• Anonym
    Äldre 18 Sep 12:51
    24121 visningar
    32 svar
    32
    24121

    Hört talas om Clear Eyes? För klarare/vitare ögon.

    Tänkte beställa löshår rån Fannyhair.se och tittade efter vad dom hade under "skönhet". Där fanns Clear Eyes för klarare/vitare ögon. Är det farligt eller fungerar det ens? Någon som vet? :-P

  • Svar på tråden Hört talas om Clear Eyes? För klarare/vitare ögon.
  • Anonym
    Äldre 18 Sep 12:53
    #1

    Det billigaste man kan göra för sina ögon är att sova ordentligt, sluta röka och äta bra mat. Då får man jättefina vita ögonvitor.
    Har aldrig ens hört talas om något man kan droppa i ögonen, känns som en lite onödig utgift

  • ebben
    Äldre 18 Sep 12:55
    #2

    japp.hört talas om,men skulle aldrig använda!!

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 12:56
    #3
    ebben skrev 2009-09-18 12:55:37 följande:
    japp.hört talas om,men skulle aldrig använda!!
    Okej, varför inte? Nyfiken
  • Anonym
    Äldre 18 Sep 12:56
    #4

    jag har hört om dom dropparna, främst inom missbruk. missbrukare brukar använda dessa för att slippa rödsprängda ögon.
    Tror dom fungerar.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 12:57
    #5
    Anonym skrev 2009-09-18 12:56:30 följande:
    jag har hört om dom dropparna, främst inom missbruk. missbrukare brukar använda dessa för att slippa rödsprängda ögon. Tror dom fungerar.
    Tror du dom är farliga? Kan man använda dom ofta eller bara någon gång ibland när man ska gå på en fest/dop tex?
  • Äldre 18 Sep 12:58
    #6

    Har provat dem inför en fotografering. Ögonen blir jättefina och extremt vita, t om på mig som redan har mycket vita ögonglober från början. De blir sjukt vita och klara, ingen kan förneka att det ser väldigt snyggt och fräscht ut.

  • Anonym
    Äldre 18 Sep 12:59
    #7

    Vad är det som gör dem så vita då?

    Gravid 89 skrev 2009-09-18 12:58:45 följande:


    Har provat dem inför en fotografering. Ögonen blir jättefina och extremt vita, t om på mig som redan har mycket vita ögonglober från början. De blir sjukt vita och klara, ingen kan förneka att det ser väldigt snyggt och fräscht ut.
  • Äldre 18 Sep 13:00
    #8
    Anonym skrev 2009-09-18 12:59:38 följande:
    Vad är det som gör dem så vita då?Gravid 89 skrev 2009-09-18 12:58:45 följande:
    Inte fan vet jag, det är inte jag som uppfunnit det.
  • ebben
    Äldre 18 Sep 13:01
    #9

    tja-varför liksom?? de är antagligen dyra?
    o egentligen rätt onödiga!
    Skulle man SE bättre om man använde de,då hade jag kanske testat...men så är det ju inte.
    Tror inte de gör så stor skillnad på ett "vanligt öga"..

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 13:02
    #10
    ebben skrev 2009-09-18 13:01:10 följande:
    tja-varför liksom?? de är antagligen dyra?o egentligen rätt onödiga!Skulle man SE bättre om man använde de,då hade jag kanske testat...men så är det ju inte.Tror inte de gör så stor skillnad på ett "vanligt öga"..
    Nja 189 kr. Dropparna räcker ju säkert ganska så länge.
Svar på tråden Hört talas om Clear Eyes? För klarare/vitare ögon.