• Anonym
    Äldre 18 Sep 12:51
    24152 visningar
    32 svar
    32
    24152

    Hört talas om Clear Eyes? För klarare/vitare ögon.

    Tänkte beställa löshår rån Fannyhair.se och tittade efter vad dom hade under "skönhet". Där fanns Clear Eyes för klarare/vitare ögon. Är det farligt eller fungerar det ens? Någon som vet? :-P

  • Svar på tråden Hört talas om Clear Eyes? För klarare/vitare ögon.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 13:24
    #21

    A Andersson skrev 2009-09-18 13:18:24 följande:


    alltså de finns att köpa i sverige...
    Jo på en del hemsidor finns de ju, om det är det du menar? Jag tänkte köpa dom på fannyhair nu tex. Dom finns säkert på tradera med.

    Jag har googlat lite nu och många skriver att dom/förläldrar/vänner osv använder dom, endel har använt dom i många år utan problem.

    Att dom togs bort var väll för att poliserna kanske inte såg lika tydligt om personen knarkat? Skojar lite nu men jag har ingen aning om varför dom togs bort?
  • A Anders­son
    Äldre 18 Sep 13:24
    #22

    jag har använt de, fast enbart pga av att mina ögon har en tendens att bli väldigt röda efter att jag satt i mina linser..

  • snilli­s
    Äldre 18 Sep 13:27
    #23

    Annars kan man ju använda Näseril som har samma effekt

  • En Dum En
    Äldre 18 Sep 13:30
    #24

    Jag köpte det i USA förut och använde ofta. Min syn är fortfarande perfekt. Man kanske borde gå in och köpa lite mer faktiskt. Jag var nöjd.

  • Anonym (asdf)
    Äldre 18 Sep 13:31
    #25

    Clear Eyes är väldigt bra =D, speciellt när man gillar att röka 1 eller 2 joints =D, Visine som finns på apoteket fungerar lika bra som clear eyes.

    Näseril är inge bra mot ögonen har provat de och de sved =P

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 13:35
    #26

    Okej. Detta värkar ju inte vara något farligt, ingen som skrivit att dom blivit blinda av det iallafall.

    Jag har beställt mitt löshår och clear eyes nu. Får se sen vad gubben min tycker. hihi

  • Anonym
    Äldre 18 Sep 13:36
    #27

    Fungerar lika bra med näsdroppar!

  • A Anders­son
    Äldre 18 Sep 13:38
    #28
    Anonym skrev 2009-09-18 13:36:37 följande:
    Fungerar lika bra med näsdroppar!
    enda skillnaden är att näsdroppar svider
  • Äldre 18 Sep 13:40
    #29

    Clear-eyes drar ju ihop blodkärlen i ögen (precis som nässpray i näsan /slemhinnor) dock kan säkert överkonsumtion av Clear-eyes ge syrebrist i ögat.

  • A Anders­son
    Äldre 18 Sep 13:43
    #30

    man ska ju aldrig överkonsumera men det ska man ju inte med nässpräy/droppar heller.

  • sql
    Äldre 18 Sep 13:46
    #31

    vilka minnen detta ger...när jag gjorde militärtjänst så kollade våra befäl alltid våra ögon morgonen efter en blöt permis...med dessa droppar så blev ögonen vita och pigga...fast på den tiden hette de något annat och var receptbelagda

  • Verkli­gen
    Äldre 18 Sep 13:47
    #32

    Jag har använt nåt liknande för flera år sen då jag var tvungen att dölja hur sliten jag såg ut.. Ögonen ser skitfräscha ut med såna droppar..=) Så nog funkade dom allt. Fick inga problem alls av att använda dom heller..=)


    ♥ BF 18 November 2009 ♥ www.somvemsomhelst.blogg.se
Svar på tråden Hört talas om Clear Eyes? För klarare/vitare ögon.