• Anonym (osäke­r)
    Äldre 20 Sep 20:04
    81556 visningar
    21 svar
    21
    81556

    Bodycontact - vågar man??

    Jag är 30+ och nybliven singel efter ett förhållande på nästan 10 år. Jag älskar sex och har kollat in lite annonser på Bodycontact och Knullkontakt. Vågar man ta steget och träffa nån därifrån egentligen?? Finns det några här som har träffat folk genom de sidorna. Bra/dåliga erfarenheter? Tips??

  • Svar på tråden Bodycontact - vågar man??
  • Anonym (Njae.­..)
    Äldre 20 Sep 21:13
    #1

    *skrattar* Jag träffade mannen i mitt liv via ett av de där forumen... (Officiellt via ett mer seriöst dejtingforum)

    Har även träffat ett fåtal män därifrån förut men seriöst, jag rekommenderar det inte! Rent spontant räcker det med att du registrerar dig som kvinna på de där siterna för att du ska bombarderas med mail - oftast ctrl-c/ctrl-v-mail. Den uppskattning du får därifrån är nio av tio gånger inte vatten värd, tyvärr, men vill man ha en kvick egoboost kan det ju vara skoj.

    Ska du ändå göra det, så se till att vara extremt selektiv. Sålla bort de som inledningsvis berättar vad de vill göra med dig, hur stor k*k de har eller de som verkar illitterata på ett eller annat sätt. För det mesta är fantasin ändå bättre än vad verkligheten är vad gäller temporärsex med folk från sådana siter. (Egen erfarenhet...)

    Är du trots det sexsugen men vill göra det i ett okej sällskap rekommenderar jag snarare en swingersklubb - många släpper gladeligen in singeltjejer.

  • Anonym (XXX)
    Äldre 20 Sep 21:28
    #2

    Ja e tjej och har också varit reggad på BC, men jag håller med föregående talare, tycker inte att det ger så mkt faktiskt. Visst, det e spännande första veckan eftersom man får typ 100 mail (överdriver inte) av att va inloggad i max 30 min, du behöver inte en ladda upp en bild!
    Personligen har såna sidor blivit allt för ytliga för min del, trodde att ja skulle kunna hantera det men det funkade inte alls!
    Kändes SÅ billigt att bara prata sex med killar, boka tid och sen bara hem och knulla! Så ja träffade aldrig nån, tyckte bara alla blev äckliga istället och avreggade mig efter 2 veckor.
    Väldigt många förstod tyvärr inte att man inte va intresserad av att sexchatta dygnet runt, kunde inte ens logga in på msn utan att få tjatiga killar efter mig som ville sexchatta el snacka sex i telefon.
    Raggar mkt hellre upp nån kille på krogen och drar hem till. Även om det e samma sak men det sköts på ett lite snyggare sätt iaf.

  • Anonym (Njae.­..)
    Äldre 20 Sep 21:29
    #3

    Sedan tycker jag att det finns en viss...tragikomik? i att få ett mail från en karl i säg Ystad som undrar om vi ska knulla ikväll - när det på min pres står att jag befinner mig i södra Norrland. *asg* DÅ funderar man verkligen på vilka stolpskott som egentligen är därute!

  • Anonym
    Äldre 20 Sep 21:31
    #4

    Jag kommer inte göra om det iaf,inte efter att jag fick en del efter mig som kände igen mig på stan det var sååååååååå pinsamt.

  • Anonym (XXX)
    Äldre 20 Sep 21:49
    #5

    Mmm, det gäller ju att va extremt diskret på nätet!
    Tror inte att alla alltid inser hur utelämnad man eg är! Jag själv bor i Stockholm och man tror många ggr att det är en stor stad och att man e hur anonym som helst...men det finns alltid nån som känner nån. Och att bli "busted" på en sån site e nog inte det roligaste man kan va med om!

    Dessutom e det många upptagna män som hänger på såna sidor, och det gör mig extremt avtänd så man börjar fundera på om "singlarna" där verkligen är ärliga ang deras civilstatus.

  • Anonym (Gubbe­/man/k­ille)
    Äldre 20 Sep 21:50
    #6

    Hejsan!

    Vem gillar inte sex?
    Har varit inne på KK som kille.
    Bara att inse, det är tjejernas marknad.
    Går i runda tal 30 killar på varje tjej där inne.
    Har lessnat - går inte att nå fram.
    Tråkigt men sant, man får ta saken i egna händer ;)

    Tror säkert att det funkar, men du ska nog vara ganska kräsen där.
    I så fall ska du nog skaffa en kille som du inte har sex med direkt - annars kanske du inte hör nått mer av honom när han fått det han vill ha.

    Lycka till..

  • Anonym (Njae.­..)
    Äldre 20 Sep 21:53
    #7

    Fast det där med anonymitet på de där siterna har aldrig bekommit mig. Jag har inte legat runt med folk på SÅ vis (som sagt har jag alltid varit ytterst selektiv med vilka jag träffat!) och alltid haft en ansiktsbild och ärlig kontaktinfo om mig själv. Visst har folk känt igen mig modell "Jag tyckte det var dig jag såg på Konsum" och jo, nog har det varit så, men kom igen, man är inte på BC t.ex. om man inte söker någon form av sexuell kontakt. Vad är det att hymla om? Jag, då singeltjej, som ville träffa karlar på annat sätt än krogen som jag formligen avskyr. Oftast blev det mer pinsamt för de som "kände igen mig" eftersom de oftast var anonyma och ute efter att dölja något.

    (Och det paradoxala är att jag skriver anonymt här och nu... Varför jag nu gör det. )

  • Anonym (osäke­r) Trådstartaren
    Äldre 20 Sep 22:01
    #8

    Tack för svaren! Då är det lite som jag var rädd för...får väl hålla mig till de gamla vanliga kanalerna - jobbet och krogen.
    Jag kanske inte var så tydlig i TS, jag är alltså inte ute efter nåt förhållande, utan bara sex. Men jag orkar inte hålla på med massa tjafs, utan det måste vara enkelt.

    Just nu har jag en 25-årig kollega som förgyller min tillvaro på det planet, men det är alltid trevligt att vidga vyerna lite!

  • plast killen
    Äldre 20 Sep 22:05
    #9

    våga och vinn... lycka till!

  • Anonym
    Äldre 20 Sep 22:07
    #10

    Du får väl leta upp lite singelmän på FL :)

Svar på tråden Bodycontact - vågar man??