• Anonym (Okåti­s)
    Äldre 5 Oct 08:48
    151790 visningar
    65 svar
    65
    151790

    Finns det något kåt-piller?

    Jag är ALDRIG kåt. Jo, om jag kollarpå nån porrfilm så kan jag bli kåt.
    Har ju kontant ångest för att jag märker på min man att han inte får tillräckligt med sex.

    Jag skulle vilja äta något som ökar min lust!! Någon som har något tips??

  • Svar på tråden Finns det något kåt-piller?
  • Äldre 31 Aug 20:16
    #54

    Testosteron fungerar både på män och kvinnor,höjer sexlusten väldigt mycket,Inboxa mig jag kan fixa det!

  • Äldre 7 Aug 22:22
    #52

    Detta kan hjälpa till  Feminil

  • Brygga­n007
    Äldre 13 Aug 13:16
    #54
    Kingoface skrev 2015-08-12 13:27:58 följande:
    dinapillers heter de väl?
    japp, ser ut så. Slutar på .com
    Bra priser!
  • Äldre 4 Oct 02:38
    #56

    Smurftablettaskar is da shit, om man käkar en hel ask av svartsmurfs sorten får man som man efter en kvart upp till 5 cm extra lång snopp som håller ståndet i 3-7 månader.

  • Äldre 4 Oct 03:41
    #57
    Anonym (Okåtis) skrev 2009-10-05 08:48:03 följande:

    Jag är ALDRIG kåt. Jo, om jag kollarpå nån porrfilm så kan jag bli kåt.
    Har ju kontant ångest för att jag märker på min man att han inte får tillräckligt med sex.

    Jag skulle vilja äta något som ökar min lust!! Någon som har något tips??


    Önskar jag kunde skänkt dig hälften av min lust jag har ingen större nytta av den och di verkar behöva den långt mer än jag gör så.
  • Äldre 4 Oct 03:43
    #58
    Anonym skrev 2011-02-13 22:19:48 följande:
    antidepp verkar inte funka på mig...p-piller har jag inte testat...kanske vore nåt! =)
    Inte för att sabba hoppet för dig men funkar inte antidepressiva så lär nog inte p-piller göra någon skillnad heller.

    Inget av de två fungerar på mig iaf min lust är konstant oavsett. Hade gärna också haft ett piller som gjorde mig okåt då jag anser att all denna lust och alldeles för lite tillfällen och möjligheter osv bara är jobbigt helt enkelt. Tror jag hade kunnat fokusera bättre på andra saker om lustnivån var lägre.
  • Anonym (:-))
    Äldre 7 Oct 20:47
    #59

    extacy blir man svinkåt av

  • Äldre 7 Oct 21:51
    #60
    Anonym ( ) skrev 2015-10-07 20:47:03 följande:

    extacy blir man svinkåt av


    Nej alla blir faktiskt inte det. Du kanske blir det. Jag blir inte kåt av E alls inte ens lite.
  • Äldre 11 Oct 12:07
    #62

    Rosenrot kan man bli kåt av, finns på hälsokost/apoteket bland annat. 

    Annars finns illegala droger som kan hjälpa, endel säger kokain men jag tyckte inte det. 


    "I Sverige är det olagligt att vara kriminell" - Annie Lööf
  • Anonym (nopp)
    Äldre 11 Oct 17:47
    #63
    Anonym ( ) skrev 2015-10-07 20:47:03 följande:

    extacy blir man svinkåt av


    Inte jag, inte en tanke på sex men en massa kärlek och samhörighet däremot.
  • Äldre 27 Oct 14:19
    #62

    Eh....de sägs att vissa piller ger lust.

    Jag blir jäkligt hård efter att ha tagit ett, men man behöver ju stimulans i alla fall :)

  • Äldre 27 Oct 14:37
    #63

    Byta partner verkar vara det mest effektiva sättet att höja lusten. Singelkvinnor som dejtar verkar vilja ha sex hela tiden (enligt mina dejtande killkompisar). Inte så konstigt kanske då nyfikenhet, förväntningar, nyhetens behag och spänning verkar vara stora lusthöjare för många kvinnor. På samma sätt som "the same old" verkar släcka den effektivt.

    Det går också att höja lusten med könshormoner men det är inte så enkelt att bara öka testosteronet. Det är en balans mellan östrogen och testosteron som krävs. För vissa kvinnor hjälper dock testosteronbehandling men det finns inte många gynekologer som skriver ut detta. Kvinnlig sexlust verkar inte vara så högt prioriterad i läkarvärlden. Tyvärr...

  • Äldre 7 May 18:19
    #65

    Köp MSM på hälsokost efter någon vecka då du ökat dosen kan vissa få reaktionen att det bara rinner om sig .

    Helt naturligt medel som normalt finns i naturen men nu har minskat väldigt tack vare utarmning av jordarna.

Svar på tråden Finns det något kåt-piller?