• EmUme

    Umemorsorna snackar vidare (del 4)

    "För er nya så huserar här ett gäng morsor som fick barn under våren och sommaren 2008. Vi gör det som morsor gör bäst. snackar om våra små gryn, träffas och fikar och njuter av livet som just mamma."

    Nu när de små blivit större gläds vi åt nya små liv, pratar förskola och om allt annat som hör till.

  • Svar på tråden Umemorsorna snackar vidare (del 4)
  • mariaochlinus
    Miaronethia:  Åhhh va härligt... STORT grattis!!!
    (¯`♥.¸♥ Amanda 001113, Lucas 051010, Vidar 080328, Bebis BF Maj 2010♥¸ .♥´¯)
  • Honung

    Miaronethia - Jäklar vilken fart! Grattis!!! Verkar hittills som att förlossning nummer 2 går fortare än nummer 1. Skönt för mig att höra i och med att jag fick krysta i nästan 3 timmar innan Vilhelm kom. Vad roligt med de nya barnen som kommer i tråden.

  • AnnaH
    Miaronethia: Oj oj!!! Grattis! Verkligen hastigt och lustigt sätt att komma till världen på.

    Jaha... då var man näst på tur här då. 12 veckor kvar till BF idag. En evighet och jag längtar redan efter att få se och uppleva hur denna tänkt göra sin entré.
    ♥ Evina 080509 ♥ BF 100111 ♥ → annaharr.se
  • Miaronethia

    Tack för alla grattis! Känns kul att ha en dramatisk historia att berätta för tösen när hon blir större. Blir intressant att se om trenden av snabba förlossningar håller i sig i tråden för er som väntar...

  • pinglan77

    Miaronethia: Nä men oj, lilltjejen hade bråttom! Så härligt att hon är här nu. Grattis!!

    Fika.. ja tack.. Jag är ett hopplöst kakmonster som nu under hemma tiden inte är långt från att börja ta sötsakerna intravenöst .

    Gusa: Hur går det med flytten förresten har ni kommit in och i ordning?

  • muminmor

    Miaronethia: Grattis till tjejen. Skönt med snabb förlossning. Själv är jag lite orolig, efter två snabba förlossningar att jag inte ens ska hinna in den tredje gången.

Svar på tråden Umemorsorna snackar vidare (del 4)