• Anonym (osäke­r)
    Äldre 20 Sep 20:04
    81557 visningar
    21 svar
    21
    81557

    Bodycontact - vågar man??

    Jag är 30+ och nybliven singel efter ett förhållande på nästan 10 år. Jag älskar sex och har kollat in lite annonser på Bodycontact och Knullkontakt. Vågar man ta steget och träffa nån därifrån egentligen?? Finns det några här som har träffat folk genom de sidorna. Bra/dåliga erfarenheter? Tips??

  • Svar på tråden Bodycontact - vågar man??
  • xStina
    Äldre 13 Oct 21:14
    #11

    Var försiktig med bilder på bodycontact. Har själv blivit av med min profil där p g a fejkbilder, säger man, trots att dom är äkta och mina egna. Är lätt för män att anmäla, om man blir oense med dom. Vad ska dom tro på BC ? Dom vill förstås inte riskera att det är upphovsrättsliga bilder

  • Äldre 13 Oct 21:32
    #12

    Vanliga hederliga spraydate, eller VM eller QX. Trevligare atmosfär än på BC. Annars kan du alltid ragga på här på FL Flört

  • Lollil­ock
    Äldre 13 Oct 21:34
    #13

    Finns alla slags typer.

    Testa och känn dig för. Avvakta med bild tills du känner dig redo.
    Har bara bra erfarenheter av BC   

  • Äldre 26 Oct 14:27
    #14
    xStina skrev 2011-10-13 21:14:17 följande:
    Var försiktig med bilder på bodycontact. Har själv blivit av med min profil där p g a fejkbilder, säger man, trots att dom är äkta och mina egna. Är lätt för män att anmäla, om man blir oense med dom. Vad ska dom tro på BC ? Dom vill förstås inte riskera att det är upphovsrättsliga bilder

    Det har inte något med att BodyContact riskerar något om du lägger upp bilder som bryter mot upphovsrätten, vad som publiceras av användaren själv är i viss mån på hans eller hennes eget samvete. Allt för ofta så läggs bilder upp som användaren har "lånat" från någon hemsida på internet som man tycker liknar en själv. Med verktyg som "TinEye" så är det relativt enkelt att avslöja om någon har använt bilder som man inte har rätt till att göra.

    Utan att veta ditt användarnamn så kan jag inte säga något i ditt fall.
  • Äldre 26 Oct 15:19
    #15

    Klart du ska våga. Vad har du att förlorande än lite tid.

    Jag har både positiva och negativa erfarenheter av bc och k6. Dom negativa har inte varit värre än en bortkastad fika.
    Positiva? En par kks.
    Och så träffade jag kärleken på bc. Icke att förglömma.
    Jag skulle flytta hem från irland. Han letade efter en inneboende och frågade mig om jag behövde någonstans att bo.
    Jag tackade ja, skickade dit min lillebror som råkade bo i stan för att kolla på rummet och kolla in honom. Han godkände.
    Jag flyttade hem till Sverige och Göteborg i januari förra året, från ett förhållande på Irland och tänkte på sin höjd få lite sex och mys i soffan på hemmaplan. Jag tänkte inte bli förälskad. Men han visade sig vara mannen i mitt liv. Så alla på bc är inte idioter och det finns guldkorn

  • Wed 23 Sep 2020 20:58
    #16

    jag har träfat med många där


    sex
  • Smed75
    Wed 23 Sep 2020 21:03
    #17

    Jag skulle rekommendera klubb6 inte alls lika mycket "fresks"där

  • Sun 27 Sep 2020 17:17
    #18

    Prova med en ny kontakt sajt hemligg.se. Finns där som kille, väldigt annorlunda

  • Anonym (Gävle­man)
    Sun 27 Sep 2020 17:31
    #19
    Anonym (Njae...) skrev 2009-09-20 21:29:55 följande:

    Sedan tycker jag att det finns en viss...tragikomik? i att få ett mail från en karl i säg Ystad som undrar om vi ska knulla ikväll - när det på min pres står att jag befinner mig i södra Norrland. *asg* DÅ funderar man verkligen på vilka stolpskott som egentligen är därute!


    Trevligt med fler från Södra Norrland här
  • Mon 30 Oct 2023 07:20
    #20
    +1

    Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig. 

  • Mon 13 Nov 2023 20:58
    #21
    Anonym (osäker) skrev 2009-09-20 22:01:47 följande:

    Tack för svaren! Då är det lite som jag var rädd för...får väl hålla mig till de gamla vanliga kanalerna - jobbet och krogen.
    Jag kanske inte var så tydlig i TS, jag är alltså inte ute efter nåt förhållande, utan bara sex. Men jag orkar inte hålla på med massa tjafs, utan det måste vara enkelt.

    Just nu har jag en 25-årig kollega som förgyller min tillvaro på det planet, men det är alltid trevligt att vidga vyerna lite!


    Det handlar inte om att våga då det är riskfritt.
    Men det gäller filtrera bort alla skogstrollen.
    Därför skriv en sträng profil och i dagboken där du verkligen förklarar vem du söker. Kräv att de läser allt om dej och skriver seriöst svar o kommentarer.
    Därmed minskar du antalet svar och de svar du fått är intressanta att läsa för att se vilka som seriöst läst, förstått och visar det genom seriösa svar för att sålla bort porrskadade runknissar.
Svar på tråden Bodycontact - vågar man??