• Jävelu­nge
    Äldre 28 Oct 15:31
    13689 visningar
    117 svar
    117
    13689

    Jävligt äckligt med killar som fiser

    Jag är en sinnessjukt het singelmamma och trots att jag får napp ständigt och jämt så leder det aldrig till någonting bestående. Varför? Jo för att förr eller senare börjar varenda jävel jag träffar att lufta sin vidriga analgas i mitt sällskap!!!!! Då åker han ut!

    Va fan är problemet med de män/äckliga djur som inte kan ge fan i att skita när de inte sitter på toaletten? Är de efterblivna? Fattar de inte att andra människor mår förbannat illa av att tvingas ta del av deras jävla mök!

    Det spelar ingen roll hur snygg, trevlig, framgångsrik killen ifråga är. Den sekunden han i mitt sällskap börjar fjärta öppet är han en loser. Ouppfostrad. Äcklig som fan. Totalt osexig på alla plan.

    Fy fan va illa jag mår av folk som ogenerat släpper väder. De är fan samhällets avskum! Köp en buttplugg eller gå och dö säger jag! Schas på er!
    En fantastisk brud som mig får ni aldrig till det med så länge som ni inte kan kontrollera bajan!

  • Svar på tråden Jävligt äckligt med killar som fiser
  • Äldre 28 Oct 15:32
    #1
    Jävelunge skrev 2009-10-28 15:31:10 följande:
    Jag är en sinnessjukt het singelmamma och trots att jag får napp ständigt och jämt så leder det aldrig till någonting bestående. Varför? Jo för att förr eller senare börjar varenda jävel jag träffar att lufta sin vidriga analgas i mitt sällskap!!!!! Då åker han ut!Va fan är problemet med de män/äckliga djur som inte kan ge fan i att skita när de inte sitter på toaletten? Är de efterblivna? Fattar de inte att andra människor mår förbannat illa av att tvingas ta del av deras jävla mök!Det spelar ingen roll hur snygg, trevlig, framgångsrik killen ifråga är. Den sekunden han i mitt sällskap börjar fjärta öppet är han en loser. Ouppfostrad. Äcklig som fan. Totalt osexig på alla plan. Fy fan va illa jag mår av folk som ogenerat släpper väder. De är fan samhällets avskum! Köp en buttplugg eller gå och dö säger jag! Schas på er!En fantastisk brud som mig får ni aldrig till det med så länge som ni inte kan kontrollera bajan!
    Men lev singel då! Kan du inte tåla att någon släpper sig så får du nog leva ensam.
  • luckym­e83
    Äldre 28 Oct 15:35
    #2

    ja alla är vi olika....
    här hemma släpper vi oss när vi känner för de, bägge två !

  • Jävelu­nge
    Äldre 28 Oct 15:36
    #3
    Men lev singel då! Kan du inte tåla att någon släpper sig så får du nog leva ensam.
    Ja, eller så hittar jag någon som är mer sofistikerad än ett vårtsvin och som vet att man håller inne skiten tills man är ensam.
  • Jävelu­nge
    Äldre 28 Oct 15:38
    #4
    luckyme83 skrev 2009-10-28 15:35:19 följande:
    ja alla är vi olika....här hemma släpper vi oss när vi känner för de, bägge två !
    Det tror jag säkert. Erkänn att ni går runt med trasiga mysbyxor och luktar skunk också? Och kör hemmamålad Volvo 240.
  • luckym­e83
    Äldre 28 Oct 15:41
    #5
    Jävelunge skrev 2009-10-28 15:38:25 följande:
    Det tror jag säkert. Erkänn att ni går runt med trasiga mysbyxor och luktar skunk också? Och kör hemmamålad Volvo 240.
    nä inte direkt, vi är välvårdade bägge två..duschar varje dag och har hela och rena kläder....har en v 70 och villa =)
  • Äldre 28 Oct 15:41
    #6

    hahaha du låter precis som jag gjorde förr tills jag genomgick en GBP operation
    och nu är jag precis som min sambo,tyvärr

    har en jobbig period då jag inser att man måste så måste man.

  • Anonym
    Äldre 28 Oct 15:46
    #7

    Konstigt, har aldrig upplevt att någon kille jag känner har gjort det öppet. Kanske den någon enstaka gång har råkat och sedan skämts ihjäl men inte medvetet =S Blä. Fast jag tycker rapar är extremt äckligt också.

  • Airlee
    Äldre 28 Oct 15:46
    #8


    Amen, sister.
  • Jävelu­nge
    Äldre 28 Oct 16:05
    #9
    Airlee skrev 2009-10-28 15:46:41 följande:
    Amen, sister.
    Puss på're! Skönt med en normal människa i tråden.
  • Anonym
    Äldre 28 Oct 16:12
    #10

    Med det nicket undrar jag om detta inte bara är ett sk. troll.

Svar på tråden Jävligt äckligt med killar som fiser