• Anonym (Jenny­)
    Äldre 11 Oct 15:55
    38927 visningar
    156 svar
    156
    38927

    OK att gifta sig med utländska tjejer?

    Jag har en kompis som vart singel i säkert 10 år.
    Min mans arbetskollega.
    Han är världens snällaste och smartaste grabb, men inte så bra på att dejta kvinnor.
    I somras åkte han till Ghana för att träffa en tjej han chattat med på internet. Nu är dom redan gifta. Känns som en "paniklösning" men är väldigt glad å hans vägnar.
    Hur ser ni på äktenskap mellan män och kvinnor från olika kulturer?

  • Svar på tråden OK att gifta sig med utländska tjejer?
  • Anonym
    Äldre 11 Oct 16:01
    #1

    Spelar väl ingen roll om man är gift med någon från n annan kultur.Är själv gift med en svensk

  • rednec­k girl
    Äldre 11 Oct 16:47
    #2

    jag är ju inte guds rättegök...men nog kan jag tycka att det är bedrövligt att "beställa "en tjej från tex thailand....ofta ser man en enorm ålders skillnad.här finns gott om 60 åriga gubbar med 20 åriga thailändskor.gubbarna säger att de får allt serverat,de behöver inte lyfta ett finger.urk,säger jag om det.men som med allt annat kan man inte dra alla över en kam.vissa kan ju ha träffats och blivit ett par av ren kärlek......och inget ont i det isf....

  • Anonym
    Äldre 11 Oct 17:13
    #3

    Jag är man och jag tycker att det är jättebra att man kan gifta sig med thailändskor. Thailändskor förstår vad män behöver och jävlas inte så mycket. Sexet är kanon, sen är dom väldigt trånga och fina mellan benen. Det är stor skillnad jämfört med svenska kvinnor, som ofta är mycket stora mellan benen.

    Har man väl fått smak på thailändskor är det nog omöjligt att gå tillbaka....

    //Anonym den här gången

  • lokiss­e
    Äldre 11 Oct 17:16
    #4

    Att dom valde att gifta sig är kanske av praktiska grunder.


    snorkrakornas barn heter snorungar
  • rednec­k girl
    Äldre 11 Oct 17:17
    #5

    varför vara anonym? du står väl för vad du tycker?


    Anonym skrev 2009-10-11 17:13:15 följande:
    Jag är man och jag tycker att det är jättebra att man kan gifta sig med thailändskor. Thailändskor förstår vad män behöver och jävlas inte så mycket. Sexet är kanon, sen är dom väldigt trånga och fina mellan benen. Det är stor skillnad jämfört med svenska kvinnor, som ofta är mycket stora mellan benen.Har man väl fått smak på thailändskor är det nog omöjligt att gå tillbaka....//Anonym den här gången
  • Äldre 11 Oct 17:33
    #6
    Anonym skrev 2009-10-11 17:13:15 följande:
    Jag är man och jag tycker att det är jättebra att man kan gifta sig med thailändskor. Thailändskor förstår vad män behöver och jävlas inte så mycket. Sexet är kanon, sen är dom väldigt trånga och fina mellan benen. Det är stor skillnad jämfört med svenska kvinnor, som ofta är mycket stora mellan benen.Har man väl fått smak på thailändskor är det nog omöjligt att gå tillbaka....//Anonym den här gången
    Ditt inlägg säger mycket om dig, mer än du tror...
  • Balder­69
    Äldre 11 Oct 17:45
    #7

    anonym ,eftersom du endast föredrar thailändskor och deras påstådda trånga musar,så har du förmodligen en väldigt liten pitt som inte passar någon annanstans.bedrövligt att utnyttja människor.

  • Marioh­n
    Äldre 11 Oct 17:47
    #8
    Anonym skrev 2009-10-11 17:13:15 följande:
    Jag är man och jag tycker att det är jättebra att man kan gifta sig med thailändskor. Thailändskor förstår vad män behöver och jävlas inte så mycket. Sexet är kanon, sen är dom väldigt trånga och fina mellan benen. Det är stor skillnad jämfört med svenska kvinnor, som ofta är mycket stora mellan benen. Har man väl fått smak på thailändskor är det nog omöjligt att gå tillbaka.... //Anonym den här gången
    Hahaha! Underbart.
  • lokiss­e
    Äldre 11 Oct 18:11
    #9
    Balder69 skrev 2009-10-11 17:45:46 följande:
    anonym ,eftersom du endast föredrar thailändskor och deras påstådda trånga musar,så har du förmodligen en väldigt liten pitt som inte passar någon annanstans.bedrövligt att utnyttja människor.
    vem blir utnytjad??
    det är ingen som blir tvingad att gifta sig...
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • Äldre 11 Oct 18:15
    #10
    lokisse skrev 2009-10-11 18:11:13 följande:
    vem blir utnytjad??det är ingen som blir tvingad att gifta sig...
    Många tvingas nog bara "gilla läget". För en 20-årig thailändska är nog inte drömprinsen en gammal skrynklig gubbe från Europa
Svar på tråden OK att gifta sig med utländska tjejer?