad det betyder för en man. Och jag älskar att ge min kvinna orgasmer, slicka henne så att hon blir galen.... 

  • HSL7510

    Anna har helt rätt. och på den nivån hon befinner sig så krävs sådant, eller rättare sagt kan man förvänta sig detta. Detta då  tusen står på kö. I det lite mer dagliga kan vissa män få vara glada om hon ens vill suga. Över den dagliga dagis disk millimeter rättvisan där allt blivit ointressant pga samma orsak, och därav  kan mannen i många fall söka skilsmässa - för vad har han att förlora ? Alla relationer som jag vet fungerar suger hon av gärna ofta och av egen vilja samt intresse. 

  • Anonym (Hon gjorde ju inte det?)

    När herr Anka tillfrågades om detta så tyckte han att det hade vart trevlig, men det var tyvärr inte så. Det var nog bara något fru Anka sa för att hon ville ge sken utåt av att vara en underbar fru, inget hon faktiskt gjorde.

  • rostigsaab
    HSL7510 skrev 2023-03-26 18:56:03 följande:

    Anna har helt rätt. och på den nivån hon befinner sig så krävs sådant, eller rättare sagt kan man förvänta sig detta. Detta då  tusen står på kö. I det lite mer dagliga kan vissa män få vara glada om hon ens vill suga. Över den dagliga dagis disk millimeter rättvisan där allt blivit ointressant pga samma orsak, och därav  kan mannen i många fall söka skilsmässa - för vad har han att förlora ? Alla relationer som jag vet fungerar suger hon av gärna ofta och av egen vilja samt intresse. 


    Instämmer till fullo. Jag törs gå så långt som att påstå att om kvinnor generellt i ett förhållande skulle göra detta för sin man/sambo/kille så skulle hon i längden vinna på det och få mycket mer ut av förhållandet på alla plan.


    Vi män är enkla och förhållandevis lätta att hålla glada och lyckliga om vi får sex regelbundet. När vi får det känner vi oss bekräftade, sedda och älskade och det får oss att vilja göra allt för att behålla er (och den känslan) 

  • Anonym (Herr Anka)

    Vem vill ha en avsugning varje morgon? Är ju som lördagsgodis eller som en god wirre varje dag, blir ju bara ....blaha liksom.
    Dessutom skulle jag inte låta ett sådant phsyko smaka på min "lille vän"
    Kärringen är ju helt slut som artist!!!

  • PunkPyret

    Jag suger så gärna kuk, nästan när- och varsomhelst, men just på morgonen vill jag hellre knulla. Så där slött och mysigt när man är nyvaken (kanske lite bakis om det är helg...), bli fullsprutad och sedan bara vända mig på sidan och halvsova en stund till. Då mår man bra!

  • Tom Araya
    Anonym (inte hemmafru) skrev 2009-09-18 10:25:17 följande:
    Anna Ankas avsugningar

    Anna Anka ger alla kvinnor tipset av att ge sin man en avsugning varje morgon.

    Jag tror det är det är ett jättebra tips. Skulle fler göra likadant skulle vi ha mindre otrohet och mindre skilsmässor.

    Jag suger gärna min mans kuk. Däremot får han stryka sina skjortor själv och dela lika på allt annat hemma. Han är väldigt nöjd med hur vi har det.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-21 16:32
    Herregud, 300 inlägg. Har haft annat för mig i helgen som ni vet har inte läst allt men det finns ju en del saker som jag bara måste kommentera.

    Nej, alla ni som är oroliga, min man "hotar" inte att vara otrogen om jag inte suger av honom, han skulle aldrig säga eller göra något sådant. Däremot ser jag ju runt om mig hur många förhållanden som kraschar och ofta pga dåligt sex. Jag tror därför bra sex (och många avsugningar) är en bra liten investering i förhållandet

    Nej, vi har inte ett schema där jag ska suga varje dag kl 7.15. Men våra vi har ändå små rutiner, och ofta vaknar vi tillsammans ganska tidigt, och innan de är dags att springa till jobb och dagis brukar jag ta hand om hans morgonstånd och ge honom en skön start på dagen

    Och nej, han tycker inte att det är tjatigt med sex för att det blir för ofta. Jag gör det väl bra och varierat antar jag

    Väldigt många säger att ok jag kan göra något för honom OM har gör något för mig. Min man gör massor för mig, men det är inte därför jag gör saker för honom. Jag älskar honom, vill att han ska må bra, och vet att han behöver mycket sex. Fattar inte att det är så upprörande att jag ger det till honom även dagar då jag inte får något i gengäld.

    Kan bara säga at jag älskar min man, hans kuk, vårt liv tillsammans. Ville bara ge ett enkelt praktiskt tips till hur andra också kan få det bättre, men det märks ju att det finns många kvinnor därute som verkar ha svårt med att ge.

    Synd för er, och synd för era män. Ni skulle väldigt enkelt kunna göra era egna och era mäns liv så mycket bättre

    Puss på er från en hemmafru som mår som en prinsessa efter en härlig helg och som mer än någonsin längtar hem så jag får fortsätta ta bästa hand om min man!


    Jag håller med i den meningen att man bör vårda sitt förhållande och ge av kärlek och omtanke, då håller det nog längre.

    Hur man ger och vad man ger kan såklart variera, men om man har tankarna att det är en uppoffring man inte får något tillbaka för, då ska man nog vara singel.
Svar på tråden Anna Ankas avsugningar